Mwah, 5 miljoen voor zo’n speler lijkt me inderdaad wel het minimale.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:36 schreef Kerftminister het volgende:
Voor 3 mil of hoger weg doen. Dat zou echt een geniale winst zijn.
Voor 5 of hoger breng ik hem op de bakfiets.
Dessers is al een betere tweede spitsquote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oke, ik ga het zeggen.
Je gaat geen betere tweede spits vinden.
Natuurlijk wel. In principe is Dessers eigenlijk al beter.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oke, ik ga het zeggen.
Al besprokenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. In principe is Dessers eigenlijk al beter.
Nee, dit kan niet.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oke, ik ga het zeggen.
Onzin. Hoogstens qua rol in de groep en acceptatie van het feit dat ie 2e spits is. Verder is het wel een vrij beperkte speler. Zou hem niet in die eerste 2 CL potjes willen zien eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oke, ik ga het zeggen.
Ik denk niet dat ze er veel voor willen betalen. Ze vonden Dessers namelijk ook al te duur.quote:Op maandag 26 juni 2023 16:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op basis van dit stuk ben ik overtuigd: het lijkt mij een uitstekende versterking voor Glasgow Rangers. Daar mogen ze best de portemonnee voor open trekken vind ik
Toch 4 doelpunten en 1 assist in maar 32% van het aantal speelminuten. Moeten we makkelijk ¤ 160.000 voor kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik snap sowieso niet zo waarom je een tweede spits moet halen, Bozenik keert deze zomer als het goed is terug en heeft het prima gedaan in Portugal.
Nou, dat gaat wel snel.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:59 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Die hebben net 4 voor Lammers neergelegd dus had al het vermoeden dat ze niet meer voor Danilo gingen betalen.
Ken je het onderstaande artikel? Is al wat ouderquote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als ik door de jaarverslagen ga komt dat ik het totaal anders uitreken vooral hierdoor (naast dat Feyenoord enorme afschrijvingen heeft door zwaartellende huursommen):
[..]
en
[..]
Als je transfermarkt erop narekent zou dit moeten gaan om een totale som van 28 miljoen. Dat is een best wel groot verschil. Iemand met meer financiële kennis dan ik die snapt hoe dit kan? Want als ik op andere seizoenen check komen de transferopbrengsten na aftrek uit het jaarverslag wel redelijk overeen met de totale som van de transferwaardes, dit is maar 11,6 miljoen wat overblijft, dat is vrij weinig.
Als hij speler van Feyenoord blijft lijkt dit een vrij risicoloze weddenschap voor mij.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 12:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
@:Gurneyisbestoke
Danilo maakt 15 of meer goals in aankomend (volledig) seizoen.
Inzet: een krat bier.
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 12:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
@:Gurneyisbestoke
Danilo maakt 15 of meer goals in aankomend (volledig) seizoen.
Inzet: een krat bier.
KOM DAN.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 12:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als hij speler van Feyenoord blijft lijkt dit een vrij risicoloze weddenschap voor mij.
Prima.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 12:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
KOM DAN.
Danilo gaat mondjes snoeren.
Die vorige weddenschap met Jørgensen was ook al zo'n succes hèquote:Op dinsdag 27 juni 2023 12:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
KOM DAN.
Danilo gaat mondjes snoeren. Geldt overigens voor alle competities.
Botte pech.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die vorige weddenschap met Jørgensen was ook al zo'n succes hè
Voor 1m toch een prima breedte-aankoop, niks mis mee.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 14:38 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Meh
Maar denk dat hij zelf helemaal niet in Nederland wil blijven
Zeker een koopje, maar dan moet Pedersen wel eerst weg zijnquote:Op dinsdag 27 juni 2023 14:41 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Voor 1m toch een prima breedte-aankoop, niks mis mee.
Mwoah, doe je Brenet wel iets tekort. Was afgelopen jaar wel goed eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 14:48 schreef Kerftminister het volgende:
Wat moeten we ermee?
Back die niet kan verdedigen, op een positie waar je al 2 opties hebt. Pedersen is zelfs al een stuk beter.
Brenet is wel een stukje beter dan Pedersen ook. Als je die laatste voor een paar miljoen kan verkopen en dan Brenet als vervanger haalt ga je er kwalitatief op vooruit en maak je nog winst ook.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Mwoah, doe je Brenet wel iets tekort. Was afgelopen jaar wel goed eigenlijk.
Maar denk inderdaad zoals gezegd dat niet Pedersen én Geertruida blijven. Stiekem denk ik dat Feyenoord het prima zou vinden als Pedersen vertrekt omdat je daar nog best wel wat voor kan krijgen.
Ik vrees nog steeds voor een scenario dat ze straks allebei worden weggekocht.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:12 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik denk dat Geertruida volgend seizoen meer en meer gebruikt zal worden als cv naast Hancko, en dat er vandaar nog gezocht word naar een backie
Mwah, ligt er maar net aan wie de rechtsbuiten gaat wordenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:46 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Brenet is aan de bal veel sterker dan Pedersen, wat hem veel geschikter maakt voor het systeem dat Slot wil spelen.
Mwah, eigenlijk wel oneens, Pedersen in je ploeg (zeker naast Geertruida) betekent dat je altijd hoog kan blijven spelen, zelfs tegen sterke ploegen als het tempo moordend is. Die twee lopen zoveel dicht. Trauner is nog wel kwetsbaar in zijn rug, vooral tegen zwervende spitsen.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:46 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Brenet is aan de bal veel sterker dan Pedersen, wat hem veel geschikter maakt voor het systeem dat Slot wil spelen.
Ik vind Pedersen juist tactisch erg zwak, wat met name in de opbouw en aanvallend problemen oplevert.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, eigenlijk wel oneens, Pedersen in je ploeg (zeker naast Geertruida) betekent dat je altijd hoog kan blijven spelen, zelfs tegen sterke ploegen als het tempo moordend is. Die twee lopen zoveel dicht. Trauner is nog wel kwetsbaar in zijn rug, vooral tegen zwervende spitsen.
In 1 tegen 1 is Pedersen heel zwak, bij standaardsituaties tegen is 'ie te vaak zijn man kwijt. In de CL totaal onbruikbaar.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, eigenlijk wel oneens, Pedersen in je ploeg (zeker naast Geertruida) betekent dat je altijd hoog kan blijven spelen, zelfs tegen sterke ploegen als het tempo moordend is. Die twee lopen zoveel dicht. Trauner is nog wel kwetsbaar in zijn rug, vooral tegen zwervende spitsen.
Hij doet ook tikkies terug in de laatste minuut van een finale.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:01 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ik vind Pedersen juist tactisch erg zwak, wat met name in de opbouw en aanvallend problemen oplevert.
Precies. Zag een analyse van die statistiekgast op twitter met mogelijke ideeën voor volgend jaar, leek sterk op wat Pep al vaak deed afgelopen seizoen en we weten allemaal dat Slot daar naar kijkt. Hij zag een probleem dat als Geertruida als rechtsback opschuift naar het middenveld, Trauner de rechterzijkant moet afdekken wat hem kwetsbaar maakt. Brenet zou dat probleem oplossen met Geertruida vervolgens centraal.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:46 schreef Toiletgebruiker het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |