SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
...
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 01:17 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, als piloot zojuist mijn eerste topiek alhier geopend![]()
denk ik
quote:
O dat is pijnlijk, kan je zo lekker spierpijn van krijgen. En je wilde nog wel een wandeling gaan maken vandaagquote:
dat kun je wel zeggenquote:
Waarom ben je weer weg?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is pijnlijk, kan je zo lekker spierpijn van krijgen. En je wilde nog wel een wandeling gaan maken vandaag
Maar ik ben weer weg
ik ben de halve nacht wakker geweest.quote:
samequote:Op dinsdag 27 juni 2023 07:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben de halve nacht wakker geweest.
Te koud zonder deken, te warm met.
alle kanten op draaien
Misschien te veel nadenken ook. dat is nooit goed.quote:
Vanaf morgen weerquote:
wanneer kom je weer thuis?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Uitstekende timing. Kan mijn huis vast afkoelen
waarom mogen mensen niet op bankjes zitten snachts?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker koel, regen, geen mensen die op bankjes zitten ‘s nachts
ja okequote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker koel, regen, geen mensen die op bankjes zitten ‘s nachts
omdat ze mij dan wakker houdenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom mogen mensen niet op bankjes zitten snachts?
de palingvissers?quote:
Irritantquote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:12 schreef TaMieke het volgende:
Hier ging het brandalarm om kwart voor 12 af en om half 1 nog eens. Geen idee waarom, want er was niets aan de hand. Ik was al moe, maar nu nogsteeds....
Lichtelijk ja.quote:
Afhankelijk van het huis ook wel denk ik. Bij mij was het best wel al wat koeler.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:31 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Lichtelijk ja.
Ik zou trouwens niet te hard hopen dat je huis is afgekoeld. Gisteren alle ramen open gehad en het doet niets.
Vind het trouwens weer lekker lastig te bepalen wat je aan moet met dit weer.
Ah, ons zonnetje in huis is wakkerquote:
Mja, ik ga het zien donderdagquote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:31 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Lichtelijk ja.
Ik zou trouwens niet te hard hopen dat je huis is afgekoeld. Gisteren alle ramen open gehad en het doet niets.
Hele huis is goed opgewarmd inderdaad; hier werd de slaapkamer ook niet bepaald koel.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:31 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Lichtelijk ja.
Hmm misschien omdat het een tussenwoning is. (en de wind aan de voorkant stond... voordeur openzetten is toch niet zo'n best idee).quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Afhankelijk van het huis ook wel denk ik. Bij mij was het best wel al wat koeler.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |