Toch jammer, net afgetroefd dus.quote:Op woensdag 5 juli 2023 10:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Die Guler lijkt naar Real te gaan.
Zal een moeilijke keuze zijn geweest voor hem.quote:Op woensdag 5 juli 2023 11:23 schreef Caland het volgende:
User @:houniet is er maar druk mee!
[..]
Toch jammer, net afgetroefd dus.
Die zal via via in 2028 bij Arsenal terecht komen, domme keuze qua speeltijd of hij is echt zo goed.quote:Op woensdag 5 juli 2023 11:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zal een moeilijke keuze zijn geweest voor hem.
Nee hoor, wie zegt dat hij überhaupt naar ons zou komen.quote:Op woensdag 5 juli 2023 11:23 schreef Caland het volgende:
[..]
denk het eerste.quote:Op woensdag 5 juli 2023 11:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die zal via via in 2028 bij Arsenal terecht komen, domme keuze qua speeltijd of hij is echt zo goed.
Toch wel gek dat zo'n groot en gek voetballand eigenlijk zelden wat fatsoenlijks voortbrengt.quote:Op woensdag 5 juli 2023 11:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die zal via via in 2028 bij Arsenal terecht komen, domme keuze qua speeltijd of hij is echt zo goed.
Was toch al een kansloze zaak.quote:Op woensdag 5 juli 2023 11:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeker ook gezien de enorme diaspora (al zijn Ozil en Gundogan natuurlijk wel wereldtop maar kozen voor Duitsland), maar vergelijk de 85 miljoen van Turkije eens met Kroatie met zijn 4,5 miljoen inwoners.quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:53 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Toch wel gek dat zo'n groot en gek voetballand eigenlijk zelden wat fatsoenlijks voortbrengt.
Prima prijs.quote:
Als je over dit soort bedragen verbaasd bent, vraag ik me af of je het mondiale voetbal op de voet volgt.quote:Op woensdag 5 juli 2023 15:11 schreef Jor_Dii het volgende:
Bizar veel geld voor een speler die het nog maar moet zien te bewijzen. Denk wel dat hij beter wordt naargelang de spelers die hij om zich heen heeft staan. Heeft genoeg branie en lef om daar zijn mannetje te staan. Succes gewenst met hopelijk genoeg speelminuten.
Dit ja, Sanchez ging al voor dit bedrag, dat is ook wel een gevolg van de vorige transferzomer, Europees een aanfluiting en nationaal ook armoe, dat kost snel centjes.quote:Op woensdag 5 juli 2023 15:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als je over dit soort bedragen verbaasd bent, vraag ik me af of je het mondiale voetbal op de voet volgt.
Ik volg het ja, maar dat staat los van mijn persoonlijke gevoel over dit soort bedragen. Voor Ajax is het lekker cashen natuurlijk al had er inderdaad meer ingezeten.quote:Op woensdag 5 juli 2023 15:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als je over dit soort bedragen verbaasd bent, vraag ik me af of je het mondiale voetbal op de voet volgt.
Schijnt nu overigens voor 15-20 miljoen weg te mogen bij Tottenhamquote:Op woensdag 5 juli 2023 15:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit ja, Sanchez ging al voor dit bedrag, dat is ook wel een gevolg van de vorige transferzomer, Europees een aanfluiting en nationaal ook armoe, dat kost snel centjes.
Gelijk halen.quote:Op woensdag 5 juli 2023 15:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Schijnt nu overigens voor 15-20 miljoen weg te mogen bij Tottenham
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |