quote:Op woensdag 28 juni 2023 06:20 schreef DonDruiper het volgende:
Gisteravond de C.V. maar weer even aangeslingerd
Strikt genomen heb ik geen winterjas. Ik heb zo'n dure hardshell en heb liever laagjes dan zo'n dikke jas. Veel te warm. Op zich geen koukleum, maar van die benauwde hitte ben ik ook niet voor gemaakt.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 23:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan me geen voorstelling maken hoe ik om 07:20 in januari met vrieskou op de fiets kan stappen in iets dat geen winterjas is. Maar het lijkt me geweldig als het kan.
Na twee stappen zweet je je al de pleuris, het is benauwd.quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:01 schreef Scrummie het volgende:
Jassen?
Gaat dit over het huidige weer? Het is toch heerlijk genoeg buiten om zonder jas te lopen?
Bij jou wellicht wel.quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:01 schreef Scrummie het volgende:
Jassen?
Gaat dit over het huidige weer? Het is toch heerlijk genoeg buiten om zonder jas te lopen?
Qua kleding is het waardeloos.quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Na twee stappen zweet je je al de pleuris, het is benauwd.
Hmm oke, ja oke. Het is hier nu 16 graden oid met wat druppels, alsnog prima om even doorheen te gaan wat mij betreft, en straks 22 graden. Praktisch windstil, dus dat zal een verschil maken.quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij jou wellicht wel.
Ik woon compleet ergens anders en dichtbij de kust.
Hier zat iedereen gister op de fiets al met een jas of dik vest.De wind was alles behalve prettig.
Vandaag lijkt het herfst, zo donker. 16 graden en grijs. Lekker voor de natuur.
BMI 40 of wa?quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Na twee stappen zweet je je al de pleuris, het is benauwd.
Bij lange na niet.quote:
Het is ook benauwd.quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Bij lange na niet.
Is er godgloeiende niemand die even kan bevestigen dat het aan de kust smerig benauwd is.
daar staat altijd wind, wat is de luchtvochtigheid, die in je app staat?quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Bij lange na niet.
Is er godgloeiende niemand die even kan bevestigen dat het aan de kust smerig benauwd is.
95% luchtvochtigheid hier.quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
daar staat altijd wind, wat is de luchtvochtigheid, die in je app staat?
Het is idd (altijd) de wind.quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hmm oke, ja oke. Het is hier nu 16 graden oid met wat druppels, alsnog prima om even doorheen te gaan wat mij betreft, en straks 22 graden. Praktisch windstil, dus dat zal een verschil maken.
Met jouw werk lijkt me laagjes ook het prettigst.quote:Op woensdag 28 juni 2023 08:19 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Strikt genomen heb ik geen winterjas. Ik heb zo'n dure hardshell en heb liever laagjes dan zo'n dikke jas. Veel te warm. Op zich geen koukleum, maar van die benauwde hitte ben ik ook niet voor gemaakt.
https://www.rtlboulevard.(...)~:text=Jon%20Hamm%20(52)%20en%20Anna,serie%20die%20hen%20beroemd%20maakte.quote:
Herfstig hier. Bewolkt, nat, grijs en maar 15 graden. Absoluut geen zomerquote:
Het wordt vanmiddag ongeveer 22 graden in De Bilt. Klimatologisch gemiddelde maximum temperatuur rond deze tijd van het jaar gebaseerd op 1991-2020. Precies gemiddeld Nederlands zomerweer, niks herfst.quote:Op woensdag 28 juni 2023 10:03 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Herfstig hier. Bewolkt, nat, grijs en maar 15 graden. Absoluut geen zomer
Volgens mij lees je niet goed wat ik schreefquote:Op woensdag 28 juni 2023 10:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Het wordt vanmiddag ongeveer 22 graden in De Bilt. Klimatologisch gemiddelde maximum temperatuur rond deze tijd van het jaar gebaseerd op 1991-2020. Precies gemiddeld Nederlands zomerweer, niks herfst.
Zo'n dag mag er best tussen zitten als het restant van de hittegolf nog binnenshuis zit.quote:Op woensdag 28 juni 2023 10:03 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Herfstig hier. Bewolkt, nat, grijs en maar 15 graden. Absoluut geen zomer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |