klopt dus meer migranten , werk genoeg hierquote:
Precies jij mag ook onzin postenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:47 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
klopt dus meer migranten , werk genoeg hier
hier zal jij wel blij mee zijn danquote:
minder kinderen en meer migrantenquote:De kinderbijslag gaat omlaag met ongeveer 3 procent vanwege de gedaalde inflatie.
Dit betekent een vermindering van ruim 8 euro per kwartaal voor kinderen tot en met 5 jaar, ruim 9 euro voor kinderen van 6 tot en met 11, en ruim 11 euro voor 12 jaar en ouder.
die paar euro is echt totaal niet interessant.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:20 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
hier zal jij wel blij mee zijn dan
[..]
minder kinderen en meer migranten
geen inflatiecorrectie , nee OMLAAGquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:21 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
die paar euro is echt totaal niet interessant.
Dat zet geen zoden aan de dijk.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:23 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
geen inflatiecorrectie , nee OMLAAG
minder kinderen
nee dus goede dat er heel veel migranten binnen komen, net als in Duitslandquote:
Exactquote:Op woensdag 28 juni 2023 13:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Links bewind?
De euvelen van deze tijd zijn het gevolg van maar één ding: geloof in oneindige economische groei. Een typisch rechts trekje. Daaruit vloeien alle problemen voort die we thans hebben.
Wil je het dus nog kutter maken, stem rechts.
Ik ben het niet gauw met je eens, maar dit keer welquote:Op woensdag 28 juni 2023 16:06 schreef HowardRoark het volgende:
Wel apart eigenlijk, de samenleving is nooit individualistischer en progressiever geweest met eindeloos veel mogelijkheden. Ook is er nooit zoveel aandacht geweest voor 'mental health' en begrip voor de subjectieve gevoelens van het individu, en jongeren worden alleen maar ongelukkiger. Opvallend hoe dat toch werkt.
Haal alle structuur, regels, rolpatronen normen en waarden weg, breek alles van familie en gemeenschap af en gooi er dan nog een giftig sausje van internet en social media overheen en dit is dan dus wat je krijgt,
juist nietquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:33 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee dus goede dat er heel veel migranten binnen komen, net als in Duitsland
anders gaan we ook de krimp in net als China
landen zonder migranten gaan in de krimp, lagere lonen , lagere prijzen , minder handel ,
En?quote:
Het zou juist beter zijn wanneer de economie één of twee versnellingen omlaag zou schakelen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:25 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
maar niet tegen een goed draaiende economie toch ??
wees maar blij met een stevige instroom van migranten , uit Syrie , laat maar komen , laat ze maar aan het werk gaan in de woningbouw
dan zakt de inflatie weer.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:11 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Het zou juist beter zijn wanneer de economie één of twee versnellingen omlaag zou schakelen.
Daar waren de volkstuinen en daar achter was de kinderboerderijquote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:31 schreef Chandler het volgende:
Ik heb weinig reacties gelezen maar kan mij wel iets voorstellen, wij als jongeren hadden wat dat betreft meer vrijheden, ruimte en mogelijkheden!![]()
Vroeger was er veel ruimte en kon je lekker buiten klauteren, in de bosjes spelen, hutten bouwen en weet ik veel wat maar dat kan allemaal niet meer... hutten worden gelijk gesloopt door de gemeente, groen is er al amper meer. En de ruimte die er wel is moet je nu delen met veel meer jongeren.
Al denk ik wel dat de jongeren in de stad meer tegen deze problemen aanlopen dan in de kleinere gemeentes/dorpen...
Plus we moeten tegenwoordig veel online vrienden, likes, views etc hebben want anders tel je niet meer mee...
Ik zou graag willen dat de jeugd eens onze tijd kon mee maken (dus 30 jaar terug in de tijd)... de wat hardere hand van ouders, meer ruimte en minder drukte door internettechnische onzin...
Ok en nu?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:45 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Daar waren de volkstuinen en daar achter was de kinderboerderij
ja dat moet zo, want we mogen niet in het weiland bouwen he , weiland is natuur
en er komen nog sociale huurwoningen waar de loodsmelterij was ,daar wilden we eerst park van maken , maar ja we moeten bouwen he
[ afbeelding ]
Dat men tegenwoordig helemaal mesjokke is om iedere parkje en sportveldje vol te bouwen , terwijl er zo veel weilanden zijnquote:
Vroeger kocht men ook niet alle boeren uit, de meeste wel maar er waren ook genoeg die zich niet weg lieten kopen. En klopt, vroeger had men ook meer geld daarvoor. Dat is tegenwoordig niet meer het geval volgens mij. En daarnaast werden wijken ook groen ingericht, dat is helaas nu niet meer het geval (of iig stukken minder).quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:51 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dat men tegenwoordig helemaal mesjokke is om iedere parkje en sportveldje vol te bouwen , terwijl er zo veel weilanden zijn
vroeger was dat geen vraag, dan kocht de gemeente twee boeren weg en dan gingen we bouwen , simpel
door de intensieve veehouderij merkte je in de melkopbrengst toch niks van
Boeren rijk en iedere idioot kreeg een koopwoning , mooi toch
nu zijn ze aan het optoppen en splitse en maar krap krap krap doen , gestoord toch
vroeger was er ruimte zat , ieder boer liet zich heel graag wegkopen, , die ging 20 km verderop weer opnieuw beginnen met een superboerderij ,quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:59 schreef Chandler het volgende:
[..]
Vroeger kocht men ook niet alle boeren uit, de meeste wel maar er waren ook genoeg die zich niet weg lieten kopen. En klopt, vroeger had men ook meer geld daarvoor. Dat is tegenwoordig niet meer het geval volgens mij. En daarnaast werden wijken ook groen ingericht, dat is helaas nu niet meer het geval (of iig stukken minder).
Ik ben voor meer ruimte voor natuur en mens, ook voor de boeren. En graag meer de hoogte in voor al die mensen die hun voortuinen willen betegelen (die zijn namelijk geen tuin waard, mijn mening). of de Diepte in voor mensen die toch liever 's nachts leven dan overdag...
Ruimte zat, tis maar hoe je de ruimte invult...
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:24 schreef Jan_Onderwater het volgende:
generatie van mijn grootouders, eerste wereldoorlog, de crisis, de tweede wereldoorlog
generatie van mijn ouders, jappenkamp, bombardementen, vervolging, dwangarbeid,
mijn generatie, jaren 80, duister, perspectiefloos, massale werkloosheid, randje van de atoomoorlog
Nee, de huidige generatie, die heeft het pas zwaar, banen om op te rapen, leasebak erbij? internet met toegang tot alle informatie die je maar hebben wil.
Laat mij maar een grumpy old man zijn, maar wat een slappe lulletjes en huppelkutten die nu lopen klagen.
En jouw generatie?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:24 schreef Jan_Onderwater het volgende:
generatie van mijn grootouders, eerste wereldoorlog, de crisis, de tweede wereldoorlog
generatie van mijn ouders, jappenkamp, bombardementen, vervolging, dwangarbeid,
mijn generatie, jaren 80, duister, perspectiefloos, massale werkloosheid, randje van de atoomoorlog
Nee, de huidige generatie, die heeft het pas zwaar, banen om op te rapen, leasebak erbij? internet met toegang tot alle informatie die je maar hebben wil.
Laat mij maar een grumpy old man zijn, maar wat een slappe lulletjes en huppelkutten die nu lopen klagen.
Oh nvm danquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |