Mijn virale tweet had 3 likes ofzo maar blijkbaar vond toch iemand het de moeite om hem naar dumpert te sturenquote:Op woensdag 28 juni 2023 19:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Een zwarte piet-tweet of een filmpje van Wiebes die uit reflex naar zijn mobiel greep in plaats van naar Bruno Bruins die door zijn hoeven zakte.
Trots zijn op Twitter likes terwijl alles wat je moet doen een antisemitisch bericht eruit gooien onder de juiste tweet.quote:
Ik zie dat Mani een mooie reactie heeft geplaatstquote:Op woensdag 28 juni 2023 19:39 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ik vond dit toch wel de leukste gimmick
Al een like gegevenquote:Op woensdag 28 juni 2023 19:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zie dat Mani een mooie reactie heeft geplaatst
quote:Op woensdag 28 juni 2023 19:39 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Uiteindelijk gingen de kroegen een paar maanden later wél open.quote:Op woensdag 28 juni 2023 19:39 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ook wel grappig dat zijn psycho-analyse volledig verkeerd is.quote:Op woensdag 28 juni 2023 19:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen die Roderick heten neemt niemand serieus
Klopt, dat er niemand reageerde klopt niet.quote:Op woensdag 28 juni 2023 20:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ook wel grappig dat zijn psycho-analyse volledig verkeerd is.
Dat moet wel een bot zijn, niemand is zó triest.quote:Op woensdag 28 juni 2023 19:39 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 28 juni 2023 20:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ook wel grappig dat zijn psycho-analyse volledig verkeerd is.
Is het al 1 juno dan?quote:Op woensdag 28 juni 2023 19:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Uiteindelijk gingen de kroegen een paar maanden later wél open.
Ik wil toch een beetje denken dat dat dankzij jou was.
Worden die cijfers nog steeds gepubliceerd?quote:Op woensdag 28 juni 2023 21:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja en de coronacijfers zijn laag.
We kunnen gaan versoepelen.
60+ers worden inmiddels al wel weer geadviseerd zich te laten vaccineren met turbo kanker.quote:Op woensdag 28 juni 2023 21:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Worden die cijfers nog steeds gepubliceerd?
quote:Op woensdag 28 juni 2023 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
60+ers worden inmiddels al wel weer geadviseerd zich te laten vaccineren met turbo kanker.
Zou jij je laten vaccineren met turbo kanker?quote:Op woensdag 28 juni 2023 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
60+ers worden inmiddels al wel weer geadviseerd zich te laten vaccineren met turbo kanker.
Ik laat Marcel en Gijs mij de hoogtepunten zien want zelfs een enkele view weiger ik forum inside te geven.quote:Op woensdag 28 juni 2023 21:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Dat zag ik gisteren bij Marcel en Gijs langskomen. Dat fragment een tijdje terug met Bryan Roy was ook mooi.
Heb ik geen vaccinatie voor nodig opstaan is afdoende.quote:Op woensdag 28 juni 2023 21:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zou jij je laten vaccineren met turbo kanker?
Dat stukje kwam ook bij Marcel en Gijs vandaan, verder heb ik het ook nog nooit gezien.quote:Op woensdag 28 juni 2023 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik laat Marcel en Gijs mij de hoogtepunten zien want zelfs een enkele view weiger ik forum inside te geven.
Misschien heb je religiestress!quote:Op woensdag 28 juni 2023 21:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb ik geen vaccinatie voor nodig opstaan is afdoende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |