zit hier duf te wezen en in nog 3 deurtjes af en toe te postenquote:
Goedemorgen Monique, ik zit ook nog wakker te worden hierquote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:52 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zit hier duf te wezen en in nog 3 deurtjes af en toe te posten
en op internet
en
en
en haha
goedemorgen sas
lekker ja ik hier ook aan de koffiequote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:55 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Goedemorgen Monique, ik zit ook nog wakker te worden hier
Groot gelijk, ik normaliter ook, maar als het goed is komen ze m'n straat vandaag leggen...dus tja dan moet je toch vroeg bij de mensen zijn he (denk ik dan)quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:56 schreef Monique___ het volgende:
[..]
lekker ja ik hier ook aan de koffie
zit nog weer op bed![]()
ahh zijn ze nog niet klaar bij jou...quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:57 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Groot gelijk, ik normaliter ook, maar als het goed is komen ze m'n straat vandaag leggen...dus tja dan moet je toch vroeg bij de mensen zijn he (denk ik dan)
Gisteren kwamen en gingen ze, het was net een slapstick, heb wel enorm moeten lachen (niet waar ze bij waren hoor, vond ik niet netjes)..... en ja als het goed is hebben ze vandaag een werkend trilding zodat ze stenen kunnen gaan leggenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:58 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ahh zijn ze nog niet klaar bij jou...
Zijn ze vandaag klaar of nog niet?
ahhhhh lekker trillen bij jou vandaagquote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:03 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Gisteren kwamen en gingen ze, het was net een slapstick, heb wel enorm moeten lachen (niet waar ze bij waren hoor, vond ik niet netjes)..... en ja als het goed is hebben ze vandaag een werkend trilding zodat ze stenen kunnen gaan leggen![]()
Heb jij nog wilde plannen voor vandaag???quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:58 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ahh zijn ze nog niet klaar bij jou...
Zijn ze vandaag klaar of nog niet?
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:03 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ahhhhh lekker trillen bij jou vandaag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee.. ik heb mijn zoontje een dag thuis gelaten.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:03 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Heb jij nog wilde plannen voor vandaag???
omdat jij een dirty mind hebt!quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
waarom zie ik nou altijd dingen voor me?????
Volgens mij een héél verstandige beslissing!!!quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee.. ik heb mijn zoontje een dag thuis gelaten.
die is heel moe door alles van afgelopen week (ging inderdaad niet goed toen laml*l hier was.... )
hij zou vandaag de hele dag naar een liedjesparcours moeten van meerdere scholen..
(hij doet niet mee, wilde hij niet)
hij kan uitrusten, zijn spreekbeurt oefenen en huiswerk maken.
leraar al gemaild.
precies.. even bijkomen.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:07 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Volgens mij een héél verstandige beslissing!!!
Lekker ff een dag samen
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee.. ik heb mijn zoontje een dag thuis gelaten.
die is heel moe door alles van afgelopen week (ging inderdaad niet goed toen laml*l hier was.... )
hij zou vandaag de hele dag naar een liedjesparcours moeten van meerdere scholen..
(hij doet niet mee, wilde hij niet)
hij kan uitrusten, zijn spreekbeurt oefenen en huiswerk maken.
leraar al gemaild.
gooiemurgequote:
Gquote:
Alleenquote:
Ook daarquote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ook hier
zit jij nooit in general? dacht dat jij daar ook wel eens hopte net als koen
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:24 schreef Zucht. het volgende:
[..]
gooiemurge
[..]
G
[..]
Alleen
[..]
Ook daar
Ik kwam wel eens in KSCquote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ook hier
zit jij nooit in general? dacht dat jij daar ook wel eens hopte net als koen
in die groep bedoel je?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja sporadisch maar lastig tussen te komen
Had niet veel meer met de mensen die er tegenwoordig posten.quote:
Beidequote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:53 schreef Monique___ het volgende:
[..]
in die groep bedoel je?
qua drukte of qua mensen en klik krijgen?
kan ik niet zeggen lovely.. ja is altijd even wennen als je naar een nieuwe 'groep' gaat denk ik.. maar zijn altijd wel mensen waar je sneller een klik mee hebt dan de ander.quote:
Ach misschien als ik er langer of vaker post hoor, maar zit al in genoeg sc'squote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:09 schreef Monique___ het volgende:
[..]
kan ik niet zeggen lovely.. ja is altijd even wennen als je naar een nieuwe 'groep' gaat denk ik.. maar zijn altijd wel mensen waar je sneller een klik mee hebt dan de ander.
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:51 schreef greysbones het volgende:
Ben niet thuis dus geen idee
En kan ik dus ook geen werk doen
Wat erruuggg
Dochter moet een examen doenquote:
oh allemaal duimen en juichen voor je dochter danquote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dochter moet een examen doen
Even weggebracht en meteen ff de stad in
owww waarvoor doet ze examen?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Succes en veel plezier in Deventerquote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja best welquote:Op dinsdag 27 juni 2023 14:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]
fijn om zo het schooljaar af te sluiten![]()
![]()
Gefeliciteerd aan haarquote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 14:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gefeliciteerd aan haar![]()
Nu kunnen het hoeren en sloeren voor de komende maand echt beginnen
Ze heeft al anderhalf jaar een vriendquote:Op dinsdag 27 juni 2023 14:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gefeliciteerd aan haar![]()
Nu kunnen het hoeren en sloeren voor de komende maand echt beginnen
En daarmee bedoel je.....quote:Op dinsdag 27 juni 2023 14:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze heeft al anderhalf jaar een vriend![]()
Amputeren, dan heb je er nooit meer last vanquote:
Maar dan kan ik ook niet meer lopenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Amputeren, dan heb je er nooit meer last van
Maar dan kun je er ook geen last meer van hebben buiten fantoom last.quote:
True, nja gaat wel weer over komt omdat ik veel op slippers heb geloven denk ikquote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar dan kun je er ook geen last meer van hebben buiten fantoom last.
Last van schuur plekken tussen je tenen?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
True, nja gaat wel weer over komt omdat ik veel op slippers heb geloven denk ik
Nee dat gelukkig niet.. moeie voeten en benen.. zit toch minder goede steun in slippers etcquote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Last van schuur plekken tussen je tenen?
Ik heb al 2 dagen spierpijn in mijn kuiten, maar dat komt omdat ik van het weekend 4 dagen in werkschoenen met stalen neuzen heb rondgelopen.
Ahah!quote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee dat gelukkig niet.. moeie voeten en benen.. zit toch minder goede steun in slippers etc
al gekeken naar teva's?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
True, nja gaat wel weer over komt omdat ik veel op slippers heb geloven denk ik
of archies slippersquote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee dat gelukkig niet.. moeie voeten en benen.. zit toch minder goede steun in slippers etc
Hoiquote:
volgens mij heeft van Haren die ookquote:Op woensdag 28 juni 2023 09:19 schreef Lovely het volgende:
Klopt zag ik idd ook, binnenkort maar even in andere plaats kijken voor slippers etc
Scapino ook maar niet meer in mijn maatquote:Op woensdag 28 juni 2023 09:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij heeft van Haren die ook
van sketchers
(weet ik niet helemaal zeker)
quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Scapino ook maar niet meer in mijn maat
Afgelopen dagen (voor mijn doen) heel vroeg (voor jan doedel) beneden en klaar voor wat zou komen.... vandaag toch vroeg wakker, maar ff streams zitten kijken, hier en daar zitten liken, verder kwam ik niet (en dan voel ik me best wel 'schuldig' tegenover mezelf stom he)quote:Op woensdag 28 juni 2023 10:56 schreef greysbones het volgende:
geeft niks toch
als je niks moet maakt het niks uit
waarom voel je je daar schuldig over?quote:Op woensdag 28 juni 2023 10:59 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Afgelopen dagen (voor mijn doen) heel vroeg (voor jan doedel) beneden en klaar voor wat zou komen.... vandaag toch vroeg wakker, maar ff streams zitten kijken, hier en daar zitten liken, verder kwam ik niet (en dan voel ik me best wel 'schuldig' tegenover mezelf stom he)
Omdat ik me dan echt lui vind (het 'hoort niet' in mijn hoofd)quote:Op woensdag 28 juni 2023 11:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom voel je je daar schuldig over?
iedereen is wel eens luiquote:Op woensdag 28 juni 2023 11:01 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Omdat ik me dan echt lui vind (het 'hoort niet' in mijn hoofd)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De berichten dat er overleden mensen gevonden worden die al ik weet niet hoelang in hun huis liggen....... dat is toch te gek voor woorden... blij dat er hier nog wel sociale controle is.quote:Op woensdag 28 juni 2023 11:14 schreef Lovely het volgende:
Beste brand idd in Rotterdam.. las het vanmorgen al..sowieso best wat branden de laatste tijd of dat ze een dooie vinden
Mwa mensen letten steeds minder op elkaar, en helemaal in die grote steden.. Of zijn mensen die heel erg op zich zelf zijn, maar goed als buur zijnde kan als nog wel een oogje in het zeil houden vind ikquote:Op woensdag 28 juni 2023 11:17 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
De berichten dat er overleden mensen gevonden worden die al ik weet niet hoelang in hun huis liggen....... dat is toch te gek voor woorden... blij dat er hier nog wel sociale controle is.
Laatst stond mijn rode monstertje een paar dagen niet voor mijn huis, buurvrouw kwam vragen wat er aan de hand was.
Ik ben zo iemand die al het laatste nieuws in de buurt mist, (in tegenstelling tot mijn buurvrouw/vriendin) omdat ik echt niet op ga letten wie/wat/waar doet.... dat is een dagtaakquote:Op woensdag 28 juni 2023 11:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa mensen letten steeds minder op elkaar, en helemaal in die grote steden.. Of zijn mensen die heel erg op zich zelf zijn, maar goed als buur zijnde kan als nog wel een oogje in het zeil houden vind ik
Ja zoveel moeten kost het niet toch om even te checken etc
Nee dat moet ook niet de bedoeling zijn natuurlijk..quote:Op woensdag 28 juni 2023 11:22 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ik ben zo iemand die al het laatste nieuws in de buurt mist, (in tegenstelling tot mijn buurvrouw/vriendin) omdat ik echt niet op ga letten wie/wat/waar doet.... dat is een dagtaak![]()
Wij hebben met naaste buren een app waarin we elkaar op de hoogte houden als we niet thuis zijn (vakantie of zo)
Ik heb dat wel ooit geprobeerd maar daar was de kat het absoluut niet mee eensquote:Op woensdag 28 juni 2023 11:24 schreef xsaskiax het volgende:
Nu valt het me wel op dat mensen met honden hier in de buurt elkaar allemaal kennen en van alle wederwaardigheden op de hoogte zijn
Toch voel ik me echt niet geroepen om mijn kat uit te gaan laten
Zuigsequote:Op woensdag 28 juni 2023 11:27 schreef xsaskiax het volgende:
Ik ga hier maar even met mijn stofzuiger in de weer![]()
Tot later!!!![]()
als ze eraan gewend zijnquote:Op woensdag 28 juni 2023 11:33 schreef Lovely het volgende:
Van kleins af aan misschien wel
Maar is eigenlijk best sneu
Net zoals bij een konijnquote:Op woensdag 28 juni 2023 12:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
als ze eraan gewend zijn
is het hetzelfde als een hond uitlaten aan de riem
* greysbones pakt de riemquote:Op woensdag 28 juni 2023 12:34 schreef DerRabbit het volgende:
* DerRabbit gaat snel zichzelf uitlaten
Ik sta al op je te wachtenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op woensdag 28 juni 2023 12:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik sta al op je te wachten![]()
* greysbones bedenkt zich dat users kunnen schrikken van gewelddadige gifjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Wacht dan maar tot je hier voor de deur staat, dan weet je pas wat schrikken isquote:Op woensdag 28 juni 2023 12:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones bedenkt zich dat users kunnen schrikken van gewelddadige gifjes
ik weet toch hoe je eruit zietquote:Op woensdag 28 juni 2023 12:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wacht dan maar tot je hier voor de deur staat, dan weet je pas wat schrikken is
Mijn eerste kat had ik van jongs af aan gewend aan een tuigje, vond ze prachtig om zo te wandelen.quote:Op woensdag 28 juni 2023 12:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
als ze eraan gewend zijn
is het hetzelfde als een hond uitlaten aan de riem
Maar je bent vergeten wat er de vorige keer gebeurde toen je hier voor de deur stond met een riemquote:Op woensdag 28 juni 2023 12:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet toch hoe je eruit ziet
daar schrik ik niet meer van
bedoel je die keer dat je huilend wegliepquote:Op woensdag 28 juni 2023 12:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar je bent vergeten wat er de vorige keer gebeurde toen je hier voor de deur stond met een riem![]()
Ik bedoelde die keer dat we je naar het ziekenhuis hebben moeten brengen om 53 hechtingen te laten zettenquote:Op woensdag 28 juni 2023 12:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
bedoel je die keer dat je huilend wegliep
of die keer dat je begon te gillen als een meiske?
nou nou nouquote:Op woensdag 28 juni 2023 12:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik bedoelde die keer dat we je naar het ziekenhuis hebben moeten brengen om 53 hechtingen te laten zetten
We waren even druk bezig met ummmmmm hechtingen tellenquote:Op woensdag 28 juni 2023 13:28 schreef xsaskiax het volgende:
Greys en Rabbit zijn wel angstvallig stil na hun hele relaas ......
ahaaa... waar hechtingen al niet goed voor zijnquote:Op woensdag 28 juni 2023 13:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
We waren even druk bezig met ummmmmm hechtingen tellen
Hechtingen hebben soms een hechtend aspectquote:Op woensdag 28 juni 2023 13:32 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ahaaa... waar hechtingen al niet goed voor zijn
Gefeliciteerd Moesquote:Op woensdag 28 juni 2023 13:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Goedemiddag, was ff afwezig, ben oma geworden van een prachtige kleindochter![]()
![]()
Jessquote:Op woensdag 28 juni 2023 13:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Moes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en hoe heet de knapste baby?
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 28 juni 2023 13:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Goedemiddag, was ff afwezig, ben oma geworden van een prachtige kleindochter![]()
![]()
Aww Gefeliciteerdquote:Op woensdag 28 juni 2023 13:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
![]()
Ohhhh wat n heeeeeeerlijk nieuws! Hoe is het met je dochter en kleinkind?quote:Op woensdag 28 juni 2023 13:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
![]()
Ah de liefde tussen users, heerlijkquote:Op woensdag 28 juni 2023 12:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik bedoelde die keer dat we je naar het ziekenhuis hebben moeten brengen om 53 hechtingen te laten zetten
Ik ben niet zo van online bestellen, omdat je niet weet hoe ze zitten etcquote:Op woensdag 28 juni 2023 14:15 schreef HappyCharly het volgende:
@:lovely op de website v Archies. Tip: bestel n maat groter.
Heb ik sowieso altijd met kleren, schoenen en voedsel. Dat moet ik irl zien voor ik het koopquote:Op woensdag 28 juni 2023 14:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van online bestellen, omdat je niet weet hoe ze zitten etc
Kleding valt ook zo verschillend qua merk en maatquote:Op woensdag 28 juni 2023 14:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb ik sowieso altijd met kleren, schoenen en voedsel. Dat moet ik irl zien voor ik het koop
Daarom Italiaanse slim fit kledingquote:Op woensdag 28 juni 2023 14:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kleding valt ook zo verschillend qua merk en maat
Was een zware bevalling, dus moe, maar alles goed en gezond en dat is het belangrijkstequote:Op woensdag 28 juni 2023 14:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ohhhh wat n heeeeeeerlijk nieuws! Hoe is het met je dochter en kleinkind?
Gefeliciteerd Aardbei!!!!!quote:Op woensdag 28 juni 2023 13:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 28 juni 2023 15:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Was een zware bevalling, dus moe, maar alles goed en gezond en dat is het belangrijkste![]()
Is je dochter thuis bevallen Moes?quote:Op woensdag 28 juni 2023 15:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Was een zware bevalling, dus moe, maar alles goed en gezond en dat is het belangrijkste![]()
Neemt nog n kopje koude koffiequote:Op woensdag 28 juni 2023 22:05 schreef xsaskiax het volgende:
* xsaskiax zeten
neer mocht er iemand 'binnenkomen'
wat is het hier stil...
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 28 juni 2023 13:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
![]()
Een goede avond gehadquote:Op donderdag 29 juni 2023 09:05 schreef greysbones het volgende:
* greysbones doet het licht aan en de gordijnen los.. ziet allemaal flesjes bier en kopjes koffie, wat is hier gebeurt
quote:Op woensdag 28 juni 2023 13:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
![]()
Nee hier ook nietquote:Op donderdag 29 juni 2023 15:21 schreef Lovely het volgende:
Hier ook en de zon komt er ook nog eens door..
Veel te doen?quote:Op donderdag 29 juni 2023 15:20 schreef greysbones het volgende:
Wat een lange dag vandaag
En het is ook nog eens benauwd hier
Tis geen lekker weer neequote:Op donderdag 29 juni 2023 15:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
hier ook drukkend,, 26,5 graden, geen zon
aquote:
Doet ikquote:Op donderdag 29 juni 2023 16:13 schreef Lovely het volgende:
Heb zelf nog geen last ( klopt even af )
Wel voldoende water drinken grees
Warmer dan hier dus. Regent nu en het waaitquote:Op donderdag 29 juni 2023 16:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Doet ik![]()
Tis hier ook een graad of 24/25
Zonder zon
Succes!quote:Op donderdag 29 juni 2023 16:06 schreef greysbones het volgende:
J
[..]
a
Drukke planning
Nog stofzuigen en eten maken
Vervelendquote:Op donderdag 29 juni 2023 16:08 schreef greysbones het volgende:
Krijg altijd een beetje hoofdpijn van dat drukkende weer
* Lovely geeft HC een hug..quote:Op donderdag 29 juni 2023 18:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
laten we het over iets anders hebben
* greysbones groupshuggggggggquote:Op donderdag 29 juni 2023 18:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
laten we het over iets anders hebben
welke HCquote:Op donderdag 29 juni 2023 19:46 schreef HappyCharly het volgende:
Ik kijk een serie, maar reviews zeggen dat de serie goed is, tot de plottwist
dus...
nope ken ik nietquote:Op donderdag 29 juni 2023 19:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
anatomy of a scandal
niet de twist verklappen als je hem kent..
en via wat kijk je diequote:Op donderdag 29 juni 2023 19:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
britse serie
hij is dus nog leuk..
dus benieuwd hoe ik hem vind na de twist
Mopske.quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
aaah ik zal binnen kort eens kijken
Foar dy altijd.quote:
Dikke prima,Met jou?quote:
Ik ga zo even liggen.,ben ik vannacht weer klaarwakker.quote:
Ga je weer een nachtje doorhalen?quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga zo even liggen.,ben ik vannacht weer klaarwakker.
ik niet in ieder gevalquote:Op donderdag 29 juni 2023 21:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ga je weer een nachtje doorhalen?
Is wel een reële optie.quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ga je weer een nachtje doorhalen?
Mijn DTS kinders een beetje in de gaten houden.quote:
die redden het wel FFquote:Op donderdag 29 juni 2023 21:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn DTS kinders een beetje in de gaten houden.
een andere UI?quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
die redden het wel FF![]()
denk dat er maar 1 kind bij zit
ik zag een ui voorbij komenquote:
even wennenquote:Op donderdag 29 juni 2023 21:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zag een ui voorbij komen
en toen dacht ik
die heb ik ook![]()
nee hij past niet bij mequote:
Hij is ehh hoekigquote:Op donderdag 29 juni 2023 21:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee hij past niet bij me
haal hem zo weer weg
hahahaha hoe vind je dat toch zo snelquote:
ja dat kijkt Greys vastquote:
Die FF natuurlijk.quote:
quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
deze is wel vaag ja..
plus is het een engel?
Wil je nu een sticker?quote:
It doesn't seems to be any one aroundquote:
Hoi lieve Moes.quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
FF, terug van weggeweest, daar moet ik even heel hard voor juichen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je werd gemist
mooie metafoorquote:Op donderdag 29 juni 2023 21:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hoi, we hebben een nieuw schip gevonden en het zinkende schip verlaten. Deze vaart een stuk beter
[ afbeelding ]
Ik zie jullie varen.quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hoi, we hebben een nieuw schip gevonden en het zinkende schip verlaten. Deze vaart een stuk beter
[ afbeelding ]
#metooquote:Op donderdag 29 juni 2023 21:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik niet in ieder geval
moet er weer vroeg uit
Jij liever dan ik, mijn wekker loopt om 5:40 weer afquote:
Dat is best vroeg.quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij liever dan ik, mijn wekker loopt om 5:40 weer af
Moriquote:Op donderdag 29 juni 2023 21:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nope, ik ben in Mario countryquote:
viva laquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |