Leukquote:Op zaterdag 9 september 2023 19:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Regenboog Sampler Deken 2
Ik ben nu met het eerste deel bezig
Jaquote:
Ff doorhaken dusquote:Op zaterdag 9 september 2023 19:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
JaBen benieuwd of ik hem op tijd afkrijg. Heb het patroon gekocht, maar hij hoort 21 december klaar te zijn. Wish me luck
oh leuk, is dat die van Kirsten (HaakMaarRaak)?quote:Op zaterdag 9 september 2023 19:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Regenboog Sampler Deken 2
Ik ben nu met het eerste deel bezig
Ja, alleen geen geduld, dus voor 3.50¤ het patroon gekocht, eigen tempo en zoquote:Op zaterdag 9 september 2023 20:31 schreef trui het volgende:
[..]
oh leuk, is dat die van Kirsten (HaakMaarRaak)?
oja dat zou ik ook fijner vinden (want ik begrijp dat het een CAL is?).quote:Op zaterdag 9 september 2023 20:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, alleen geen geduld, dus voor 3.50¤ het patroon gekocht, eigen tempo en zo
Ja idd een CALquote:Op zaterdag 9 september 2023 20:45 schreef trui het volgende:
[..]
oja dat zou ik ook fijner vinden (want ik begrijp dat het een CAL is?).
ik zag een knap gemaakte gehaakte slinger. Denk dat ik die ook een keer wil maken (maar 't is wel een vrij duur patroon).
nou ja, op zich is 6,95 voor een uitgebreid patroon (en 12 voor de twee versies van 't patroon samen) helemaal niet zo heel gek als je kijkt hoeveel tijd erin gaat zitten om dat allemaal stap voor stap goed op te schrijven. Maar ja, 't is toch weer een aanschaf en ik weet nog niet wanneer ik er tijd voor heb/ga maken. (heb al zo'n lange lijst met dingen die ik nog wil maken, maar hik nu al weken aan tegen 't afmaken van een truitje waarvan ik denk dat 't straks als het klaar is vast heel stom valt).quote:Op zaterdag 9 september 2023 20:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja idd een CAL
Die is ook erg mooi! Wel gek hoe die prijzen bepaald worden...
ik betaal altijd voor mijn patronen. Het liefst haak ik trouwens uit boekjes.quote:Op zaterdag 9 september 2023 21:09 schreef trui het volgende:
[..]
nou ja, op zich is 6,95 voor een uitgebreid patroon (en 12 voor de twee versies van 't patroon samen) helemaal niet zo heel gek als je kijkt hoeveel tijd erin gaat zitten om dat allemaal stap voor stap goed op te schrijven. Maar ja, 't is toch weer een aanschaf en ik weet nog niet wanneer ik er tijd voor heb/ga maken. (heb al zo'n lange lijst met dingen die ik nog wil maken, maar hik nu al weken aan tegen 't afmaken van een truitje waarvan ik denk dat 't straks als het klaar is vast heel stom valt).
Ja, echt heel kinderachtig, maar goed, er werden spontaan penissen gehaakt. Ik heb ook niet aan meegedaanquote:Op zaterdag 9 september 2023 23:20 schreef trui het volgende:
Gelukkig is die hype aan mij voorbij gegaan.
Super leuk idee!quote:Op zondag 10 september 2023 00:14 schreef Donna het volgende:
Lol die hype heb ik ook gemist.
Ik ga even een leuk soort van boodschappennetje patroon opzoeken om wc rollen in de badkamer in te hangen. Ik heb niet echt ruimte voor een kastje, maar ik heb wel een radiator heel hoog hangen. Daar kan best een netje/tasje aan.
Schattig!quote:Op zondag 10 september 2023 13:01 schreef NijntjesUk het volgende:
De hype heb ik niet gemist, maar ook zeker niet aan meegedaan.
Twee projecten klaar. Deze heb ik al vaker gemaakt, maar blijft een succes bij kinderen van vriendinnen.
[ afbeelding ]
En deze voor het eerst gemaakt. Superleuk patroon en erg blij met het resultaat.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 september 2023 21:19 schreef NijntjesUk het volgende:
Bedankt allemaal!
Ik weet niet meer of ik al gereageerd had op de deken, ChildoftheStars, maar echt heel mooi!
Ik ga de krab binnenkort nog eens maken, maar dan in het kobaltblauw. Moet ik wel eerst garen halen.
Nu begonnen met een luipaardrammelaar.
ooh wat superleuk die krab zeg! Een vriendin heeft een nautisch/zeethema voor haar kinderkamer, maar wilde ook niet alles maar marineblauw maken. Dit zou best leuk zijn!quote:Op zondag 10 september 2023 13:01 schreef NijntjesUk het volgende:
De hype heb ik niet gemist, maar ook zeker niet aan meegedaan.
Twee projecten klaar. Deze heb ik al vaker gemaakt, maar blijft een succes bij kinderen van vriendinnen.
[ afbeelding ]
En deze voor het eerst gemaakt. Superleuk patroon en erg blij met het resultaat.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 september 2023 09:27 schreef kirsten. het volgende:
Haha, popt dit topic weer eens op in mijn feed zie ik dat @:Childofthestars druk bezig is met mijn dekenLeuk! Ik heb zelf wel beetje zenuwen voor de echte aftrap, dus dat je al begonnen bent helpt me vertrouwen krijgen dat die eerste weken ook wel loslopen
[..]
ooh wat superleuk die krab zeg! Een vriendin heeft een nautisch/zeethema voor haar kinderkamer, maar wilde ook niet alles maar marineblauw maken. Dit zou best leuk zijn!
Oooooh al die kleurtjesquote:Op woensdag 13 september 2023 11:54 schreef Patapon het volgende:
Zo, ik kan aan Link en Zelda beginnen.
![]()
[ afbeelding ]
Ja klopt.quote:Op woensdag 13 september 2023 11:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oooooh al die kleurtjes
Is dat rechthoekige ding: naaldenmaat uitzoeken: is dat vierkantje om een proeflapje mee te checken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |