Ja ik bestel shag online, van die blikken en toen dacht ik ik ga wat zuiniger roken. Denk na wil je een peuk of is het vervelingquote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:18 schreef FreshFruit het volgende:
Maar nu 20 euro per week is best wel belachelijk.
Nooit gerookt?quote:
Kom ik ook niet.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hele volksstammen zweren erbij. Ik snap dat niet. Van McDonalds trouwens evenmin.
Snap ik. Is ook bepaald niet naast de deur.quote:
Burger King fuck dat als ik die ziequote:
Zo krijg je weer meer criminele activiteiten..quote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:18 schreef FreshFruit het volgende:
Maar nu 20 euro per week is best wel belachelijk.
Ik heb er wel een limiet aan gesteld.En als het bijna op is ga ik zuinig doen.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik bestel shag online, van die blikken en toen dacht ik ik ga wat zuiniger roken. Denk na wil je een peuk of is het verveling
Dus nooit echt veel gerookt. `ik wel hoor als een ketterquote:
Vies hèquote:
Vies hèquote:
Hmmm,ze bezorgen hier gewoon hoor.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Snap ik. Is ook bepaald niet naast de deur.
Gelukkig nietquote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus nooit echt veel gerookt. `ik wel hoor als een ketter
Het werkt echt 50% bij mij. Ook als de tram 9 minuten duurt ging ik roken. Verveling dat soort dingenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb er wel een limiet aan gesteld.En als het bijna op is ga ik zuinig doen.
Ek ze meuge zet de zeuge, zou mijn vriendin uit Roeselare zeggen.quote:
Sorry, je kan op FOK! maar één like per posting geven.quote:
En dat betekent?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ek ze meuge zet de zeuge, zou mijn vriendin uit Roeselare zeggen.
Daar kom ik ook niet.quote:
Elk zijn meug zei het varken?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ek ze meuge zet de zeuge, zou mijn vriendin uit Roeselare zeggen.
Hoe ging je gesprek?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |