Zeker en verbrandquote:Op woensdag 28 juni 2023 08:52 schreef TaMieke het volgende: [..]
ben je wel buiten geweest dit jaar?
![]()
Vroeger was alles beterquote:Op woensdag 28 juni 2023 09:14 schreef TaMieke het volgende:
Waar is onze OP naar toe? We hadden toch van die mooie plaatjes, vroeger?
geen datesquote:Op woensdag 28 juni 2023 09:13 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb een dagcreme met spf 15 ofzo. Gok niet dat dat veel doet. Zonnebrand heb ik zelf verder nooit bij me, alleen als we dan gaan zwemmen ofzo.
Misschien toch meer gaan doen, al ben ik niet zo'n fan van zonnebrand als in... het plakt teveel.
Zijn er uberhaupt nog spannende dingen om te bespreken? Niemand een spannende date ofzo? Iedereen is verder, of iig de meeste
CL is wel een spannend ding jaquote:
Daarvoor geldt het zelden als voor dates; teruggaan naar je ex is zelden een goed idee.quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen dates
wel vanmorgen nog eens bij mij oude werkgever langs gegaan
Das niet slim hequote:
Sowieso.quote:
Succes. Hopelijk heeft die meer werk voor je.quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen dates
wel vanmorgen nog eens bij mij oude werkgever langs gegaan
deze ex bied wel een paar aantrekkelijke punten die mijn huidige "vriendin" mij niet kan bieden.quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarvoor geldt het zelden als voor dates; teruggaan naar je ex is zelden een goed idee.
Das voor plebejers. Ik daag op, das voldoende. Beetje zoals AirwiN, alleen dan met minder verzoeken om tettenpics.quote:
En wat is de reden dat het je ex is geworden?quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
deze ex bied wel een paar aantrekkelijke punten die mijn huidige "vriendin" mij niet kan bieden.
quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:18 schreef Monsterkoekie het volgende:
Heb wel dates geplanden vakantie. En ben aan het bedenken of ik vrijdag naar de kapper ga zodat ik helemaal herboren terug kom van vakantie
quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das voor plebejers. Ik daag op, das voldoende. Beetje zoals AirwiN, alleen dan met minder verzoeken om tettenpics.
Klopt! Mijn agenda begint wel tamelijk vol te lopenquote:Op woensdag 28 juni 2023 09:21 schreef TaMieke het volgende:
[..]sowieso naar de kapper gaan.
Wij moeten ook nog een date plannen
quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Klopt! Mijn agenda begint wel tamelijk vol te lopen
het gras is altijd groener aan de overkant.quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En wat is de reden dat het je ex is geworden?
Ben ook geen fan van zonnebrandcrème, maar nog minder fan van een verbrande huidquote:Op woensdag 28 juni 2023 09:13 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb een dagcreme met spf 15 ofzo. Gok niet dat dat veel doet. Zonnebrand heb ik zelf verder nooit bij me, alleen als we dan gaan zwemmen ofzo.
Misschien toch meer gaan doen, al ben ik niet zo'n fan van zonnebrand als in... het plakt teveel.
Zijn er uberhaupt nog spannende dingen om te bespreken? Niemand een spannende date ofzo? Iedereen is verder, of iig de meeste
quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben ook geen fan van zonnebrandcrème, maar nog minder fan van een verbrande huidDus daarom wel altijd zo'n klein flesje in mijn tas. En vind de 30 van Nivea nog wel meevallen qua plakkerigheid. De 50 voor baby's, die is echt, écht kut
![]()
Het spannendste bij mij is dat ik 'elk moment' kan bevallen. Zegmaar tussen nu en 4 weken. Verder maak ik niet zoveel meeGisteren wel de babydeken afgehaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |