Zekerquote:Op dinsdag 26 december 2023 22:08 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik kan geen gedachtes lezen beste Straatcommando![]()
Over invulling gesproken: let een beetje op je bronnen, wees genuanceerd in je kritiek, scheer niet iedereen over een kant
Zoiets?
Als ik me daar aan hou, geef jij dan het groene licht?
Duidelijk, dan open ik morgen het topicquote:
Let er wel op hoe je de kwestie/het taboe formuleert. Want roepen dat de Joden de wereldmacht over willen nemen is wel degelijk anti-semitisme, en daar is hier geen plaats voor. Nuancering is dus gewenst.quote:Op dinsdag 26 december 2023 16:18 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Het idee dat er Joodse mensen zijn die invloed uitoefenen op welke manier dan ook is de rijnste vorm van antisemitisme volgens groeperingen als de ALD, CIDI. SPLC ect
Ook als je de IHRA raadpleegt valt dit onder antisemitisme( ondanks dat het gewoon waar is )
Vandaar dat ik de mensen in het blauw wil informeren voordat ik een topic open
Maar als ik het goed begrijp mag het van jou wel?
Hij is af, laat me weten of je tevreden bent met het eindresultaatquote:Op woensdag 27 december 2023 02:11 schreef Jippie het volgende:
[..]
Let er wel op hoe je de kwestie/het taboe formuleert. Want roepen dat de Joden de wereldmacht over willen nemen is wel degelijk anti-semitisme, en daar is hier geen plaats voor. Nuancering is dus gewenst.
Complottheorieën (en bijbehorende feiten) horen we graag, maar antisemitisme hoort hier niet thuis.
Kan ze schijnbaar wel ontvangen.quote:Je hebt geen toegang (meer) tot het Private Messaging systeem
Aight, will check laterquote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:21 schreef Candymannetje het volgende:
@:loveyoulongtime ik kreeg net een DM van je maar helaas kan ik niet antwoorden.
Kan om de één of andere reden geen privé berichten meer versturen.
[..]
Kan ze schijnbaar wel ontvangen.
Schiet ff een FA aan hierover, die kunnen alles nachecken. En sorry voor mijn late antwoord, was het ook beetje vergetenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:21 schreef Candymannetje het volgende:
@:loveyoulongtime ik kreeg net een DM van je maar helaas kan ik niet antwoorden.
[..]
En met aanschieten niet met geweer pleasequote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:21 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
O..... Zet hem wel terug dan.quote:Op maandag 29 januari 2024 21:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En met aanschieten niet met geweer please
Rubberen kogels mag hoor, niet met scherp. Of anders met waterballonnen das nog veel leuker, wel met warm water....quote:Op maandag 29 januari 2024 21:53 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
O..... Zet hem wel terug dan.
Op naar een beter bnw.... wat is er met jou gebeurt? Mijn tik tak plaatjes zijn super erg maar het woord wappie mag continu overal worden geroepenquote:Op maandag 29 januari 2024 21:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Rubberen kogels mag hoor, niet met scherp. Of anders met waterballonnen das nog veel leuker, wel met warm water....
Overal reageren met tik tak helpt ook al helemaal niet mee denk je wel?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:34 schreef Tristan99 het volgende:
[..]
Op naar een beter bnw.... wat is er met jou gebeurt? Mijn tik tak plaatjes zijn super erg maar het woord wappie mag continu overal worden geroepen
Oh dat lijkt me nou een super interessant onderwerp.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:10 schreef Ali_boo het volgende:
@:Straatcommando.
Heb een nieuw idee voor een topic. Ook deze is best controversieel, wel minder dan de vorige verzoek, maar toch
Er is een revolutie gaande binnen de psychiatrie. Waar ze er achter zijn gekomen dat het gebruik psychedelica vele voordelen kent. Mensen met treatment resistant depression, zijn binnen een sessie of twee van hun kwalen af. Niet alleen mensen met depressie hebben er baat bij maar ook mensen met , OCD, PSTD, onverwerkte trauma's , werkt heel goed voor verslavingen, maar ook bv voor migraine werkt het ook. Het zijn alleen niet mensen met mentale kwalen die er baat bij hebben
De mensen die erbij zweren zijn van mening, dat dit soort info bewust onderdrukt word. Omdat Big Pharma er niet bij gebaat is om dit soort behandelingen aan te bieden. Want waarom zou je tot de kern van het probleem gaan wanneer je ook een pil kan nemen( die verder niets doen dan het probleem onderdrukken)
Potentiële problemen met dit topic? Dat mensen zo nieuwsgierig raken dat ze zelf gaan experimenteren. En je zou kunnen zeggen ze bij fok openlijk drugsgebruik promoten( de mensen die er geen verstand van hebben)
Je zou dit wellicht met een topic pointer op kunnen lossen? Heb alleen geen idee hoe je dit zou kunnen formuleren![]()
Aangezien het allemaal vrij gevoelig ligt, zal ik geen topic openen, voordat ik het groene licht krijg van de staff
En het is iets anders dan de gebruikelijke covid-, klimaat- en oorlog topics die we binnen bnw terugzien
Nou dus niet zelf gaan experimenteren maar een psychiater opzoeken die hiermee werkt, of inschrijven voor een of andere trial.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:10 schreef Ali_boo het volgende:
Heb een nieuw idee voor een topic. Ook deze is best controversieel, wel minder dan de vorige verzoek, maar toch
Er is een revolutie gaande binnen de psychiatrie. Waar ze er achter zijn gekomen dat het gebruik psychedelica vele voordelen kent. Mensen met treatment resistant depression, zijn binnen een sessie of twee van hun kwalen af. Niet alleen mensen met depressie hebben er baat bij maar ook mensen met , OCD, PSTD, onverwerkte trauma's , werkt heel goed voor verslavingen, maar ook bv voor migraine werkt het ook. Het zijn alleen niet mensen met mentale kwalen die er baat bij hebben
De mensen die erbij zweren zijn van mening, dat dit soort info bewust onderdrukt word. Omdat Big Pharma er niet bij gebaat is om dit soort behandelingen aan te bieden. Want waarom zou je tot de kern van het probleem gaan wanneer je ook een pil kan nemen( die verder niets doen dan het probleem onderdrukken)
Potentiële problemen met dit topic? Dat mensen zo nieuwsgierig raken dat ze zelf gaan experimenteren. En je zou kunnen zeggen ze bij fok openlijk drugsgebruik promoten( de mensen die er geen verstand van hebben)
Je zou dit wellicht met een topic pointer op kunnen lossen? Heb alleen geen idee hoe je dit zou kunnen formuleren![]()
Aangezien het allemaal vrij gevoelig ligt, zal ik geen topic openen, voordat ik het groene licht krijg van de staff
En het is iets anders dan de gebruikelijke covid-, klimaat- en oorlog topics die we binnen bnw terugzien
Helemaal mee eens. Psychedelica heeft als voordeel dat, wat je ook hebt opgeslagen in je onderbewustzijn dat het ook naar boven komt. Natuurlijk is het super eng en zwaar om je ergste nachtmerrie te herbeleven. Voor de mensen die het lukt om daar doorheen te komen, die zijn dan ook bevrijd van hun leedquote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:21 schreef capricia het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me nou een super interessant onderwerp.
Ik heb veel gelezen en gezien van prof Bastiaans. Die met LSD aan de gang ging met concentratiekamp-slachtoffers (centrum 40-45). Enorm heftig. Om die ervaring in een trip te gaan herbeleven onder begeleiding. Maar echt super interessante materie.
Nou dus niet zelf gaan experimenteren maar een psychiater opzoeken die hiermee werkt, of inschrijven voor een of andere trial.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:10 schreef Ali_boo het volgende:
Volgens mij zijn traumabehandelaars nu niet meer zo happig op het laten herbeleven om hertraumatisering te voorkomen.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:21 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik heb veel gelezen en gezien van prof Bastiaans. Die met LSD aan de gang ging met concentratiekamp-slachtoffers (centrum 40-45). Enorm heftig. Om die ervaring in een trip te gaan herbeleven onder begeleiding. Maar echt super interessante materie.
1969.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:14 schreef Ali_boo het volgende:
@:capricia
Ik zit me net in te lezen over prof Bastiaans. Hij was zijn tijd ver voorruit. De populariteit van psychedelica is iets van de laatste 10 a 15 jaar ofzo behoorlijk gestegen
Hij was al in de jaren 80 en 90 bezig met het behandelen van cliënten
https://www.moviemeter.nl/film/45986quote:Begrijpt U Nu Waarom Ik Huil?
Volgens mij zijn traumabehandelaars nu niet meer zo happig op het laten herbeleven om hertraumatisering te voorkomen.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:21 schreef capricia het volgende:
[..]
Dank! Vraag me af of EMDR uit die hoek komt, zal hem kijken.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:18 schreef capricia het volgende:
[..]
1969.
[..]
https://www.moviemeter.nl/film/45986
Die moet je zien dan!! Waanzinnig wat daar allemaal gebeurt. Misschien ook op YT te vinden.
Edit: gevonden.
Inzichten veranderen ja. En wat Bastiaans deed was ook al snel verboden daarna.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:17 schreef Jippie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn traumabehandelaars nu niet meer zo happig op het laten herbeleven om hertraumatisering te voorkomen.
Niet met mijn insteekquote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:12 schreef Jippie het volgende:
[..]
Interessant onderwerp, zou ook nog wel in LIF passen.
Truffels zijn in Nederland gewoon legaal. Zou je kiezen voor mircodoseren dan loop je nauwelijks gevaar.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:12 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nou dus niet zelf gaan experimenteren maar een psychiater opzoeken die hiermee werkt, of inschrijven voor een of andere trial.
Als mensen dat spul op straat gaan kopen om van een klachten af te komen weten ze niet of ze bende kopen. Vind dat anders dan recreatief gebruik, wat overigens ook wel eens verkeerd gaat. Dus duidelijke waarschuwing erbij zoals je al schrijft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |