abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 juli 2023 @ 18:47:34 #226
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_209722106
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 18:40 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Gelukkig geldt ook voor jou
klopt dus meer migranten , werk genoeg hier
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_209722341
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 18:47 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
klopt dus meer migranten , werk genoeg hier
Precies jij mag ook onzin posten
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  zaterdag 1 juli 2023 @ 19:20:43 #228
323876 michaelmoore
pi_209722589
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 19:04 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Precies jij mag ook onzin posten
hier zal jij wel blij mee zijn dan

quote:
De kinderbijslag gaat omlaag met ongeveer 3 procent vanwege de gedaalde inflatie.
Dit betekent een vermindering van ruim 8 euro per kwartaal voor kinderen tot en met 5 jaar, ruim 9 euro voor kinderen van 6 tot en met 11, en ruim 11 euro voor 12 jaar en ouder.
minder kinderen en meer migranten
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_209722598
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 19:20 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
hier zal jij wel blij mee zijn dan
[..]
minder kinderen en meer migranten
die paar euro is echt totaal niet interessant.
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  zaterdag 1 juli 2023 @ 19:23:00 #230
323876 michaelmoore
pi_209722640
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 19:21 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
die paar euro is echt totaal niet interessant.
geen inflatiecorrectie , nee OMLAAG

minder kinderen
pi_209722675
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 19:23 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
geen inflatiecorrectie , nee OMLAAG

minder kinderen
Dat zet geen zoden aan de dijk.
  zaterdag 1 juli 2023 @ 19:33:45 #232
323876 michaelmoore
pi_209722814
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 19:24 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Dat zet geen zoden aan de dijk.
nee dus goede dat er heel veel migranten binnen komen, net als in Duitsland

anders gaan we ook de krimp in net als China
landen zonder migranten gaan in de krimp, lagere lonen , lagere prijzen , minder handel ,
pi_209722883
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2023 13:20 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Links bewind?

De euvelen van deze tijd zijn het gevolg van maar één ding: geloof in oneindige economische groei. Een typisch rechts trekje. Daaruit vloeien alle problemen voort die we thans hebben.

Wil je het dus nog kutter maken, stem rechts.
Exact :Y Maar dat heeft (veelal extreem) rechts niet door :X
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_209723148
quote:
14s.gif Op woensdag 28 juni 2023 16:06 schreef HowardRoark het volgende:
Wel apart eigenlijk, de samenleving is nooit individualistischer en progressiever geweest met eindeloos veel mogelijkheden. Ook is er nooit zoveel aandacht geweest voor 'mental health' en begrip voor de subjectieve gevoelens van het individu, en jongeren worden alleen maar ongelukkiger. Opvallend hoe dat toch werkt.

Haal alle structuur, regels, rolpatronen normen en waarden weg, breek alles van familie en gemeenschap af en gooi er dan nog een giftig sausje van internet en social media overheen en dit is dan dus wat je krijgt,
Ik ben het niet gauw met je eens, maar dit keer wel
pi_209723274
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 19:33 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
nee dus goede dat er heel veel migranten binnen komen, net als in Duitsland

anders gaan we ook de krimp in net als China
landen zonder migranten gaan in de krimp, lagere lonen , lagere prijzen , minder handel ,
juist niet _O_
  zaterdag 1 juli 2023 @ 20:11:47 #236
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_209723390
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 16:34 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
ik leef nog
En?
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_209723392
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 18:25 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
maar niet tegen een goed draaiende economie toch ??

wees maar blij met een stevige instroom van migranten , uit Syrie , laat maar komen , laat ze maar aan het werk gaan in de woningbouw
Het zou juist beter zijn wanneer de economie één of twee versnellingen omlaag zou schakelen.
pi_209723673
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 20:11 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Het zou juist beter zijn wanneer de economie één of twee versnellingen omlaag zou schakelen.
dan zakt de inflatie weer. ^O^
pi_209723725
Ik heb weinig reacties gelezen maar kan mij wel iets voorstellen, wij als jongeren hadden wat dat betreft meer vrijheden, ruimte en mogelijkheden! :)

Vroeger was er veel ruimte en kon je lekker buiten klauteren, in de bosjes spelen, hutten bouwen en weet ik veel wat maar dat kan allemaal niet meer... hutten worden gelijk gesloopt door de gemeente, groen is er al amper meer. En de ruimte die er wel is moet je nu delen met veel meer jongeren.

Al denk ik wel dat de jongeren in de stad meer tegen deze problemen aanlopen dan in de kleinere gemeentes/dorpen...

Plus we moeten tegenwoordig veel online vrienden, likes, views etc hebben want anders tel je niet meer mee... :r

Ik zou graag willen dat de jeugd eens onze tijd kon mee maken (dus 30 jaar terug in de tijd)... de wat hardere hand van ouders, meer ruimte en minder drukte door internettechnische onzin...
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_209724653
-

[ Bericht 100% gewijzigd door GwanGwaa op 01-07-2023 21:40:15 ]
  zaterdag 1 juli 2023 @ 21:45:03 #241
323876 michaelmoore
pi_209724974
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 20:31 schreef Chandler het volgende:
Ik heb weinig reacties gelezen maar kan mij wel iets voorstellen, wij als jongeren hadden wat dat betreft meer vrijheden, ruimte en mogelijkheden! :)

Vroeger was er veel ruimte en kon je lekker buiten klauteren, in de bosjes spelen, hutten bouwen en weet ik veel wat maar dat kan allemaal niet meer... hutten worden gelijk gesloopt door de gemeente, groen is er al amper meer. En de ruimte die er wel is moet je nu delen met veel meer jongeren.

Al denk ik wel dat de jongeren in de stad meer tegen deze problemen aanlopen dan in de kleinere gemeentes/dorpen...

Plus we moeten tegenwoordig veel online vrienden, likes, views etc hebben want anders tel je niet meer mee... :r

Ik zou graag willen dat de jeugd eens onze tijd kon mee maken (dus 30 jaar terug in de tijd)... de wat hardere hand van ouders, meer ruimte en minder drukte door internettechnische onzin...
Daar waren de volkstuinen en daar achter was de kinderboerderij
ja dat moet zo, want we mogen niet in het weiland bouwen he , weiland is natuur
en er komen nog sociale huurwoningen waar de loodsmelterij was ,daar wilden we eerst park van maken , maar ja we moeten bouwen he
pi_209725039
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 21:45 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Daar waren de volkstuinen en daar achter was de kinderboerderij
ja dat moet zo, want we mogen niet in het weiland bouwen he , weiland is natuur
en er komen nog sociale huurwoningen waar de loodsmelterij was ,daar wilden we eerst park van maken , maar ja we moeten bouwen he
[ afbeelding ]
Ok en nu?
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  zaterdag 1 juli 2023 @ 21:51:40 #243
323876 michaelmoore
pi_209725111
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 21:48 schreef Chandler het volgende:

[..]
Ok en nu?
Dat men tegenwoordig helemaal mesjokke is om iedere parkje en sportveldje vol te bouwen , terwijl er zo veel weilanden zijn

vroeger was dat geen vraag, dan kocht de gemeente twee boeren weg en dan gingen we bouwen , simpel
door de intensieve veehouderij merkte je in de melkopbrengst toch niks van

Boeren rijk en iedere idioot kreeg een koopwoning , mooi toch

nu zijn ze aan het optoppen en splitse en maar krap krap krap doen , gestoord toch
pi_209725250
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 21:51 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Dat men tegenwoordig helemaal mesjokke is om iedere parkje en sportveldje vol te bouwen , terwijl er zo veel weilanden zijn

vroeger was dat geen vraag, dan kocht de gemeente twee boeren weg en dan gingen we bouwen , simpel
door de intensieve veehouderij merkte je in de melkopbrengst toch niks van

Boeren rijk en iedere idioot kreeg een koopwoning , mooi toch

nu zijn ze aan het optoppen en splitse en maar krap krap krap doen , gestoord toch

Vroeger kocht men ook niet alle boeren uit, de meeste wel maar er waren ook genoeg die zich niet weg lieten kopen. En klopt, vroeger had men ook meer geld daarvoor. Dat is tegenwoordig niet meer het geval volgens mij. En daarnaast werden wijken ook groen ingericht, dat is helaas nu niet meer het geval (of iig stukken minder).

Ik ben voor meer ruimte voor natuur en mens, ook voor de boeren. En graag meer de hoogte in voor al die mensen die hun voortuinen willen betegelen (die zijn namelijk geen tuin waard, mijn mening). of de Diepte in voor mensen die toch liever 's nachts leven dan overdag...

Ruimte zat, tis maar hoe je de ruimte invult...
Like trump...
  zaterdag 1 juli 2023 @ 22:24:05 #245
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209725777
generatie van mijn grootouders, eerste wereldoorlog, de crisis, de tweede wereldoorlog
generatie van mijn ouders, jappenkamp, bombardementen, vervolging, dwangarbeid,
mijn generatie, jaren 80, duister, perspectiefloos, massale werkloosheid, randje van de atoomoorlog
Nee, de huidige generatie, die heeft het pas zwaar, banen om op te rapen, leasebak erbij? internet met toegang tot alle informatie die je maar hebben wil.
Laat mij maar een grumpy old man zijn, maar wat een slappe lulletjes en huppelkutten die nu lopen klagen.
  zaterdag 1 juli 2023 @ 22:33:47 #246
323876 michaelmoore
pi_209725974
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 21:59 schreef Chandler het volgende:

[..]
Vroeger kocht men ook niet alle boeren uit, de meeste wel maar er waren ook genoeg die zich niet weg lieten kopen. En klopt, vroeger had men ook meer geld daarvoor. Dat is tegenwoordig niet meer het geval volgens mij. En daarnaast werden wijken ook groen ingericht, dat is helaas nu niet meer het geval (of iig stukken minder).

Ik ben voor meer ruimte voor natuur en mens, ook voor de boeren. En graag meer de hoogte in voor al die mensen die hun voortuinen willen betegelen (die zijn namelijk geen tuin waard, mijn mening). of de Diepte in voor mensen die toch liever 's nachts leven dan overdag...

Ruimte zat, tis maar hoe je de ruimte invult...
vroeger was er ruimte zat , ieder boer liet zich heel graag wegkopen, , die ging 20 km verderop weer opnieuw beginnen met een superboerderij ,
Die kreeg het 10 voudige van de landbouw grondprijs , niet het woest aantrekkelijke gezeik van 120 % van de staats taxatiewaarde , nee 1000 %

ik woon in en heel groen gedeelte van het dorp met een supergroot park voor de deur en een voetbalveld voor de deur, (Alhoewel mij opvalt dat er nooit op gevoetbald wordt omdat de jeugd druk is met gamen, dat had vroeger nooit gebeurd, vroeger was het iedere avond voetballen)
Maar om het leven voort te zetten met een woning en gezin stichten dat kan niet meer, das erg jammer

Met "moderne" normen zouden er 3 keer zoveel woningen op gaan en dan ook nog een zwik stinkwater voor de deur voor "waterberging"

ieder bouwplan was vol met subsidie koopwoningen 30.000 gulden subsidie op een koop van 93.000 en er was echt niet zoveel belangstelling
echt niet

een huur flat was toen veel moderner , cool zouden ze nu zeggen
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ijk-voor-woningbopuw

[ Bericht 2% gewijzigd door michaelmoore op 02-07-2023 04:11:05 ]
  zaterdag 1 juli 2023 @ 22:39:29 #247
319979 Fok-it
All is well
pi_209726089
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 22:24 schreef Jan_Onderwater het volgende:
generatie van mijn grootouders, eerste wereldoorlog, de crisis, de tweede wereldoorlog
mijn generatie, jaren 80, duister, perspectiefloos, massale werkloosheid, randje van de atoomoorlog
Nee, de huidige generatie, die heeft het pas zwaar, banen om op te rapen, leasebak erbij? internet met toegang tot alle informatie die je maar hebben wil.
Laat mij maar een grumpy old man zijn, maar wat een slappe lulletjes en huppelkutten die nu lopen klagen.
:') ik zou er vooral lekker mee te koop lopen hoe wereldvreemd je bent
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zaterdag 1 juli 2023 @ 22:43:20 #248
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_209726152
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 22:24 schreef Jan_Onderwater het volgende:
En jouw generatie?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zaterdag 1 juli 2023 @ 22:44:01 #249
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_209726162
quote:
16s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 22:43 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
En jouw generatie?
Die staat erbij
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 1 juli 2023 @ 22:44:33 #250
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_209726174
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 22:44 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Die staat erbij
Oh nvm dan :+
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')