SPOILER: De VragenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er nog dingen om over na te denken?
- Tellen gebeurt zoveel mogelijk automatisch via Excel, daarom de vraag om je aan het volgende format te houden:
1 Ja
2 Nee
3 Tadej Pogacar
4 Jumbo-Visma
Ofwel: Haal de vraag weg, laat het nummer staan, en zet er je antwoord bij.
- Probeer spatiegebruik te beperken (vooral aan het eind van je antwoord), want ik kan het niet zo makkelijk zien en de sheet gaat je antwoord fout rekenen
- Schrijf namen volledig uit. Hierbij kun je gebruik maken van de startlijst van Stephan: https://www.procyclingstats.com/race/tour-de-france/startlist
- Graag geen accentjes of dergelijke op de naam. Het is gewoon Lukasz Owsian of Tadej Pogacar. Aangezien de helft dat toch vergeet of niet doet zorgt dat weer voor minder gedoe
- Ook teamnamen bij voorkeur zoals op PCS staat, dan weet je zeker dat het goed gaat. Maar ik kan me wel voorstellen dat een foutje daar zo gemaakt is, dus daar zal ik op controleren.
- Verder mogen antwoordposts in een spoiler
Als laatste: Omdat de startlijst nog onvolledig is behoud ik het recht om tot mrgen 23:59 de vragen aan te passen, uiteraard alleen als iemand uit de vraag niet meer zou starten. Mocht dit gebeuren, dan krijgt uiteraard iedereen die al heeft ingevuld een mention.
Hall of fame:
2022 - Wimderon
2021 - ijs_beer
2020 - winaar nooit bepaald
2019 - Sherlock_Holmes
2018 - Sherlock_Holmes
2017 - Kon ik niet vinden
2016 - Niet georganiseerd
2015 - Immersdebestebob
2014 - Kon ik niet vinden
2013 - thiemo16
2012 - Panthera
2011 - TheArt
2010 - Niet georganiseerd
2009 - Dpadnul
2008 - Gillingham
[ Bericht 1% gewijzigd door Mexicanobakker op 27-06-2023 10:35:18 ][i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Oh, dat is een oude versie.quote:Op maandag 26 juni 2023 14:26 schreef DiegoFuser het volgende:
De keuzemogelijkheden bij vraag 26 ontbreken.
26 Wie eindigt er hoger in het ploegenklassement:
quote:8 Finisht Greg van Avermaet minimaal één keer in de top 3?
Die had ik niet verwacht. Ik gooi er zo een andere naam neer.quote:Op maandag 26 juni 2023 18:43 schreef DiegoFuser het volgende:
Vraag 8 is inmiddels ook ingehaald door de tijd
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze discussie hebben we nooit eerder gehad, maar wat mij betreft niet. Uiteraard ligt dit dus wel anders in tijdritten, daar gelden de tijdritkampioenen.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:16 schreef Quazier2 het volgende:
11 Worden minimaal 4 ritten gewonnen door een renner in een kampioenstrui (NK/EK(/WK maar die doen niet mee)?
Moet de renner op dat moment de kampioenstrui dragen? Als in, stel hij rijdt op dat moment in geel/wit/groen/bollen telt hij dan nog mee?
Ter verduidelijking, als bijvoorbeeld Pogacar wint in de gele trui telt hij wel mee? (Of juist niet)?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze discussie hebben we nooit eerder gehad, maar wat mij betreft niet. Uiteraard ligt dit dus wel anders in tijdritten, daar gelden de tijdritkampioenen.
Als Fred Wright wint in de bollentrui dan telt hij mee!quote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ter verduidelijking, als bijvoorbeeld Pogacar wint in de gele trui telt hij wel mee? (Of juist niet)?
misschien heb je wel een vooruitziende blik en krijgt Jakobsen een snotneusquote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom heb ik Merlier, die duidelijk de Tour niet rijdt, er tussen staan?![]()
![]()
Dat moest dus Jordi Meeus zijn, maar die krijgen jullie van mij kado, alleen Philipsen of Van Aert dus.
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
heeft Hans zijn Sponsornaam veranderd ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door McGrath op 28-06-2023 08:17:20 (Powless is toch niet vernoemd naar Mandela) ]
54 Bora - Gransrohequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |