abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 juni 2023 @ 18:52:03 #1
35189 Troel
scherp en bot
pi_209645346
:Y
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209645454
Ik duim mee :Y
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  Moderator zondag 25 juni 2023 @ 19:01:50 #3
382129 crew  Donna
pi_209645487
Liev O+
pi_209645581
Ach Donna, wat een moeilijke maar vooral moedige beslissing. Sterkte met het gevoel maar ook het regelen.

Ik ben een zeer matige klusser, maar kan wel goede koffie zetten voor andere klussers als je een huisje hebt.
  zondag 25 juni 2023 @ 20:11:54 #5
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209646239
@Donna :*
Goed gedaan! Er komt vast snel een huisje beschikbaar :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 25 juni 2023 @ 20:17:39 #6
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_209646317
  zondag 25 juni 2023 @ 20:25:03 #7
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_209646436
Ik duim ook mee hoor Donna!
in de haak.
pi_209647129
Bovenaan de wachtlijst, dat is dan weer een geluk bij een ongeluk :*. Moedige beslissing en nu hopelijk op weg naar rustiger vaarwater!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_209649898
Duimen draaien hier voor je @Donna!
Fake it till you make it...
pi_209651230
@Donna wat een moedige beslissing. Hopelijk komt er snel een fijn huisje voor jullie vrij. :*
  Moderator maandag 26 juni 2023 @ 10:15:23 #11
382129 crew  Donna
pi_209651418
Dankjullie. Ja lastig dat ik voor m'n gevoel nu stil sta. Er is genoeg te bespreken natuurlijk, maar heb nog geen letterlijk zicht op een huisje dus dan blijft het een beetje bij 'wat als'.
Ik ben wat dat betreft ook echt een denker en wil alles zowat al geregeld hebben terwijl ex meer het type 'komt tijd, komt raad' is.

In ieder geval contact opgenomen met het KDV om te kijken of de jongste 1 dag kan wisselen zodat we het in de week wat makkelijker kunnen verdelen. Dus dat is al een stapje.
  maandag 26 juni 2023 @ 11:56:46 #12
149959 SQ
snelle trees
pi_209652572
Donna :* wat een rollercoaster moet het zijn (geweest). Fijn dat er wat rust komt met het doorhakken van de knoop en ik hoop dat je je draad weer terugvindt :)
disclaimer
  maandag 26 juni 2023 @ 12:44:08 #13
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_209653167
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2023 10:15 schreef Donna het volgende:
Dankjullie. Ja lastig dat ik voor m'n gevoel nu stil sta. Er is genoeg te bespreken natuurlijk, maar heb nog geen letterlijk zicht op een huisje dus dan blijft het een beetje bij 'wat als'.
Ik ben wat dat betreft ook echt een denker en wil alles zowat al geregeld hebben terwijl ex meer het type 'komt tijd, komt raad' is.

In ieder geval contact opgenomen met het KDV om te kijken of de jongste 1 dag kan wisselen zodat we het in de week wat makkelijker kunnen verdelen. Dus dat is al een stapje.
Ik kan me dat zo goed voorstellen. Je wil gewoon doorpakken dan op een gegeven moment ipv in een vacuüm hangen van hoe zal het dan straks gaan etc.
pi_209656564
Nu kun je wel nieuwe poessies nemen @Donna! Moet je wel een huis vinden die niet aan een drukke straat ligt ;)

This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  Moderator maandag 26 juni 2023 @ 18:35:25 #15
382129 crew  Donna
pi_209656956
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2023 18:08 schreef PoesInDoos het volgende:
Nu kun je wel nieuwe poessies nemen @:Donna! Moet je wel een huis vinden die niet aan een drukke straat ligt ;)

[ link | afbeelding ]
Jaaaa. 100% zeker. O+ O+
pi_209657015
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2023 18:35 schreef Donna het volgende:

[..]
Jaaaa. 100% zeker. O+ O+
O+
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_209657460
Vanmiddag hadden we het rapportgesprek met de juf.
Ze vertelde dat een tijdje geleden een andere juf al eens een AVI-test bij Simon had afgenomen, daar had ie nooit wat over verteld thuis :). Omdat hij de dubbelklanken nog niet goed genoeg kent, haalt ie nog geen M3, maar haar verwachting is dat ie dat in groep3 snel zal oppikken.

Ze gaf ook aan dat ze de nieuwe groep-3 juffen al had ingelicht dat hij qua taal en rekenen voorligt en hij komt ook volgend jaar in aanmerking voor de projectklas voor verdiepend werk. Fijn, dat dat al geregeld is :)

Nog een leestip :): gister las ik Films die nergens draaien van Yorick Goldewijk uit. Mooi boek! Eigenlijk bedoeld voor kinderen vanaf een jaar of 10, maar ook voor volwassenen een prachtig verhaal!
pi_209660260
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2023 10:15 schreef Donna het volgende:

Sterkte :*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_209660374
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2023 19:14 schreef TolstoiFan het volgende:
Vanmiddag hadden we het rapportgesprek met de juf.
Ze vertelde dat een tijdje geleden een andere juf al eens een AVI-test bij Simon had afgenomen, daar had ie nooit wat over verteld thuis :). Omdat hij de dubbelklanken nog niet goed genoeg kent, haalt ie nog geen M3, maar haar verwachting is dat ie dat in groep3 snel zal oppikken.

Ze gaf ook aan dat ze de nieuwe groep-3 juffen al had ingelicht dat hij qua taal en rekenen voorligt en hij komt ook volgend jaar in aanmerking voor de projectklas voor verdiepend werk. Fijn, dat dat al geregeld is :)

Nog een leestip :): gister las ik Films die nergens draaien van Yorick Goldewijk uit. Mooi boek! Eigenlijk bedoeld voor kinderen vanaf een jaar of 10, maar ook voor volwassenen een prachtig verhaal!
Jaaaa O+. Zo mooi en ontroerend! Hield je het droog?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_209670889
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2023 22:39 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Jaaaa O+. Zo mooi en ontroerend! Hield je het droog?
Uiteraard niet :'(

Nu op zoek naar een nieuw boek. Het andere boek dat ik had meegenomen van de bieb, boeit me op dit moment niet, dus zaterdag met Simon weer naar de bieb. Dat is echt een uitje voor ons samen, op elke zaterdag wordt er ook voorgelezen in de bieb. In de zomervakantie zijn er weer voorleesfeestjes met een verhaal, knutselen en speurtochten. Bieb O+
pi_209673429
In de schoolbieb kwam ik het boek ‘Jij mag alles zijn’ van Griet op de Beeck tegen. Wel een beetje dezelfde categorie als ‘Films die nergens draaien’. Ook een zwaar thema, maar heel mooi beschreven. Ik lees elke keer een paar hoofdstukken als ik daar ben (als het tussen de bedrijven door lukt). Hopelijk lukt het om het nog uit te lezen voor de zomervakantie :P.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_209674374
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 23:07 schreef Phaidra het volgende:
In de schoolbieb kwam ik het boek ‘Jij mag alles zijn’ van Griet op de Beeck tegen. Wel een beetje dezelfde categorie als ‘Films die nergens draaien’. Ook een zwaar thema, maar heel mooi beschreven. Ik lees elke keer een paar hoofdstukken als ik daar ben (als het tussen de bedrijven door lukt). Hopelijk lukt het om het nog uit te lezen voor de zomervakantie :P.
Jaaaa, die heb ik ook gelezen een tijd geleden. Inderdaad ook erg mooi O+

Dat is handig, om de schoolbieb te gebruiken! Is voor mij wat lastiger, omdat groep 5-8 op een andere locatie zitten en ik dus alleen toegang heb tot prentenboeken en AVI-start t/m E4 boeken en een paar A-boeken.
pi_209674958
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2023 05:56 schreef TolstoiFan het volgende:

[..]
Jaaaa, die heb ik ook gelezen een tijd geleden. Inderdaad ook erg mooi O+

Dat is handig, om de schoolbieb te gebruiken! Is voor mij wat lastiger, omdat groep 5-8 op een andere locatie zitten en ik dus alleen toegang heb tot prentenboeken en AVI-start t/m E4 boeken en een paar A-boeken.
Dat lijkt me ook niet handig voor de goede lezers, als ik naar mij. Oudste kijk, die las eind groep 3 m5 boeken en eind groep 4 M7 (of iets in die richting). En er waren wel meer kinderen die een hoger leesniveau dan het klassenniveau hadden.

Dus dat lijkt me dan niet praktisch als die boeken op een andere locatie staan. Tenminste ik ga er van uit dat dit om boeken gaat die de kinderen in de klas lezen, niet de boeken voor thuis, want dan kun je nog naar de ‘normale bieb’ en zou het wat minder lastig zijn
pi_209675215
De indeling bij de groepen 1,2 en 3 van Juul is ook bekend. Ze blijft in haar eigen klas met haar beste maatjes.

Verder zijn het hier echt zware laatste loodjes. De kinderen zijn moe, maar ik ook. Gisteren zelfs ziek, ik voelde me zo beroerd. Om 8 uur al gaan slapen en nu gaat het wel weer ok.

Ik merk dat ik me echt naar die vakantie toesleep dit jaar. Nog 2,5 week *O*
  woensdag 28 juni 2023 @ 09:05:48 #25
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_209675351
Wij gaan volgend week vrijdag en het is hier zo druk op de begraafplaats/het crematorium dat ik een melding van overlijden niet meer zelf af zou kunnen maken dus heb ik alleen morgen nog een uitvaart en vlgde week assistentie bij een collega en wat administratie ed, maar verder heb ik al een soort van vrij. Als er nu nog iemand belt gaat een van mijn collega's op pad. O+ En dat is zo'n lekker gevoel! *O* Even de druk van de ketel.
Het is echt zo druk geweest weer de afgelopen maand. :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')