SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
...
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 01:17 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, als piloot zojuist mijn eerste topiek alhier geopend![]()
denk ik
quote:
O dat is pijnlijk, kan je zo lekker spierpijn van krijgen. En je wilde nog wel een wandeling gaan maken vandaagquote:
dat kun je wel zeggenquote:
Waarom ben je weer weg?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is pijnlijk, kan je zo lekker spierpijn van krijgen. En je wilde nog wel een wandeling gaan maken vandaag
Maar ik ben weer weg
ik ben de halve nacht wakker geweest.quote:
samequote:Op dinsdag 27 juni 2023 07:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben de halve nacht wakker geweest.
Te koud zonder deken, te warm met.
alle kanten op draaien
Misschien te veel nadenken ook. dat is nooit goed.quote:
Vanaf morgen weerquote:
wanneer kom je weer thuis?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Uitstekende timing. Kan mijn huis vast afkoelen
waarom mogen mensen niet op bankjes zitten snachts?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker koel, regen, geen mensen die op bankjes zitten ‘s nachts
ja okequote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker koel, regen, geen mensen die op bankjes zitten ‘s nachts
omdat ze mij dan wakker houdenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom mogen mensen niet op bankjes zitten snachts?
de palingvissers?quote:
Irritantquote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:12 schreef TaMieke het volgende:
Hier ging het brandalarm om kwart voor 12 af en om half 1 nog eens. Geen idee waarom, want er was niets aan de hand. Ik was al moe, maar nu nogsteeds....
Lichtelijk ja.quote:
Afhankelijk van het huis ook wel denk ik. Bij mij was het best wel al wat koeler.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:31 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Lichtelijk ja.
Ik zou trouwens niet te hard hopen dat je huis is afgekoeld. Gisteren alle ramen open gehad en het doet niets.
Vind het trouwens weer lekker lastig te bepalen wat je aan moet met dit weer.
Ah, ons zonnetje in huis is wakkerquote:
Mja, ik ga het zien donderdagquote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:31 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Lichtelijk ja.
Ik zou trouwens niet te hard hopen dat je huis is afgekoeld. Gisteren alle ramen open gehad en het doet niets.
Hele huis is goed opgewarmd inderdaad; hier werd de slaapkamer ook niet bepaald koel.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:31 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Lichtelijk ja.
Hmm misschien omdat het een tussenwoning is. (en de wind aan de voorkant stond... voordeur openzetten is toch niet zo'n best idee).quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Afhankelijk van het huis ook wel denk ik. Bij mij was het best wel al wat koeler.
Brrrr. ik heb slippers aan maar ook sokkenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik ga het zien donderdag
Korte broek, t-shirt, slippers
Zit je daar in je winterjas naast de BBQquote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:35 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Brrrr. ik heb slippers aan maar ook sokken
En mn spijker jumpsuit, die is dus sowieso al dikker/warmer.
Moet even kijken of mn outfit voor morgen warm genoeg gaat zijn. Gaan bbqen...
Wat gaat er vanavond gebeuren?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het vogeljasje![]()
vanaaf ja en dan richting werk een vest
quote:
hier 23.quote:
zomers is een jas alleen voor als het regent.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:36 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
Het is lekker buiten nu (hier dan), zonder jas.
Kan nog altijd dekentje pakken. Beetje jammer qua weer. Hadden we iets anders moeten plannen, als we dit geweten hadden.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zit je daar in je winterjas naast de BBQ
eensquote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zomers is een jas alleen voor als het regent.
De wat?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:45 schreef bitterbal het volgende:
moet niet vergeten dat ik vanavond naar de schoenenbus mag
Oh was het zo mooi daar?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou eigenlijk het liefste op de trein stappen en teruggaan
volgende keer maar weerquote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zit nu een stukje verderop. Uurtje vanaf Boedapest.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Oh was het zo mooi daar?
Ben je nog niet zo lang terug?
Ja, ik moest al naar mn werk.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:46 schreef Monique___ het volgende:
[..]
eens
en dan nog.. eerder even een vest met plu dan.
edit zie dat jij ook al buiten bent geweest of toch niet?
hiero lekker buiten nu al![]()
![]()
doe mijn een paar laarzen in 44dquote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zit nu een stukje verderop. Uurtje vanaf Boedapest.
Kan dat niet dan? Voor die laatste paar dagen?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
moet je al de deur uit?quote:
Ik stem voor dit idee.quote:
Bij ons had je op een gegeven een versie die leek op Allstarsquote:
ik ben benieuwd wat ze allemaal hebben. Voordeel is dat iedereen met die dingen loopt dus dan valt het niet zo opquote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:54 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Bij ons had je op een gegeven een versie die leek op Allstars
Dat ging nog wel. Voor de hoge pieten waren er van die fancy schoenen met stalen neuzen, die zien er ook wel mooi uit. Maar die kreeg niet iedereen.
Is een beetje raar tegenover mijn vaderquote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:53 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Kan dat niet dan? Voor die laatste paar dagen?
Mja wou eigenlijk een jurkje aan maar zat even op straat te kijken en de consensus is toch lange broek t shirtquote:
meenemen?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is een beetje raar tegenover mijn vader
Dan ben je een echte Hollanderquote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja wou eigenlijk een jurkje aan maar zat even op straat te kijken en de consensus is toch lange broek t shirt
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja wou eigenlijk een jurkje aan maar zat even op straat te kijken en de consensus is toch lange broek t shirt
Hij snapt het vast wel.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is een beetje raar tegenover mijn vader
Dit is een crime against humanityquote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Je bent toch niet van de witte legging of wel Dimmy? Misschien wel een jurkje maar dan een legging eronder.
[ afbeelding ]
Oef ja..quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit is een crime against humanity
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Je bent toch niet van de witte legging of wel Dimmy? Misschien wel een jurkje maar dan een legging eronder.
[ afbeelding ]
waar is die look toch vandaan gekomen?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
is dat omdat het praktisch is of vanwege het weer?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik stem ook voor dit idee.quote:
Ben wel benieuwd hoe de kledingkast van dimmy gevuld is.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Daarom kiest ze je dus niet uit om haar outfit te kiezen
Het was geeneens mijn idee, dus ik vind dit wat voorbarig.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:06 schreef bitterbal het volgende:
Daarom kiest ze je dus niet uit om haar outfit te kiezen
Omdat ik stiekem gewoon een kuddedier ben die niet teveel op wil vallenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:02 schreef mschol het volgende:
[..]
is dat omdat het praktisch is of vanwege het weer?
mijn vrouwelijke collega die trekt uit praktische redenen ook geen jurkje aan naar werk
Waarschijnlijk heel vol, waarvan driekwart niet wordt gedragen omdat het écht niet meer kanquote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe de kledingkast van dimmy gevuld is.
Ik geloof hier weinig vanquote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Omdat ik stiekem gewoon een kuddedier ben die niet teveel op wil vallen
vrouweigenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heel vol, waarvan driekwart niet wordt gedragen omdat het écht niet meer kan
zwart en witte dingen denk ikquote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe de kledingkast van dimmy gevuld is.
eensquote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:17 schreef TaMieke het volgende:
[..]
En beige/creme want hip.
Alles is zo kleurloos tegenwoordig
Wat op zich ook wel opvallend is in een tijd waarin iedereen zo graag gezien wil wordenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:17 schreef TaMieke het volgende:
[..]
En beige/creme want hip.
Alles is zo kleurloos tegenwoordig
Zijn die er ooit geweest?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:datismijnmening waar zijn de fotos van OOTD?
Wil iedereen graag gezien worden? Iedereen loopt met de mode mee.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat op zich ook wel opvallend is in een tijd waarin iedereen zo graag gezien wil worden
Hoeveel seconden douche je tegenwoordig?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:19 schreef bitterbal het volgende:
misschien voel ik mij wat energieker na een douche
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ok, ze willen vooral op de socials worden gezien, niet in het echiequote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:29 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wil iedereen graag gezien worden? Iedereen loopt met de mode mee.
En opvallen mag nogsteeds niet.
ja toch wat langer dan de 5 min :pquote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoeveel seconden douche je tegenwoordig?
Precies. Iedereen maakt dezelfde filmpjes, outfits en weet ik wat. Gender reveals moeten er zijn, maar niet te uitbundig en dan met lekker veel goud want dat is neutraal.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ok, ze willen vooral op de socials worden gezien, niet in het echie
ohquote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:39 schreef Recce het volgende:
[..]Denk eens aan al die rode panda's die straks geen bamboe meer hebben.
En nu nog steedsquote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Zo staat Dimmy nu voor de spiegel
heb je nog iets gehoord over je wachtlijst voor je ijsje?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:35 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Precies. Iedereen maakt dezelfde filmpjes, outfits en weet ik wat. Gender reveals moeten er zijn, maar niet te uitbundig en dan met lekker veel goud want dat is neutraal.
Weet ik veel. Alles is beige en hetzelfde.
Neuh. Volgens mij zei die vrouw toen 2 tot 4 maanden. Maar het zou voor mij ook nog wel wat langer mogen durenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je nog iets gehoord over je wachtlijst voor je ijsje?
ja? ik vind hem echt supervet. Was het liefde op eerste gezicht?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Neuh. Volgens mij zei die vrouw toen 2 tot 4 maanden. Maar het zou voor mij ook nog wel wat langer mogen duren
Ik heb mn twijfels over de tattoo. geen idee waarom.
Heb je geld nodig voor een biljetje?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:41 schreef Dr_Flash het volgende:
@:mschol @:koen66 of iemand anders
Zin om een Lego VW bus T1 of een dragline (42042 geloof ik) voor een zacht prijsje over te nemen? Geen doos, alleen stenen en boekje.
sneakersquote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:50 schreef datismijnmening het volgende:
Lange hippie jurk met vestje en sneakers geworden.
@:bitterbalenciaga zou trots op me zijn
Nou en, daar zit je toch vier dagen dus dat komt niet op een half uurtjequote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee moest een keuze maken anders ben ik te laat bij de kapper
Sneakersquote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:50 schreef datismijnmening het volgende:
Lange hippie jurk met vestje en sneakers geworden.
@:bitterbalenciaga zou trots op me zijn
Basic balliequote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:35 schreef bitterbal het volgende:
ik heb vandaag ook maar een simpel zwart truitje aan met spijkerbroek
En dan zeker ook nog die nieuwe zwarte nikesquote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan zeker ook nog die nieuwe zwarte nikes
Dat durf ik niet hoorquote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je outfit vraagt eigenlijk wel om een foto
Werk je dan?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:58 schreef Monique___ het volgende:
[..]
'hier geen productieve dag vandaag
quote:
Ow ja ik vind de tekening ook echt vet. Ik weet alleen niet of de artiest er heel wat anders van gaat maken en weet niet of ik dat los kan latenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja? ik vind hem echt supervet. Was het liefde op eerste gezicht?
Maak eff een sterke koffie krijg je sterke latte vanquote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:03 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
Ben er al even uitgeweest om een latte te maken...
wil er nog een.. moet zo nog eens eruit![]()
Mij is moe (avondmens hier)
Heee jij ook??quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De zuidelijke provincies zijn hier sowieso goed vertegenwoordigd.
die zien er wel comfi uitquote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:03 schreef Zucht. het volgende:
Deze
[ afbeelding ]
https://www.vanharen.nl/nl-nl/p-m02137213/02165595
Had hem vanmorgen al wat sterker gemaakt.. proef hem nu nogquote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:04 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Maak eff een sterke koffie krijg je sterke latte van
ah ja dat begrijp ik. daar was ik ook zo bang voorquote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:03 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow ja ik vind de tekening ook echt vet. Ik weet alleen niet of de artiest er heel wat anders van gaat maken en weet niet of ik dat los kan laten
Wanneer kun je die van jou bij laten werken?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah ja dat begrijp ik. daar was ik ook zo bang voorkan je het niet vragen of die het net zo wil doen?
@LTVDK niet uitproberen ditquote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal @:LTVDK
https://www.reddit.com/r/(...)dium=web2x&context=3
Hele lichting brabo'squote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:05 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Heee jij ook??![]()
Zitten hier meer van 'ons'?
Of zitten hier ook wat Brabo's erbij
Oh ga je een tattoo laten zetten?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:03 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow ja ik vind de tekening ook echt vet. Ik weet alleen niet of de artiest er heel wat anders van gaat maken en weet niet of ik dat los kan laten
ja kan nu al maar ga maar na de zomerquote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wanneer kun je die van jou bij laten werken?
Ik zit ook te gapen. Wie heeft ochtenden uitgevonden?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:03 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
Ben er al even uitgeweest om een latte te maken...
wil er nog een.. moet zo nog eens eruit![]()
Mij is moe (avondmens hier)
Verlaat Zittert maar snel dan!quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:07 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ohh maar dat zijn leuke mensen(heb niks met limbo's , sorry limbo's
)
Ik weet wie nietquote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zit ook te gapen. Wie heeft ochtenden uitgevonden?
Ik was ook op het strandquote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:07 schreef bitterbal het volgende:
heb zo genoten van het strand afgelopen weekend
Ga ik ook wel doen. Ze vroeg eerder al om plaatjes als referentie want het verschil tussen tattoo en tekening is natuurlijk groot. Maar ik heb geen andere plaatjes, ik wil gewoon datquote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah ja dat begrijp ik. daar was ik ook zo bang voorkan je het niet vragen of die het net zo wil doen?
Ik sta op de wachtlijst. Tis niet mijn eerste, dat scheelt. Maar deze is speciaal blijkbaar.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Oh ga je een tattoo laten zetten?
Lijkt me spannend.
Beertjesquote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal @:LTVDK
https://www.reddit.com/r/(...)dium=web2x&context=3
Niet?quote:
Hier gaat iets mis.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:07 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ohh maar dat zijn leuke mensen(heb niks met limbo's , sorry limbo's
)
Vasthouden dat gevoel......quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:07 schreef bitterbal het volgende:
heb zo genoten van het strand afgelopen weekend
Wind staat weer richting Sittardquote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:10 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
nee woon hier prima
Beter dan Steinnaast de dampende pijpen van Sabic
Mag ik het ontwerp zien? ben benieuwd wat je wilt laten zetten?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik sta op de wachtlijst. Tis niet mijn eerste, dat scheelt. Maar deze is speciaal blijkbaar.
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:11 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Wind staat weer richting Sittardkan als ze fakkelen een krant lezen in de nacht
Why!quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
Had me hier bij voorstellen gezegd dat ik in Appingedam woon![]()
Ik zit thuis koffie te drinken. Het helpt nog niet echt.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:09 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik weet wie niet![]()
Zit jij wel op het werk af te zien?
heb al iets snellere muziek opgezet om mezelf te activeren
Gooie quotequote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:13 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Mag ik het ontwerp zien? ben benieuwd wat je wilt laten zetten?
ja ja verquote ik zie het nu ookquote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Genoeg zon gehad met beetje rondlopen. Cali heeft nog even gezwommen
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik sta op de wachtlijst. Tis niet mijn eerste, dat scheelt. Maar deze is speciaal blijkbaar.
Mag ik het ontwerp zien? ben benieuwd wat je wilt laten zetten?
Dat je Brabo's leuker vind dan Limbo's blijkbaarquote:
ja hij is wel super nicequote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Dat je Brabo's leuker vind dan Limbo's blijkbaar
Waarom zou dat niet zo zijn?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:20 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Als tekening wel ja. Ik weet ook niet of het uberhaupt haalbaar is als tattoo.
Dat sowieso. Gok ook dat het niet mag/niet netjes is zomaar werk van iemand te kopieren.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:19 schreef bitterbal het volgende:
denk da ze er sowieso hun eigen touch aangeven zodat ze het niet letterlijk kopieren
maar met iets andere kleuren of blaadjes kan het ook goed zijn toch?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:20 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat sowieso. Gok ook dat het niet mag/niet netjes is zomaar werk van iemand te kopieren.
Ik vind het lastig
Mooiquote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Dat je Brabo's leuker vind dan Limbo's blijkbaar
Watbleef is Limburgs dus dan blijf je Limburgs kallenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Mooi![]()
Nou.. uhm ja.. klik eigenlijk over het algemeen beter met Brabo's![]()
close vrienden komen uit Brabant![]()
Over het algemeen, ik zeg lang niet allemaal, maar uhm, vind ik dat Limburgs niet zo direct zijn.
Veelal wel roddelen.. ipv direct te zijn.
Zijn wel gezellige mensen in Limburg, maar ja.. brabo;s ook![]()
Of dialect blijven praten ondanks dat je al 4 x hebt gevraagd: watblief?? Dat dus.... en zo
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:18 schreef Recce het volgende:
Er zoemt hier een vlieg rond die een hele tray Red Bull op heeft.
Omschakelen op Nederlands is ook af en toe lastigquote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Mooi![]()
Over het algemeen, ik zeg lang niet allemaal, maar uhm, vind ik dat Limburgs niet zo direct zijn.
Of dialect blijven praten ondanks dat je al 4 x hebt gevraagd: watblief?? Dat dus.... en zo
neee doe jij dat ook? hahahaquote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Omschakelen op Nederlands is ook af en toe lastig
Maar het is echt lastig!quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:25 schreef Monique___ het volgende:
[..]
neee doe jij dat ook? hahaha
pff moet nog uitkijken wat ik hier tik voor ik mensen tegen het zere limburgse scheen 'trap'![]()
![]()
ik denk altijd: je hoort dat ik geen dialect praat, pas je dan aan..![]()
![]()
Vind het haast wat onbeleefd om maar door te praten in dialect en er vanuit te gaan dat iedereen je wel begrijpt.
Dit! Zo veel dit!quote:
Dat siert je, die bescheidenheid.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:25 schreef UitStraling het volgende:
Uitverkoren herenvolk die Brabanders, wij zijn knap, erudiet, intelligent, betrouwbaar, welbespraakt, gezellig en leuk, als de hele wereld uit Brabanders zou bestaan zou iedereen gelukkig zijn en een dagelijks feestje bouwen.
Zou je de oorspronkelijke tekenaar niet kunnen benaderen?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:20 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat sowieso. Gok ook dat het niet mag/niet netjes is zomaar werk van iemand te kopieren.
Ik vind het lastig
Die vlieg gaat mooi zelf maar aan het werk.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:22 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
die wil jou wellicht activeren nu om wat te gaan doen
Hmmmm.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Mooi![]()
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:26 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Maar het is echt lastig!
Denken, tellen, ruzie maken... tis allemaal zoveel makkelijker en logischer in het Limburgs![]()
[..]
Dit! Zo veel dit!
Ook Limbo?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:26 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Maar het is echt lastig!
Denken, tellen, ruzie maken... tis allemaal zoveel makkelijker en logischer in het Limburgs![]()
[..]
Dit! Zo veel dit!
Sommige zijn best lief.quote:
als jij geen dialect praat dan praat ik gewoon Nederlands met jou, maar zodra ik in een gemengde groep zit en ik praat tegen iemand waar ik altijd limburgs mee praat, dan vind ik het moeilijk om nederlands tegen die persoon te pratenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:25 schreef Monique___ het volgende:
[..]
neee doe jij dat ook? hahaha
pff moet nog uitkijken wat ik hier tik voor ik mensen tegen het zere limburgse scheen 'trap'![]()
![]()
ik denk altijd: je hoort dat ik geen dialect praat, pas je dan aan..![]()
![]()
Vind het haast wat onbeleefd om maar door te praten in dialect en er vanuit te gaan dat iedereen je wel begrijpt.
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:26 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Dat siert je, die bescheidenheid.
many have tried, all have failed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Haaije.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
FF
![]()
hihi ja ja ik ken je mening over dialect
spaar me
*kruipt nog verder weg in hoekie![]()
quote:
ja dat begrijp ik goed, dat vind ik ook anders.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als jij geen dialect praat dan praat ik gewoon Nederlands met jou, maar zodra ik in een gemengde groep zit en ik praat tegen iemand waar ik altijd limburgs mee praat, dan vind ik het moeilijk om nederlands tegen die persoon te praten
neuquote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:31 schreef Recce het volgende:
Is er ergens een topic gesloten of zo? Vanwaar deze toeloop van provincialen?
Hmm, als je geen Limbabs spreekt, zie ik het door de vingers.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
dat dus
of uhm zit ik nu ook in dat hokje gestopt
*iets met dan hoop ik dat die vlieg nog lang vliegt
Haaije is Venloosquote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:32 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Niet waar zo klink ik niet!!!
Hoije is het![]()
![]()
Uiteraardquote:
Zal jou eens afgewerkenquote:
nee, meer van de hojje wah, maar adieje mag ook.quote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, als je geen Limbabs spreekt, zie ik het door de vingers.
Klopt ja. Het noord Limburgse dialect vind ik wel beter te hebbenquote:
Is DTS weer dicht?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:31 schreef Recce het volgende:
Is er ergens een topic gesloten of zo? Vanwaar deze toeloop van provincialen?
jeetje, hebben we er opeens 2quote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:35 schreef Monique___ het volgende:
[..]*komt weer uit hoekje te voorschijn.
Nee en het hoort zich ook niet aan als ik het wel probeer.
[..]
Klopt ja. Het noord Limburgse dialect vind ik wel beter te hebben
Deze zinsconstructie is meer Duits dan Nederlands. Is dat Limbabs?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:35 schreef Monique___ het volgende:
Nee en het hoort zich ook niet aan als ik het wel probeer.
Hoi Ama.quote:
haha ja dat is wel heel herkenbaar wat je zegt.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:33 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Uiteraard
Ik snap dat het voor andere mensen lastig is. Ik doe mn best
Wat ik vooral irritant vind is dat veel Nederlands/Brabo's dan struikelen als ik perongeluk 1 Limburg woord gebruik en ze dan net doen alsof ik totaal niet te verstaan ben.
En dan zelf wel vol "plat" Brabants praten.
Kwestie van geduld hequote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:37 schreef Monique___ het volgende:
[..]
haha ja dat is wel heel herkenbaar wat je zegt.
En moet zeggen, ik gebruik wel Limburgse woorden, krijg ik wel eens terug in de sc.. dat ze een woord niet snappen
*eensquote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:35 schreef TaMieke het volgende:
Alles onder Roermond is sowieso niet te verstaan
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:39 schreef Monique___ het volgende:
[..]
*eens
Komt ook omdat ik vroeger vaker naar de Veldstraat ging![]()
![]()
(ook geweest of niet? )
Wel knap dat je Limburgse woorden ertussen hebt maar geen Limburgs spreektquote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:37 schreef Monique___ het volgende:
[..]
haha ja dat is wel heel herkenbaar wat je zegt.
En moet zeggen, ik gebruik wel Limburgse woorden, krijg ik wel eens terug in de sc.. dat ze een woord niet snappen
Veldstraat? Zegt me nietsquote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:39 schreef Monique___ het volgende:
[..]
*eens
Komt ook omdat ik vroeger vaker naar de Veldstraat ging![]()
![]()
(ook geweest of niet? )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |