SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Mwah, Rasmussen werd daar eventjes neergezet en je zag dat het meteen transformeerde in een complete shitshow. Die is slim genoeg om te weten wat Slot vraagt op die positie, als je het niet kan uitvoeren heb je daar alleen vrij weinig aan.quote:Op maandag 26 juni 2023 13:19 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het had ook zomaar gekund dat Bassie het wel goed had gedaan bij Feyenoord met Slot en staf.
Nee hoor, die jongen kan gewoon niet voetballen, dat leer je niet zomaar. Slot is geen tovenaar die een slechte speler in een goede speler transformeren. Maar aan de andere kant denk ik wel dat spelers als Brobbey of Kudus het met meer sturing van een trainer beter hadden gedaan.quote:Op maandag 26 juni 2023 13:19 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het had ook zomaar gekund dat Bassie het wel goed had gedaan bij Feyenoord met Slot en staf.
Uiteindelijk wordt het middenveld waarmee we de kampioenswedstrijd spelen Belt - Szymanski - Wieffer.quote:
Neejoh, Timber gaat mondjes snoeren.quote:Op maandag 26 juni 2023 14:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Uiteindelijk wordt het middenveld waarmee we de kampioenswedstrijd spelen Belt - Szymanski - Wieffer.
Sla deze post maar op!
Welk jaar heb je het dan over?quote:Op maandag 26 juni 2023 14:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Uiteindelijk wordt het middenveld waarmee we de kampioenswedstrijd spelen Belt - Szymanski - Wieffer.
Sla deze post maar op!
Zerroukiquote:
Het zegt al genoeg dat een raspaardje als Tadic een seizoen lang het verschil alleen kon maken door te zuigen en etteren. Die kan echt wel voetballen en dat kutgedrag zit er ook wel in, maar dat hij alleen daarop terug moest vallen zegt alles over het totale gebrek aan sturing daar.quote:Op maandag 26 juni 2023 14:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee hoor, die jongen kan gewoon niet voetballen, dat leer je niet zomaar. Slot is geen tovenaar die een slechte speler in een goede speler transformeren. Maar aan de andere kant denk ik wel dat spelers als Brobbey of Kudus het met meer sturing van een trainer beter hadden gedaan.
Daar heb ik nou totaal geen vertrouwen in. Met zijn selfiestick.quote:
Ik blijf dit een leuke aankoop vinden en heb er ook best vertrouwen in dat het iets kan wordenquote:
Die wil gewoon wat teveel, dat is ook nadeel van een tweelingbroer, komt nog wel goed.quote:Op maandag 26 juni 2023 14:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar heb ik nou totaal geen vertrouwen in. Met zijn selfiestick.
(hoop dat ik hier volledig in fout ga zitten)
16 goals en 7 assists voor een volgens mij verdedigende middenvelder is best aardig.quote:Op maandag 26 juni 2023 14:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik blijf dit een leuke aankoop vinden en heb er ook best vertrouwen in dat het iets kan worden
Ben wel bang dat hij amper minuten gaat krijgen met Zerrouki, Wieffer en Timber voor hem in de pikorde.quote:Op maandag 26 juni 2023 14:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
16 goals en 7 assists voor een volgens mij verdedigende middenvelder is best aardig.
En beste speler KKD als prijs, prima prima.
In februari kampioen.quote:Op maandag 26 juni 2023 14:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
16 goals en 7 assists voor een volgens mij verdedigende middenvelder is best aardig.
En beste speler KKD als prijs, prima prima.
Geeft niet, Wieffer moest zich ook eerst aanpassen, daar heeft hij mooi de tijd voor.quote:Op maandag 26 juni 2023 14:32 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ben wel bang dat hij amper minuten gaat krijgen met Zerrouki, Wieffer en Timber voor hem in de pikorde.
Wel een druk programma, kan ook wel eens lekker zijn om wat meer te rouleren. Maar hij is nog jong zat, dus eerst een beetje wennen is prima.quote:Op maandag 26 juni 2023 14:32 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ben wel bang dat hij amper minuten gaat krijgen met Zerrouki, Wieffer en Timber voor hem in de pikorde.
Als Slot ergens geen vertrouwen in heeft is het wel rouleren volgens mij, die eist dat iedereen "gewoon" 3 wedstrijden kan spelenquote:Op maandag 26 juni 2023 14:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wel een druk programma, kan ook wel eens lekker zijn om wat meer te rouleren. Maar hij is nog jong zat, dus eerst een beetje wennen is prima.
Dit ja, als het aan Slot ligt speelt hij het hele seizoen met dezelfde 11 man. Zo'n doorbraak van Wieffer was in zekere zin ook meer geluk dan wijsheid omdat Timber geblesseerd raakte. Anders was hij waarschijnlijk nooit basisspeler geworden.quote:Op maandag 26 juni 2023 14:37 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Als Slot ergens geen vertrouwen in heeft is het wel rouleren volgens mij, die eist dat iedereen "gewoon" 3 wedstrijden kan spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |