Op z'n minst biquote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:23 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik luister naar een nummer van Usher; ben ik nu homofiel?
Dank je, Goedele.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op z'n minst bi
Maar dat wist je zelf al een tijdje vermoed ik
Vooral de amateurs die breakdance etc. beoefenen zijn ergerlijk, want ze zullen geen enkel vrij secondje onbenut laten om hun moves en plein public te praktiseren.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 20:05 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
ghetto "sports" op de olympic gamesbegint een parodie op een sportevenement te worden.
Gewoon een normale dag dus.quote:Op woensdag 28 juni 2023 08:35 schreef Caland het volgende:
Godverdomme, lijk wel alsof ik ben overreden door een vrachtwagen
quote:Op woensdag 28 juni 2023 08:35 schreef Caland het volgende:
Godverdomme, lijk wel alsof ik ben overreden door een vrachtwagen
Moeten we ons zorgen maken?quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:18 schreef fetX het volgende:
Goedemorgen
Lijkt wel alsof ik vannacht iemand heb overreden in een vrachtwagen.
quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Moeten we ons zorgen maken?
Alles in ordequote:Op woensdag 28 juni 2023 09:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Moeten we ons zorgen maken?
Gelukkig. Dan wens ik je een zeer plezierige dag.quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Beetje een opgeblazen hoofd en wat last van de kaak. Verder viel het volgens mij wel mee.
Kun je een omschrijving geven van het type dat prima dima bezigt?quote:Op woensdag 28 juni 2023 11:01 schreef KingRoland het volgende:
Iedereen die prima dima zegt mag van mij een hele erge griep krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |