Luca?quote:
Sowieso. Puntje aftrek wbt mannelijkheid.quote:Op woensdag 28 juni 2023 12:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Alleen over je hoofd of je hele lichaam?
Sleutelpuntjesquote:
Dat mag.quote:Op woensdag 28 juni 2023 13:29 schreef GGMM het volgende:
Ik ben niet tevreden over de afhandeling van mijn TR
Stoker.quote:Op woensdag 28 juni 2023 13:51 schreef onlogisch het volgende:
Moderator @:Drizzt zet forum admin @:GGMM op zijn plek.
Wie zou jij nou graag overrijden met een vrachtwagen?quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:18 schreef fetX het volgende:
Goedemorgen
Lijkt wel alsof ik vannacht iemand heb overreden in een vrachtwagen.
Op één van je billen of echt op je anus? Dat laatste lijkt me echt heel pijnlijk. Ga je hem uitknijpen?quote:Op woensdag 28 juni 2023 14:21 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik heb een steenpuist op m'n hol.
Ja.quote:Op woensdag 28 juni 2023 14:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Op één van je billen of echt op je anus? Dat laatste lijkt me echt heel pijnlijk. Ga je hem uitknijpen?
Dat geloof ik graagquote:Op woensdag 28 juni 2023 14:21 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
quote:Op woensdag 28 juni 2023 15:04 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]Dit blijft een enerverend gifje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 juni 2023 15:05 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Wat een enerverende steenpuist!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel plezier, daar kom je nooit meer van af.quote:Op woensdag 28 juni 2023 14:21 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Voorlopig geen rimjob voor jou.quote:Op woensdag 28 juni 2023 14:21 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |