abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209651913
quote:
7s.gif Op maandag 26 juni 2023 10:59 schreef ExTec het volgende:

[..]
Jij moet gewoon ook even wachten tot rob er weer een plasje over gedaan hebt. Dan weet je weer wat je moet denken.

Nu ben je alleen maar wappie onzin aan het uitbraken.
Iedereen speculeert over de verwachtingen en uitkomsten van het vreemde weekend.
Ik had het van begin juist dus ik zou gewoon eens luitlsteren.
Vakman pur sang
  maandag 26 juni 2023 @ 11:00:11 #252
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_209651915
quote:
1s.gif Op maandag 26 juni 2023 10:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Klopt geen colonne zoals een colonne voor een coup hoort te zijn.
Dat zei je niet. Je zei gewoon keihard dat er geen colone was, zonder verdere nuancering.
pi_209651925
quote:
1s.gif Op maandag 26 juni 2023 10:53 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ben hier niet bezig met “Putin stronk”. Probeer een analyse van de situatie te maken.
Dan ga je er vanuit dat dat allemaal echt zo gebeurd is. De beelden en berichten over de “Wagner” helicopters kwamen van de Russen zelf toch?

Die colonne geloof ik inderdaad niet in dat daar echt serieuze dreiging vanuit ging. Dat was een grote act.
Dat de Wijk spelen gaat je nog niet zo heel erg goed af hè?
pi_209651932
quote:
7s.gif Op maandag 26 juni 2023 11:00 schreef ExTec het volgende:

[..]
Dat zei je niet. Je zei gewoon keihard dat er geen colone was, zonder verdere nuancering.
Correct.
pi_209651933
quote:
1s.gif Op maandag 26 juni 2023 11:01 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Je kunt best een deal met Poetin sluiten, je moet hem er alleen van verzekeren dat je zijn familie aan stukken zal snijden en de ledematen per post naar hem zal versturen wanneer 'ie zich niet aan de deal houdt.
[..]
Dat de Wijk spelen gaat je nog niet zo heel erg goed af hè?
Dat gaat de Wijk ook niet goed af. _O-
Vakman pur sang
  maandag 26 juni 2023 @ 11:02:12 #256
6484 ExTec
pi_209651936
quote:
1s.gif Op maandag 26 juni 2023 11:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik had het van begin juist dus ik zou gewoon eens luitlsteren.
Nee, je lult gewoon weer eens uit je nek :)
pi_209651943
quote:
7s.gif Op maandag 26 juni 2023 11:00 schreef ExTec het volgende:

[..]
Die was er ook niet.
Als je met wat busjes en vrachtwagens hard die kant op rijdt maakt dat nog geen colonne.
Vakman pur sang
pi_209651951
quote:
10s.gif Op maandag 26 juni 2023 11:02 schreef ExTec het volgende:

[..]
Nee iedereen die zei dat Moskou en het Kremlin in de nacht wel zouden worden overgenomen lulden uit hun nek.
Vakman pur sang
  maandag 26 juni 2023 @ 11:03:40 #259
6484 ExTec
pi_209651952
quote:
1s.gif Op maandag 26 juni 2023 11:02 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Die was er ook niet.
Als je met wat busjes en vrachtwagens hard die kant op rijdt maakt dat nog geen colonne.
quote:
1s.gif Op maandag 26 juni 2023 10:48 schreef J.B. het volgende:

[..]
Wat zielige voertuigen... Gast, er reden o.a. tanks en Pantsir luchtafweersystemen mee :')
quote:
10s.gif Op maandag 26 juni 2023 10:51 schreef ExTec het volgende:
Je hebt het nu over die colone die er volgens jou niet was?

Daar zaten ook tanks bij, lospetrollos. Nou vinden de meesten hier idd dat rus tanks maar matig zijn, ivm westerse tegenhangers, maar neem van me aan dat als je voor de loop van een tank staat, en de gunner de trekker over haalt, je nog steeds dood bent.

En die vliegtuigen en helikopters die neergehaald zijn? Misschien moet je de dooie piloten uit gaan leggen dat het geen "serieuze dreiging was".
pi_209651954
quote:
1s.gif Op maandag 26 juni 2023 10:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Totaal niet hoe ik er na kijk.
Prigo was het front en de taken daar zat. Heeft hoog spel gespeeld en gewonnen. Hij staat wel op goede voet met het Kremlin en is gepromoveerd op het opbouwen van een leger buiten het front.
Hij was aan een break en nieuwe uitdaging toe en heeft deze gekregen.
En Poetin vertrouwt Prigo blind dat hij het hierbij laat? En ondanks dat hij in de publieke opinie mijlenver voorstaat op Poetin en met gejuich werd onthaald? Gaat Poetin hem blind vertrouwen dat indien het nog slechter gaat voor Rusland en Poetin Prigoshin nooit meer terug probeert te komen zoals hij onlangs deed? En als Poetin hem niet daarop vertrouwt.....dan gaat die hem mogelijk af laten maken. En jij denkt andersom dat Prigoshin Poetin zo vertrouwt en niet weet hoe dit hoge spel werkt....dat hij niet gelooft dat Poetin hem probeert af te maken? Prigoshin gelooft in de goedheid van de mens en Rus.....simpele wereld wel. Wel mooi.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  maandag 26 juni 2023 @ 11:05:07 #261
6484 ExTec
pi_209651969
quote:
1s.gif Op maandag 26 juni 2023 11:03 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Nee iedereen die zei dat Moskou en het Kremlin in de nacht wel zouden worden overgenomen lulden uit hun nek.
Wie zei dat dan? Doe eens quoten? :)
pi_209651985
Duitsers...
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_209652017
quote:
1s.gif Op maandag 26 juni 2023 11:02 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Die was er ook niet.
ISW kan wel een puntje zuigen aan deze spot on in depth analyse. _O_
pi_209652020
Girkin stating the obvious
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_209652027
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2023 11:03 schreef Aloulu het volgende:

[..]
En Poetin vertrouwt Prigo blind dat hij het hierbij laat? En ondanks dat hij in de publieke opinie mijlenver voorstaat op Poetin en met gejuich werd onthaald? Gaat Poetin hem blind vertrouwen dat indien het nog slechter gaat voor Rusland en Poetin Prigoshin nooit meer terug probeert te komen zoals hij onlangs deed? En als Poetin hem niet daarop vertrouwt.....dan gaat die hem mogelijk af laten maken. En jij denkt andersom dat Prigoshin Poetin zo vertrouwt en niet weet hoe dit hoge spel werkt....dat hij niet gelooft dat Poetin hem probeert af te maken? Prigoshin gelooft in de goedheid van de mens en Rus.....simpele wereld wel. Wel mooi.
Russen leven allemaal en altijd onder het juk van elkaar en de dood kan elk moment volgen.
Prigo werkt al die jaren al voor het Kremlin en zal dat nu ook weer doen.
Vakman pur sang
pi_209652059
quote:
1s.gif Op maandag 26 juni 2023 11:10 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Russen leven allemaal en altijd onder het juk van elkaar en de dood kan elk moment volgen.
Prigo werkt al die jaren al voor het Kremlin en zal dat nu ook weer doen.
JA ideale basis voor een goede vertrouwensrelatie tussen Prigo en Poetin is neergezet de afgelopen dagen _O- _O- _O-

Volgende keer dat Prigo het niet eens is zet die weer een caravaan in naar Moskou _O-

Jij bent dus een gevalletje "niet verder willen kijken dan je neus lang is". Wel een mooie roze wereld, dat wel.
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  maandag 26 juni 2023 @ 11:17:10 #267
6484 ExTec
pi_209652082
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2023 11:14 schreef Aloulu het volgende:

[..]
JA ideale basis voor een goede vertrouwensrelatie tussen Prigo en Poetin is neergezet de afgelopen dagen _O- _O- _O-

Volgende keer dat Prigo het niet eens is zet die weer een caravaan in naar Moskou _O-

Jij bent dus een gevalletje "niet verder willen kijken dan je neus lang is". Wel een mooie roze wereld, dat wel.
Maar "zo kijkt hij er gewoon niet naar" ;)

pi_209652091
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2023 11:14 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Je kunt dat niet snappen idd als je nog steeds denkt dat die march niet gestaged was.
Ja dan zou dat gek zijn.

Een gebrek aan analytisch denkvermogen.
Vakman pur sang
pi_209652112
twitter
-Rabia Al-Basri
  maandag 26 juni 2023 @ 11:20:11 #270
6484 ExTec
pi_209652130
quote:
1s.gif Op maandag 26 juni 2023 11:17 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Je kunt dat niet snappen idd als je nog steeds denkt dat die march niet gestaged was.
Ja dan zou dat gek zijn.

quote:
10s.gif Op maandag 26 juni 2023 11:02 schreef ExTec het volgende:

[..]
pi_209652134
quote:

[..]
Ja dan zou dat gek zijn.
Een dictator als Poetin laat natuurlijk graag een toneelstuk opvoeren wat zijn zwakte blootlegt en laat zien dat je in Rusland gewoon weg kan komen nadat je het land verraadt en de zittende macht uitdaagt.
Цой жив
pi_209652161
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2023 11:09 schreef Slayage het volgende:
Girkin stating the obvious [ twitter ]
Feit dat Gurkin al zo lang zaken kan zeggen (kritiek waaronder op Poetin) zonder bang te zijn voor enige gevolgen is omdat hij bescherming heeft/die ruimte krijgt vanuit invloedrijke kringen binnen de FSB (geheime dienst). De kans is zeer groot dat Prigoshin in zijn dealtje eigenlijk een akkoord heeft van dezelfde FSB dat als hij zich ophoudt in Wit-Rusland en zijn militie zich niet meer met de oorlog bemoeit ze hem daar met rust laten en hij niet om zich heen hoeft te kijken of er een raampje is waar ze hem uit kunnen pushen. En daarmee is Poetin de grootste verliezer en gewoon overruled. Die had hem in Moskou laten sneuvelen en anders direct achterna laten gaan door eenheden om hem binnen een paar dagen dood te hebben. En het zou zelfs nog zo kunnen zijn dat Prigoshin een dealtje heeft om in de toekomst wel terug te keren in Rusland (en als gezicht) een politieke rol te gaan spelen en nu "tijdelijk gestald" is. Hij blijft veruit de meest populaire Russische "politicus" op dit moment en zou zo van Poetin winnen in verkiezingen.....heb je ook nog een mooie niet-chaotische transitie en kan je je uit de oorlog bewegen door alles op Poetin en co. af te schuiven.
pi_209652162
quote:
7s.gif Op maandag 26 juni 2023 09:33 schreef vosss het volgende:

[..]
Hey iemand anders doet net of ik een skrale gietser ben zonder duiten en roept vervolgens wattie allemaal gekocht heeft. Nou dan doe ik dat ook.

Voorschot staat op 0 euro trouwens :9
Oké dat heb ik allemaal niet beweerd hoor.

Maar ik hou wel van je :*
  maandag 26 juni 2023 @ 11:25:07 #274
6484 ExTec
pi_209652193
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2023 11:22 schreef Aloulu het volgende:

[..]
Feit dat Gurkin al zo lang zaken kan zeggen (kritiek waaronder op Poetin) zonder bang te zijn voor enige gevolgen is omdat hij bescherming heeft/die ruimte krijgt vanuit invloedrijke kringen binnen de FSB (geheime dienst). De kans is zeer groot dat Prigoshin in zijn dealtje eigenlijk een akkoord heeft van dezelfde FSB dat als hij zich ophoudt in Wit-Rusland en zijn militie zich niet meer met de oorlog bemoeit ze hem daar met rust laten en hij niet om zich heen hoeft te kijken of er een raampje is waar ze hem uit kunnen pushen. En daarmee is Poetin de grootste verliezer en gewoon overruled. Die had hem in Moskou laten sneuvelen en anders direct achterna laten gaan door eenheden om hem binnen een paar dagen dood te hebben.
Volgens mij is girkin ook de danger zone in aan het schuiven. Hoe roept gewoon openlijk op dat putin op moet stappen.

Da's meestal de rode lijn.

Anderzijds; zijn we misschien al op het punt dat de keizer echt geen kleren meer aan heeft, en hij er dus mee weg kan komen.
pi_209652197
quote:

[..]
Ja dan zou dat gek zijn.

Vlijmscherpe analyse van het Russische 4D rummikubschaken op een dambord met Monopoly stukken, hulde! _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')