Onderschat de ballen van dries nietquote:Op woensdag 28 juni 2023 13:31 schreef oor80 het volgende:
Geen behoefte aan. Ik draai mijn eigen gehaktballen wel. Zijn nog een stuk lekkerder ook.
Ik heb geen hoge pet van hem op, ik verwacht om die reden ook niet veel bijzonders van de gehaktballetjes.quote:
quote:Op woensdag 28 juni 2023 13:38 schreef Ama het volgende:
Niet dat ik ze wil proberen maar op die foto met (kartonnen) Dries erbij lijken het grote gehaktballen maar het zijn dus gewoon kleine snackballetjes? Lijkt niet echt op wat hij in zijn handen heeft ofzo.
quote:In mijn plaatselijke Jumbo waren de grote ballen (per 2 stuks verpakt, 4,49 euro) al uitverkocht en van de mini-balletjes (3,49 euro) was nog maar één bakje verkrijgbaar. De ballen zijn dan ook een enorm succes, wist de verkoper mij te vertellen. En ik snap dat. Want ja mensen: ze zijn hartstikke lekker. De ballen zijn gemaakt van (voornamelijk) varkensvlees en rundvlees en gekruid met peterselie en ui. Paar kanttekeningen: voor zowel het varkens- als het rundvlees staat er slecht 1 Beter Leven-ster op. Hoe meer sterren, hoe diervriendelijker de productie (en wil je weten wat die ene ster, per dier, precies betekent, kijk dan even even hier). En de ballen van Dries bevatten ook verschillende E-nummers en suikers – maar dat weet je als je vleesproducten in de supermarkt koopt. https://favorflav.com/nl/(...)%20Leven%2Dster%20op.
quote:Op woensdag 28 juni 2023 13:57 schreef anndb het volgende:
Wil ze wel eens proberen, wellicht over een week eens boodschappen bestellen bij de jumbo ipv ah.
Dan nog krijgt hij er smerig veel voor betaaldquote:Op donderdag 29 juni 2023 14:43 schreef junkiesietze het volgende:
Zijn wss gewoon dezelfde ballen als het huismerk van jumbo maar dan met Dries zn gezicht erop
Omdat er weinig boven een goeien bal gehakt gaat. Die van mij zijn echt tot in de puntjes geperfectioneerd.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:30 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Waarom de neuk moet iedereen en zijn moeder maar een gehaktbal presenteren om te laten zien hoe gewoon ze zijn en vooral het volk aanspreken?
Zal wel van Speedfight zijn.quote:
Als er puntjes aan je gehaktbal zitten heb je het niet helemaal begrepen.quote:Op maandag 3 juli 2023 00:02 schreef Azula2.0 het volgende:
[..]
Omdat er weinig boven een goeien bal gehakt gaat. Die van mij zijn echt tot in de puntjes geperfectioneerd.
Die dingen komen denk ik uit een tube en wie eet er überhaupt voorverpakte gehaktballen.quote:Op maandag 3 juli 2023 00:13 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Als er puntjes aan je gehaktbal zitten heb je het niet helemaal begrepen.
Het heeft er alle schijn van, helaas.quote:
Heeft @Dr_Flash niet ook zo'n filmpje? Want dat is dan wel een must natuurlijk!quote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:30 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Waarom de neuk moet iedereen en zijn moeder maar een gehaktbal presenteren om te laten zien hoe gewoon ze zijn en vooral het volk aanspreken?
Nee. Ik film wat ik kook en welk volk ik aanspreek boeit me verder niet zoquote:Op maandag 3 juli 2023 10:56 schreef Troel het volgende:
[..]
Heeft @:Dr_Flash niet ook zo'n filmpje? Want dat is dan wel een must natuurlijk!
Sudderlappen/draadjesvlees? Uitgebakken dun gesneden spek? Kalfsschnitzel? Gegrillde kip? Hachee? Eend in Jus, Hazepeper, Reepeper, Spareribs, Sateh, Pulled Pork, echt, er is zoveel meer, ambitie hebben eens wat meer te doen dan ballen.quote:Op maandag 3 juli 2023 00:02 schreef Azula2.0 het volgende:
[..]
Omdat er weinig boven een goeien bal gehakt gaat. Die van mij zijn echt tot in de puntjes geperfectioneerd.
Wanneer ga je gehaktballen etenquote:Op maandag 3 juli 2023 11:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Ik film wat ik kook en welk volk ik aanspreek boeit me verder niet zo
Mja, ik gebruik vinyl handschoenenquote:Op maandag 3 juli 2023 11:54 schreef anndb het volgende:
Zolang maar niemand dat filmpje post van die vent met zijn gehakt goed kneden, dan worden je nagels lekker schoon.
Of maak ik nu slapende honden wakker
Sjow je hebt nu wel een portaal naar vroeger geopend.quote:Op maandag 3 juli 2023 11:30 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Sudderlappen/draadjesvlees? Uitgebakken dun gesneden spek? Kalfsschnitzel? Gegrillde kip? Hachee? Eend in Jus, Hazepeper, Reepeper, Spareribs, Sateh, Pulled Pork, echt, er is zoveel meer, ambitie hebben eens wat meer te doen dan ballen.
Mijn punt is, had het draadjesvlees van de oma van Dries veel interessanter gevonden.
quote:Op maandag 3 juli 2023 11:54 schreef anndb het volgende:
Zolang maar niemand dat filmpje post van die vent met zijn gehakt goed kneden, dan worden je nagels lekker schoon.
Of maak ik nu slapende honden wakker
Er was een programma op de BBC, 2 Fat Ladies, lange nagels, veel ringen, en dan knedenquote:Op maandag 3 juli 2023 12:16 schreef Azula2.0 het volgende:
Ik haat mensen die zonder handschoenen en dan ook nog met ringen om (moet je voor de gein in zo’n sonarbad leggen) eten kneden, inwrijven en husselen. Sterf.
Je punt is?quote:Op maandag 3 juli 2023 12:14 schreef Azula2.0 het volgende:
[..]
Sjow je hebt nu wel een portaal naar vroeger geopend.
Hoezo vroeger, nog steedsquote:Op maandag 3 juli 2023 13:38 schreef Azula2.0 het volgende:
[..]
Niets maar jouw punt is wel valide. Dat waren goede gerechten vroeger.
Tvpquote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:30 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ikzelf eet al deze dingen niet meer. Ik eet alleen kip, vis en af en toe rund. Dus ja dan maak ik het ook niet. Gegrilde kip wel toen ik nog een goede oven daarvoor had.quote:
Wat zit je de wandcontactdoos van Dries Roelvink te dissen?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 08:25 schreef SayLWay het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie wandcontactdoos op handhoogte.
Dat dusquote:Op woensdag 28 juni 2023 19:28 schreef Nielojram75 het volgende:
Librije ballen rules..
Kan geen Dries tegenop...
Volgens mij ben ik de enige die ze niet zo lekker vindtquote:Op woensdag 28 juni 2023 19:28 schreef Nielojram75 het volgende:
Librije ballen rules..
Kan geen Dries tegenop...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |