quote:Op donderdag 29 juni 2023 17:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk de 7-0 vergeten
Ietsje sneller zou wel fijn zijn. Dat er minstens nog 2 directe aanwinsten uit de helikopter stappen.quote:Op donderdag 29 juni 2023 17:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je zo het afgelopen seizoen bent begonnen en uiteindelijk nog kampioen bent geworden heb ik er ook vertrouwen in dat de scouting+Slot Geertruida en Kökcü kunnen vervangen @:caland
Nou ja, in principe heb je de positie van Kökcü al opgevuld met Zerrouki en Belt. Of dat volstaat weet ik niet, maar goed. Geert zal je wel echt moeten vervangen ja. En er moet gewoon nog een linksbuiten en een pool bij.quote:Op donderdag 29 juni 2023 17:47 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ietsje sneller zou wel fijn zijn. Dat er minstens nog 2 directe aanwinsten uit de helikopter stappen.
En de speler die volgend jaar Hancko gaat vervangen is ook wel handig.quote:Op donderdag 29 juni 2023 17:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja, in principe heb je de positie van Kökcü al opgevuld met Zerrouki en Belt. Of dat volstaat weet ik niet, maar goed. Geert zal je wel echt moeten vervangen ja. En er moet gewoon nog een linksbuiten en een pool bij.
Krijg nu alweer zin om mezelf volgend weekend compleet lam te zuipen in Barendrecht.quote:Op donderdag 29 juni 2023 17:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je zo het afgelopen seizoen bent begonnen en uiteindelijk nog kampioen bent geworden heb ik er ook vertrouwen in dat de scouting+Slot Geertruida en Kökcü kunnen vervangen @:caland
Waarom? Stadion zit altijd vol, geven talenten de kans en betalen geen bizarre bedragen voor spelers.quote:Op donderdag 29 juni 2023 12:31 schreef zoekeenleven het volgende:
Leipzig is wel echt een kut club trouwens
Pas nou op dat je niet echt een tweede versie van tong wordt.quote:Op donderdag 29 juni 2023 17:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Krijg nu alweer zin om mezelf volgend weekend compleet lam te zuipen in Barendrecht.
Plastic Aidsclub.quote:Op donderdag 29 juni 2023 17:55 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Waarom? Stadion zit altijd vol, geven talenten de kans en betalen geen bizarre bedragen voor spelers.
Hoezo, heb bijna een maand op mijn handen gezeten goftedomme.quote:Op donderdag 29 juni 2023 17:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Pas nou op dat je niet echt een tweede versie van tong wordt.
Non argument vind ik dat. Alsof Barca, United en Chelsea zo mooi zijn met al die toeristen. Dan is Leipzig een stuk toffer. Hebben gewoon fanatieke fans, leuk een club uit Oost-Duitsland. Jammer dat het via RB moest, maar tegenwoordig hoort dat er allemaal bij.quote:Op donderdag 29 juni 2023 17:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Plastic Aidsclub.
[..]
Hoezo, heb bijna een maand op mijn handen gezeten goftedomme.
Beter dan een club zonder enige historie, opgericht door een discutabel energiedrankmerk dat zo in allerlei clubs deelneemt. Het is gewoon een soort Citygroup maar dan nog lelijker.quote:Op donderdag 29 juni 2023 17:59 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Non argument vind ik dat. Alsof Barca, United en Chelsea zo mooi zijn met al die toeristen. Dan is Leipzig een stuk toffer. Hebben gewoon fanatieke fans, leuk een club uit Oost-Duitsland. Jammer dat het via RB moest, maar tegenwoordig hoort dat er allemaal bij.
Ja, wat een gejank. Ontzettend toffe stad ook. Kan je uitstekend zuipen.quote:Op donderdag 29 juni 2023 17:59 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Non argument vind ik dat. Alsof Barca, United en Chelsea zo mooi zijn met al die toeristen. Dan is Leipzig een stuk toffer. Hebben gewoon fanatieke fans, leuk een club uit Oost-Duitsland. Jammer dat het via RB moest, maar tegenwoordig hoort dat er allemaal bij.
Jouw mening, maar ga er liever naartoe dan naar de doodsaaie PL topquote:Op donderdag 29 juni 2023 18:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Beter dan een club zonder enige historie, opgericht door een discutabel energiedrankmerk dat zo in allerlei clubs deelneemt. Het is gewoon een soort Citygroup maar dan nog lelijker.
Ik vond het ook wel wat hebben. Hoop altijd nog eens op Dresden in de Bundesligaquote:Op donderdag 29 juni 2023 18:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, wat een gejank. Ontzettend toffe stad ook. Kan je uitstekend zuipen.
Meh, vond Stamford Bridge en het oude White Hart Lane echt ontelbaar veel beter dan welke moffenbak dan ook.quote:Op donderdag 29 juni 2023 18:03 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Jouw mening, maar ga er liever naartoe dan naar de doodsaaie PL top
Ik hou van traditie, geschiedenis en fanatieke support, dat alles heeft Leipzig niet. Een goed spelersbeleid interesseert mij niet zo, dat kan over 2 jaar zo weer anders zijn.quote:Op donderdag 29 juni 2023 17:55 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Waarom? Stadion zit altijd vol, geven talenten de kans en betalen geen bizarre bedragen voor spelers.
Dan kan je er ook net zo goed pinpongen gaan kijken als dat je allemaal niet interesseert.quote:Op donderdag 29 juni 2023 18:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Tja, hoeveel traditie/historie waard is weet ik niet, als je stadion enkel gevuld is met poeprijke dagjestoeristen en je elftal betaald wordt door discutabele geldschieters uit de zandbak.
Doe dan maar een gezellige moffenbak in een waanzinnig toffe Duitse stad.
In de eindfases van de Champions League is het inderdaad voor mij allemaal een pot nat wat er overblijft.quote:Op donderdag 29 juni 2023 18:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan kan je er ook net zo goed pinpongen gaan kijken als dat je allemaal niet interesseert.
Mooie competitie voor hem, de serie A aan flarden spelen.quote:
Keek eigenlijk bijna altijd wel Leeds als ik daar de tijd voor had, ook omdat ik het wel een geinige club vind na wat bezoekjes. Maar qua kwaliteit kon hij ook prima de PL aan. Denk dat Leeds ongeveer hetzelfde zal vragen als de aankoopprijsquote:Op donderdag 29 juni 2023 18:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hoe dan ook teleurstellend voor ons, er van uitgaande dat we 10 a 20% procent van de transferrechten hebben. Ik zag Sinisterra wel als een speler die na twee a drie seizoenen voor een veelvoud verkocht ging worden eigenlijk. Jammer van zijn blessures en de degradatie van Leeds.
Real Sociedad schaal ik wel hoger in verder eensquote:Op donderdag 29 juni 2023 17:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Shakhtar Donetsk
FC København
FC Salzburg
Young Boys
Dinamo Zagreb
Real Sociedad
Glasgow Rangers
Galatasaray
Celtic
Sporting Braga
Union Berlin
Red Star Belgrade
RC Lens
Dit zijn 13 van de 16 ploegen die je nu kunt treffen, en dat is in de sterkst mogelijke invulling. Geen van deze ploegen schat ik op basis van afgelopen twee seizoenen sterker dan Feyenoord, een groot deel zelfs beduidend zwakker (Shakhtar, lol).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |