Vast, maar dat is een simpel feit van zo'n bedrijf zijn. Hebben alle tech bedrijven "last" van.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:59 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als je dik denkt te cashen met je peperdure API dan zijn gratis scrapers wel een doorn in je oog natuurlijk.
Geen idee. Zat bij mijn pixel telefoon.quote:
Meest logische vind ik het aflopen van de deal met Google op 30 juni. Geen servers van Google meer -> rate limit om de boel draaiende te houden.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:02 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Vast, maar dat is een simpel feit van zo'n bedrijf zijn. Hebben alle tech bedrijven "last" van.
Het verklaart ook niet waarom het zo random op een zaterdag eruit vliegt en ineens zou moeten. Als het vanuit een stuk beleid was, dan was er wel vooraf over gecommuniceerd.
Dat is dan gewoon een race naar de bottom.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Meest logische vind ik het aflopen van de deal met Google op 30 juni. Geen servers van Google meer -> rate limit om de boel draaiende te houden.
En daarmee hopelijk users te dwingen te betalen voor een hoger tweetrantsoen en de scrapers de pas af te snijden.. Klinkt plausibel.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Meest logische vind ik het aflopen van de deal met Google op 30 juni. Geen servers van Google meer -> rate limit om de boel draaiende te houden.
Hoeveel bereik wil een betalende content creator hebben?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:07 schreef Rnie het volgende:
Mocht dit een blijvertje zijn, wat is dan voor gratis gebruikers een acceptabel aantal per dag? 5000? 10.000?
Ja, ook erg plausibel imo. Bv. dat ze requests routen naar een andere cloud provider en dat de services daar de initiele load niet aan konden oid.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
De meeste social media websites willen juist de gebruiker zo lang mogelijk op de site houden. Hoe meer tweets ze lezen, hoe beter.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:07 schreef Rnie het volgende:
Mocht dit een blijvertje zijn, wat is dan voor gratis gebruikers een acceptabel aantal per dag? 5000? 10.000?
Ik zou dat helemaal niet limiteren, of iig niet merkbaar voor 99% van de users omdat dat de basis is van je bestaansrecht, elke jan met de pet die ongehinderd zijn boel op de Twitters kan gooien.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:07 schreef Rnie het volgende:
Precies dat bereik moet je nooit reduceren. Mensen uitsluiten van je platform is zelfmoord. Ogen op je platform houden en advertenties voorschotelen of features verkopen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:10 schreef capricia het volgende:
[..]
Hoeveel bereik wil een betalende content creator hebben?
Dat is een betere vraag.
IK WIL GEWOON HET OUDE TWITTER TERUG WOEDEDNDquote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:07 schreef Rnie het volgende:
En ik kom er net achter dat het uitmaakt of ik de Retry button van Twitter gebruik of de refresh van Chrome.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:13 schreef Jane het volgende:
Grappig voor mensen die Derry Girls gekeken hebben.
[ twitter ]
De VPN werkt trouwens wel, maar steeds niet zo lang. Als ik dan weer naar het volgende land switch, dan lukt het weer even. Inmiddels zit ik in Algerije.
Misschien even teruglezen? Die was al gepost, net zoals de andere die je post.quote:
Was deze gepost?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:25 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Misschien even teruglezen? Die was al gepost, net zoals de andere die je post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |