Moeten we ons zorgen maken?quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:18 schreef fetX het volgende:
Goedemorgen
Lijkt wel alsof ik vannacht iemand heb overreden in een vrachtwagen.
quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Moeten we ons zorgen maken?
Alles in ordequote:Op woensdag 28 juni 2023 09:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Moeten we ons zorgen maken?
Gelukkig. Dan wens ik je een zeer plezierige dag.quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Beetje een opgeblazen hoofd en wat last van de kaak. Verder viel het volgens mij wel mee.
Kun je een omschrijving geven van het type dat prima dima bezigt?quote:Op woensdag 28 juni 2023 11:01 schreef KingRoland het volgende:
Iedereen die prima dima zegt mag van mij een hele erge griep krijgen
En mensen die gefeliciflapstaart zeggen?quote:Op woensdag 28 juni 2023 11:01 schreef KingRoland het volgende:
En mensen die lato en palo zeggen?quote:Op woensdag 28 juni 2023 11:01 schreef KingRoland het volgende:
Alleen over je hoofd of je hele lichaam?quote:Op woensdag 28 juni 2023 08:35 schreef Caland het volgende:
Godverdomme, lijk wel alsof ik ben overreden door een vrachtwagen
Jaquote:Op woensdag 28 juni 2023 12:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Alleen over je hoofd of je hele lichaam?
quote:Op woensdag 28 juni 2023 11:55 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Kun je een omschrijving geven van het type dat prima dima bezigt?
quote:Dima is een Slavische naam voor jongens en meisjes. De betekenis is `machtig krijger` De naam Dima wordt het vaakst gegeven aan Nederlandse meisjes
quote:Dima is een Slavische jongensnaam. Het betekent `machtig krijger`.
Iemand die met Dima werkt.quote:Slavische landen: Rusland, Oekraïne, Wit-Rusland, Polen, Tsjechië, Slowakije, Slovenië, Kroatië, Bosnië-Herzegovina, Montenegro, Servië, Macedonië en Bulgarije.
Met 3 op reis naar prima Lima.quote:Op woensdag 28 juni 2023 12:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Iemand die met Dima werkt.
Joran is er tijdelijk niet.quote:Op woensdag 28 juni 2023 12:28 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Met 3 op reis naar prima Lima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |