SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yummy.quote:Op maandag 26 juni 2023 12:14 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Er is anders nog geen Uncle Vlad's polonium thee in zijn kopje geschonken en er is ook geen extra raam geopend waar-ie doorheen geduwd kan worden.
Had gehoopt op een knalfeest?quote:Op maandag 26 juni 2023 12:13 schreef capricia het volgende:
Welkom thuis.
[..]
https://twitter.com/OSINT(...)1x3MQiZUge83gDg&s=19
Hij leeft zelfs nog.quote:
De VS zijn daar ook mee bezig, las ik gisteren. Ze zijn natuurlijk allemaal bezorgd wat er met de kernwapens en radioactief materiaal in Rusland gebeurt.quote:Op maandag 26 juni 2023 12:26 schreef ExTec het volgende:
[ twitter ]
Whitehall is het pentagon van het VK, dus het HQ van engelse MOD.
Tja, ik zou als ik hun was idd eens na gaan denken wat te doen als het zich zo allemaal ontvouwd. En ik denk dat de meeste NAVO landen daar al mee bezig zijn.
Dan mag het westen al die sites gaan bewaken. Net als dat we dat ook deden na de val van de Sovjet Unie.quote:Op maandag 26 juni 2023 12:32 schreef Recce het volgende:
[..]
De VS zijn daar ook mee bezig, las ik gisteren. Ze zijn natuurlijk allemaal bezorgd wat er met de kernwapens en radioactief materiaal in Rusland gebeurt.
Ja, dat wordt een lastige toestand. Ik denk dat het nu allemaal veel chaotischer kan worden dan toen.quote:Op maandag 26 juni 2023 12:36 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dan mag het westen al die sites gaan bewaken. Net als dat we dat ook deden na de val van de Sovjet Unie.
quote:Op maandag 26 juni 2023 12:26 schreef ExTec het volgende:
[ twitter ]
Tja, ik zou als ik hun was idd eens na gaan denken wat te doen als het zich zo allemaal ontvouwd. En ik denk dat de meeste NAVO landen daar al mee bezig zijn.
SPOILER: UK ‘must prepare for the sudden collapse of Russia’Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 juni 2023 12:26 schreef ExTec het volgende:
[ twitter ]
Als Rusland instort gaat dat grote gevolgen hebben, ff afgezien van de nukes, stel je voor dat de olie verkoop aan Saudi Arabie en India (die het beide weer met winst doorverkopen aan de EU) stopt, en China krijgt geen olie/gas meer. De prijzen gaan exploderenquote:https://www.reddit.com/r/(...)ing_for_scenario_of/
there are ripple effects in any market they participate in. If all Russian oil stopped being sold, nominal oil prices would go up as the old buyers now compete for the rest of the oil on the market, leading to a spike in demand from our perspective.
Ja, eigenlijk moet putin gewoon maar wat land wegtekenen, voor prigozjin. Anders escaleert het allemaal maar. En dat moeten we niet willen met z'n allen.quote:Op maandag 26 juni 2023 12:46 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
[..]
Als Rusland instort gaat dat grote gevolgen hebben, ff afgezien van de nukes, stel je voor dat de olie verkoop aan Saudi Arabie en India (die het beide weer met winst doorverkopen aan de EU) stopt, en China krijgt geen olie/gas meer. De prijzen gaan exploderen
Waarom zou de olieverkoop stopgezet worden? Dat is makkelijk geld verdienen.quote:Op maandag 26 juni 2023 12:46 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
[..]
Als Rusland instort gaat dat grote gevolgen hebben, ff afgezien van de nukes, stel je voor dat de olie verkoop aan Saudi Arabie en India (die het beide weer met winst doorverkopen aan de EU) stopt, en China krijgt geen olie/gas meer. De prijzen gaan exploderen
Na de val van de SU is dat ook gebeurt. En het heeft westerse oliemaatschappijen 20 jaar gekost om de productie weer op pijl te krijgen.quote:Op maandag 26 juni 2023 12:54 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Waarom zou de olieverkoop stopgezet worden? Dat is makkelijk geld verdienen.
Als het zover komt, dan denk ik dat we deze keer al die wapens maar in beslag moeten nemen en het splijtbaar materiaal verwerken in brandstof pellets voor kerncentrales.quote:Op maandag 26 juni 2023 12:36 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dan mag het westen al die sites gaan bewaken. Net als dat we dat ook deden na de val van de Sovjet Unie.
Ik denk dat hier weinig van klopt. Maar goed, je zal het vast met bronnen aan kunnen tonen.quote:Op maandag 26 juni 2023 12:59 schreef ExTec het volgende:
[..]
Na de val van de SU is dat ook gebeurt. En het heeft westerse oliemaatschappijen 20 jaar gekost om de productie weer op pijl te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |