abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209652216
Het Kremlin zit ook in een aardige spagaat nu.

Prigo ongestraft hiermee weg laten komen kan natuurlijk niet. Maar hem laten liquideren is ook gevaarlijk, hij is nog steeds de leider van de Wagner group, en door hem aan te pakken keert de groep misschien tegen je. Daarbij denk ik dat Rusland de Wagner group keihard nodig heeft in Oekraïne.
  maandag 26 juni 2023 @ 11:28:55 #277
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_209652227
twitter
pi_209652229
quote:
7s.gif Op maandag 26 juni 2023 11:25 schreef ExTec het volgende:
Volgens mij is girkin ook de danger zone in aan het schuiven. Hoe roept gewoon openlijk op dat putin op moet stappen.

Da's meestal de rode lijn.

Anderzijds; zijn we misschien al op het punt dat de keizer echt geen kleren meer aan heeft, en hij er dus mee weg kan komen.
Dat durf ik wel te stellen ja. De keizer is enkel nog het gezicht. Anderen zitten aan de knoppen. En daar mag Gurkin dit van zeggen. Die ruimte heeft hij. En Prigoshin ook. Die hoeft niet dood. Die gaat zijn rol waarschijnlijk nog we krijgen als nieuw gezicht. 2024 verkiezingen dus ideale moment om Poetin netjes opzij te schuiven. Blijft de Russische Federatie ook grote ellende bespaard. Alle aanklachten die Prigoshin recent uitte komen voort uit de elite; oorlog op foute gronden gestart, nazi's bestaan er niet in Oekraine, we zijn aan het verliezen maar worden voorgeloven, etc etc. Hij herhaalde wat overal in invloedrijke kringen onderling openlijk wordt gezegd.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  Moderator / Redactie Sport maandag 26 juni 2023 @ 11:29:41 #279
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_209652238
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2023 11:06 schreef Slayage het volgende:
Duitsers...[ twitter ]
Duitsland nemen we toch al sinds het begin af aan niet erg serieus? Van West-Europa zijin het toch echt GB, Nederland en Denemarken die het slagvaardigst zijn gebleken.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 26 juni 2023 @ 11:30:53 #280
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_209652254
Afscheidsvideo van een Ukrainse jongen in bezet gebied die 2 Russen heeft doodgeschoten.
Video is van vlak voordat hij zelf is doodgeschoten.

========================
Yesterday, June 24, in temporarily occupied Berdiansk, two boys born in 2006, killed two occupiers: a local policeman-collaborator and a Russian occupant.

After that, the Ukrainian teenagers were killed in a shoot-out with the police.

The video shows Tigran Oganesyan, one of these boys. He is carrying an automatic rifle and wearing tactical gloves.

In his last video, he says the final words: "That's it. It's a death, guys. Farewell! Glory to Ukraine!"

In Ukraine, teenagers with guns in their hands behind enemy lines put up resistance in an enemy-occupied city.

They died as true Heroes.
twitter

[ Bericht 20% gewijzigd door slashdotter3 op 26-06-2023 11:36:56 ]
  maandag 26 juni 2023 @ 11:31:46 #281
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_209652264
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2023 11:29 schreef Aloulu het volgende:

[..]
Dat durf ik wel te stellen ja. De keizer is enkel nog het gezicht. Anderen zitten aan de knoppen. En daar mag Gurkin dit van zeggen. Die ruimte heeft hij. En Prigoshin ook. Die hoeft niet dood. Die gaat zijn rol waarschijnlijk nog we krijgen als nieuw gezicht. 2024 verkiezingen dus ideale moment om Poetin netjes opzij te schuiven. Blijft de Russische Federatie ook grote ellende bespaard.
Ik denk wel dat strelkov gevaarlijker is dan prigozjin. Prigozjin is uiteindelijk een omhoog gevallen cateraar. Strelkov is een harde FSB opgeleidde hufter, die zich al heeft laten gelden in de donbas.

Als die iets flikt, gaat dat rap, en onaangekondigd.
pi_209652356
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2023 11:29 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Duitsland nemen we toch al sinds het begin af aan niet erg serieus? Van West-Europa zijin het toch echt GB, Nederland en Denemarken die het slagvaardigst zijn gebleken.
Duitsland levert behoorlijk wat serieuze militaire steun, maar de "Deutsche Wirtschaft" lijkt toch nog altijd warme gevoelens voor de Russen te koesteren.
  Moderator / Redactie Sport maandag 26 juni 2023 @ 11:40:37 #283
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_209652382
quote:
1s.gif Op maandag 26 juni 2023 11:39 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Duitsland levert behoorlijk wat serieuze militaire steun, maar de "Deutsche Wirtschaft" lijkt toch nog altijd warme gevoelens voor de Russen te koesteren.
Duitsland kan met 1% steun al meer dan Nederland en Denemarken samen ooit zouden kunnen leveren, dus dat zegt vrij weinig natuurlijk.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 26 juni 2023 @ 11:40:55 #284
117098 Hathor
Effe niet
pi_209652384
quote:
7s.gif Op maandag 26 juni 2023 11:31 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ik denk wel dat strelkov gevaarlijker is dan prigozjin. Prigozjin is uiteindelijk een omhoog gevallen cateraar. Strelkov is een harde FSB opgeleidde hufter, die zich al heeft laten gelden in de donbas.

Maar heeft hij ook een eigen goed bewapend privelegertje van enkele tienduizenden manschappen?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_209652396
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2023 11:22 schreef Aloulu het volgende:

[..]
Feit dat Gurkin al zo lang zaken kan zeggen (kritiek waaronder op Poetin) zonder bang te zijn voor enige gevolgen is omdat hij bescherming heeft/die ruimte krijgt vanuit invloedrijke kringen binnen de FSB (geheime dienst). De kans is zeer groot dat Prigoshin in zijn dealtje eigenlijk een akkoord heeft van dezelfde FSB dat als hij zich ophoudt in Wit-Rusland en zijn militie zich niet meer met de oorlog bemoeit ze hem daar met rust laten en hij niet om zich heen hoeft te kijken of er een raampje is waar ze hem uit kunnen pushen. En daarmee is Poetin de grootste verliezer en gewoon overruled. Die had hem in Moskou laten sneuvelen en anders direct achterna laten gaan door eenheden om hem binnen een paar dagen dood te hebben. En het zou zelfs nog zo kunnen zijn dat Prigoshin een dealtje heeft om in de toekomst wel terug te keren in Rusland (en als gezicht) een politieke rol te gaan spelen en nu "tijdelijk gestald" is. Hij blijft veruit de meest populaire Russische "politicus" op dit moment en zou zo van Poetin winnen in verkiezingen.....heb je ook nog een mooie niet-chaotische transitie en kan je je uit de oorlog bewegen door alles op Poetin en co. af te schuiven.
Geloof er niks van dat hij dit gaat overleven.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 26 juni 2023 @ 11:41:55 #286
8369 speknek
Another day another slay
pi_209652398
quote:
7s.gif Op maandag 26 juni 2023 11:31 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ik heb wel Oekrainse commentaren gelezen die er vanuit gingen dat een coup van Prigozhin onmiddellijk gevolgd zou worden door een countercoup van Strelkov. Prigozhin is niet zo ver gekomen, maar Strelkov heeft nu wel de zwakte gezien.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_209652436
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2023 11:29 schreef Nattekat het volgende:

[..]
True. Wat militaire, politieke steun zijn ze behoorlijk bijgedraaid. Dus wat dat betreft zijn ze goed bezig. Maar dit is weer een ander onderwerp, waar ze kennelijk nog niet helemaal bij de les zijn.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_209652468
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2023 11:41 schreef speknek het volgende:

[..]
Ik heb wel Oekrainse commentaren gelezen die er vanuit gingen dat een coup van Prigozhin onmiddellijk gevolgd zou worden door een countercoup van Strelkov. Prigozhin is niet zo ver gekomen, maar Strelkov heeft nu wel de zwakte gezien.
Dat klinkt helemaal zo gek nog niet, aangezien girkin ook tegen Putin zoiets zei als, "als je je niet wil gedragen als president stap op en laat iemand anders de toco draaien"
-Rabia Al-Basri
  maandag 26 juni 2023 @ 11:48:10 #289
6484 ExTec
pi_209652472
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2023 11:40 schreef Hathor het volgende:

[..]
Maar heeft hij ook een eigen goed bewapend privelegertje van enkele tienduizenden manschappen?
Hij was bezig met z'n clubje van Boze Patriotten.
pi_209652480
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_209652489
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2023 11:40 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Duitsland kan met 1% steun al meer dan Nederland en Denemarken samen ooit zouden kunnen leveren, dus dat zegt vrij weinig natuurlijk.
Duitsland kijkt nog steeds naar de Russische markt qua economische kansen en hoopt gewoon dat als de storm over is gewaaid ze weer gewoon terug naar Moskou kunnen om deals te sluiten. Tel daarbij op dat Kanzler Scholz doodsbenauwd is om als agressor te worden gezien tegen Rusland en ik snap wel waarom bondgenoten iedere keer met de vuist op tafel moeten slaan on iets gedaan te krijgen dat mogelijk Rusland boos maakt
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_209652533
Thread
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_209652631
Simonyan had overigens alle gebeurtenissen gemist omdat ze dit weekend op vakantie was :')
twitter
-Rabia Al-Basri
  maandag 26 juni 2023 @ 12:03:50 #294
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_209652646
twitter
  maandag 26 juni 2023 @ 12:08:11 #295
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_209652696
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2023 11:27 schreef lunatic1985 het volgende:
Het Kremlin zit ook in een aardige spagaat nu.

Prigo ongestraft hiermee weg laten komen kan natuurlijk niet. Maar hem laten liquideren is ook gevaarlijk, hij is nog steeds de leider van de Wagner group, en door hem aan te pakken keert de groep misschien tegen je. Daarbij denk ik dat Rusland de Wagner group keihard nodig heeft in Oekraïne.
Laat ze lekker in hun zooi gaar koken.
Men heeft het geregeld over dat de VS een clown wereld is..
Maar Rusland spant momenteel de kroon
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_209652734
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2023 11:22 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Maar ik hou wel van je :*
Ik niet van jou :*
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Moderator maandag 26 juni 2023 @ 12:13:47 #297
236264 crew  capricia
pi_209652763
Welkom thuis.

quote:
Another day in Russia:
A Russian soldier, having returned home to Tomsk, believed that he was not being treated as a hero, that there was no justice in the city, and that he killed Ukrainians in vain, so he decided to take out a grenade.
https://twitter.com/OSINT(...)1x3MQiZUge83gDg&s=19
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 26 juni 2023 @ 12:14:10 #298
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_209652767
quote:

[..]
Volgens mij is girkin ook de danger zone in aan het schuiven. Hoe roept gewoon openlijk op dat putin op moet stappen.

Er is anders nog geen Uncle Vlad's polonium thee in zijn kopje geschonken en er is ook geen extra raam geopend waar-ie doorheen geduwd kan worden.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  Moderator maandag 26 juni 2023 @ 12:16:13 #299
236264 crew  capricia
pi_209652794
quote:

[..]

Anderzijds; zijn we misschien al op het punt dat de keizer echt geen kleren meer aan heeft, en hij er dus mee weg kan komen.
Volgend jaar verkiezingen in RL. Ooit moet er een post-putin periode komen. Pregozhin doet in elk geval niet meer mee, die is vakkundig uit de wet gewerkt.

Weet je wie daar baat bij heeft?
Patrushev.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 26 juni 2023 @ 12:16:30 #300
6484 ExTec
pi_209652797
quote:
Tegenvaller. Hij had minimaal wat agenten mee moeten nemen :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')