Je kan je bij dat bedrag echter wel afvragen of het niet zinvoller is om hem een seizoen te houden.quote:Op donderdag 29 juni 2023 14:53 schreef fetX het volgende:
Zo om en nabij de 20 lijkt me inderdaad een mooi bedrag voor Geertruida. Zou wel heel erg jammer zijn, maar snap best dat je hem verkoopt met nog 2-jarig contract.
Dat ben ik niet met je eens, ik vind Geertruida eigenlijk wel van een vergelijkbaar niveau met Hancko. Hij is iets minder degelijk maar voegt op een bepaalde manier ook wel meer toe. Maar die drie staan wat mij betreft op een aardig afstandje van de rest ja.quote:Op donderdag 29 juni 2023 14:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan heb je Hancko gemist gok ik (hoewel Geert op een goede derde plek kwam, wel met afstand op die twee).
Het is een beetje afhankelijk van de afspraken die je hebt gemaakt met zijn verlenging, maar ik neig er toch naar om onredelijk hoog te zitten. Is een speler die je echt heel moeizaam kan vervangen. Ik begrijp dat 20 miljoen voor een 2-jarig contract conform de marktwaarde is, maar gezien zijn leeftijd en kwaliteiten zou dat voor iedere club een koopje zijn.quote:Op donderdag 29 juni 2023 14:53 schreef fetX het volgende:
Zo om en nabij de 20 lijkt me inderdaad een mooi bedrag voor Geertruida. Zou wel heel erg jammer zijn, maar snap best dat je hem verkoopt met nog 2-jarig contract.
Nou met name de tweede seizoenshelft vond ik Wieffer, Hancko en Kokcu wel echt de motor van het elftal.quote:Op donderdag 29 juni 2023 15:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens, ik vind Geertruida eigenlijk wel van een vergelijkbaar niveau met Hancko. Hij is iets minder degelijk maar voegt op een bepaalde manier ook wel meer toe. Maar die drie staan wat mij betreft op een aardig afstandje van de rest ja.
Geertruida ook wel. Dat viertal was bijna niet te vervangen. Gelukkig hoefde dat ook bijna geen moment.quote:Op donderdag 29 juni 2023 15:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou met name de tweede seizoenshelft vond ik Wieffer, Hancko en Kokcu wel echt de motor van het elftal.
Ik ben er zelf in ieder geval geen fan van.quote:Op donderdag 29 juni 2023 14:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je weet het nooit, moet zeggen dat ik hem niet zo gevolgd heb of hij is me niet zo opgevallen, van wat ik gezien heb vond ik Geertruida en Kokcu er echt bovenuit steken.
Yesquote:Op donderdag 29 juni 2023 10:20 schreef H.FR het volgende:
[..]
Goed dat ze dit even van te voren hebben gecheckt
Maar de andere 3 shirts gaan wel gewoon, lijkt me?
Als een zaakwaarnemer zegt dat Feyenoord interesse heeft in zijn speler, is het vast en zeker zo.quote:Op donderdag 29 juni 2023 16:40 schreef Caland het volgende:
ZKA denkt nog steeds dat informeren naar concreet zijn is.
Als het positief is, over een shitspeler. Dan lijkt me dat het niet door gaat. Als je daar zeker over bent kan je dat gewoon zeggen toch?quote:Op donderdag 29 juni 2023 16:19 schreef ZKA het volgende:
• denkt na hoe een positief nieuwtje gebracht kan worden over een shitspeler waar we concreet voor zijn •
met alle respect maar dat ga je sowieso wel doen hoor. Als je HEEL veel geluk hebt tref je al 4de team een waar je nog keer van kan winnen thuis maar meer dan 4/5 punten zal het sowieso niet worden.quote:Op donderdag 29 juni 2023 11:33 schreef H.FR het volgende:
Tja, als je daar ook weer 25-30mln voor kunt krijgen. Dan snap ik het wel. Maar als hij ook gaat, zou ik verder niemand meer laten gaan. We spelen ten slotte wel CL komend jaar, daar wil je ook geen modderfiguur slaan.
Mwah, pot 1 dus poule met een Juventus, Donetsk en Brugge ofzo is best mogelijk. In 3 en voornamelijk 4 zitten best ploegen waar je kans tegen maakt.quote:Op donderdag 29 juni 2023 17:07 schreef RipCity het volgende:
[..]
met alle respect maar dat ga je sowieso wel doen hoor. Als je HEEL veel geluk hebt tref je al 4de team een waar je nog keer van kan winnen thuis maar meer dan 4/5 punten zal het sowieso niet worden.
Wat een totale onzin. Een groot deel van de ploegen in pot 3 en 4 zijn van vergelijkbaar niveau of zwakker dan Feyenoord. Tenzij we Newcastle uit pot 4 of Milan/Lazio uit pot 3 treffen verwacht ik dat we een erg goede kans hebben om te overwinteren.quote:Op donderdag 29 juni 2023 17:07 schreef RipCity het volgende:
[..]
met alle respect maar dat ga je sowieso wel doen hoor. Als je HEEL veel geluk hebt tref je al 4de team een waar je nog keer van kan winnen thuis maar meer dan 4/5 punten zal het sowieso niet worden.
Dat zou echt wel laag zijn. Karsdorp en Kongolo gingen al voor rond de 12, Malacia voor 15. Geertruida is echt wel een catergorie hoger.quote:Op donderdag 29 juni 2023 14:25 schreef Scrummie het volgende:
Je ziet de meest idiote bedragen alweer voorbij komen bij Geertruida op Twitter
Wat vinden jullie? Ik gok op 15-20 miljoen, en zou dat een prima bedrag vinden.
Makkelijk derdequote:Op donderdag 29 juni 2023 17:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Shakhtar Donetsk
FC København
FC Salzburg
Young Boys
Dinamo Zagreb
Real Sociedad
Glasgow Rangers
Galatasaray
Celtic
Sporting Braga
Union Berlin
Red Star Belgrade
RC Lens
Dit zijn 13 van de 16 ploegen die je nu kunt treffen, en dat is in de sterkst mogelijke invulling. Geen van deze ploegen schat ik op basis van afgelopen twee seizoenen sterker dan Feyenoord, een groot deel zelfs beduidend zwakker (Shakhtar, lol).
Tenzij je één van de drie sterkere ploegen die ik net noem of Sociedad/Marseille treft uit pot 3 of 4 wil ik zelfs zeggen dat je een wanprestatie levert als je niet overwintert.quote:
Jij bent duidelijk de 7-0 vergetenquote:Op donderdag 29 juni 2023 17:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tenzij je één van de drie sterkere ploegen die ik net noem of Sociedad/Marseille treft uit pot 3 of 4 wil ik zelfs zeggen dat je een wanprestatie levert als je niet overwintert.
Van clubs als Rode Ster, Kopenhagen of Shakhtar lig je toch niet wakker joh.
Nouja als je straks Geert en Kokcu kwijt bent kan de scouting wel echt aan de bak.quote:Op donderdag 29 juni 2023 17:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tenzij je één van de drie sterkere ploegen die ik net noem of Sociedad/Marseille treft uit pot 3 of 4 wil ik zelfs zeggen dat je een wanprestatie levert als je niet overwintert.
Van clubs als Rode Ster, Kopenhagen of Shakhtar lig je toch niet wakker joh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |