Je moet die beloning niet willen.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee weet ik maar ik rook al een maand de helft. Het is een beloning die peuk en dan geniet ik er ook van ipv gewoonte
Het is al jaren zo gozer doe nou niet alsof je niks weet.quote:
Zoete gore meuk en qua prijs pure diefstal.quote:
Vertel !!!quote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zoete gore meuk en qua prijs pure diefstal.
Er zijn veel betere alternatieven.
Ik stoor me niet zo aan die virtuele koffie...quote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is al jaren zo gozer doe nou niet alsof je niks weet.
Ik vind het wel knap.Ben zelf alleen maar meer gaan roken.quote:
Ja ik snap het maar ik vind het te lekker.quote:
Nou ja, soms ook welquote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:10 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik stoor me niet zo aan die virtuele koffie...
Hier is er iemand helemaal gek van.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zoete gore meuk en qua prijs pure diefstal.
Er zijn veel betere alternatieven.
Ik snap het ook, heb zelf ook zeker 25 jaar intensief gerookt.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik snap het maar ik vind het te lekker.
Ik heb ook al een maand een pak in de ijskast.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier is er iemand helemaal gek van.
Is wel een reden om te minderen.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:12 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik snap het ook, heb zelf ook zeker 25 jaar intensief gerookt.
Tegenwoordig 20 euro voor een pakje shag
Ik ben blij dat ik er van af ben.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind het wel knap.Ben zelf alleen maar meer gaan roken.
Dat kan ik me voorstellen. Ik kan mezelf zonder peuk niet voorstellenquote:
Ik nu ook nog niet.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen. Ik kan mezelf zonder peuk niet voorstellen
Snap ik, was ook echt een hele strijd wel.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen. Ik kan mezelf zonder peuk niet voorstellen
Ja, ik zit te prakkiseren hoe dat ook alweer heet, we nemen het regelmatig mee als we bij boodschappen doen bij Auchan.quote:
Daar kom ik nooitquote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, ik zit te prakkiseren hoe dat ook alweer heet, we nemen het regelmatig mee als we bij boodschappen doen bij Auchan.
Hele volksstammen zweren erbij. Ik snap dat niet. Van McDonalds trouwens evenmin.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier is er iemand helemaal gek van.
PB doet delivery.quote:
Wel lekker de macquote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hele volksstammen zweren erbij. Ik snap dat niet. Van McDonalds trouwens evenmin.
MCDonalds is goor etenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hele volksstammen zweren erbij. Ik snap dat niet. Van McDonalds trouwens evenmin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |