Boem en motortje opgeblazenquote:Op zondag 25 juni 2023 12:13 schreef Mansjester het volgende:
Neff verliest ineens weer veel tijd,die zat op 6 seconden.
Weet jij hoe goed de Canyon MTB eigenlijk is? Gewoon goed of nog iets bijzonders aan?quote:Op zondag 25 juni 2023 12:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Op alle posities inzetbaar? Kent de club?
Er komt ook echt iemand binnen.quote:Op zondag 25 juni 2023 12:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Op alle posities inzetbaar? Kent de club?
Wat dat betreft weet ik er bij de MTB minder van.quote:Op zondag 25 juni 2023 12:18 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Weet jij hoe goed de Canyon MTB eigenlijk is? Gewoon goed of nog iets bijzonders aan?
Of Neff ging over haar toerenquote:Op zondag 25 juni 2023 12:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Net als Neff, denk dat Puck gewoon versneld als ze te dichtbij komen.
Van Empel is weer opgepikt door de livetiming en rijdt op de vijftiende plaats.quote:Op zondag 25 juni 2023 12:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
Fem zakt er volgens de timing doorheen.
Ben benieuwd of ze nog doorgaat met de missie Parijs. Ik las dat ze na het EK gaat evalueren met De Knegt.quote:Op zondag 25 juni 2023 12:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
Fem zakt er volgens de timing doorheen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The owls are not what they seem
quote:Op zondag 25 juni 2023 12:31 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze nog doorgaat met de missie Parijs. Ik las dat ze na het EK gaat evalueren met De Knegt.Ja, dit zag ik ook voorbij komen. Ik denk dat ze volgend seizoen de mountainbike links laat liggen als er geen grote progressie optreedt de komende periode.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De eerste vraag is wat de oorzaak is. Past de discipline haar minder, is ze fysiek minder of vertekent het omdat Pieterse zo bizar goed is? Interessant ook om in de winter te zien hoe dan de verhoudingen liggen.quote:Op zondag 25 juni 2023 12:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als ze er plezier in heeft moet ze lekker blijven MTB'en maar Parijs gaat niet lukken vrees ik.
Puck is technisch beter dan Fem daar zit wel een verschil. Fem rijdt meer op kracht. Al is het verschil wellicht groter dan je zou verwachten maar Puck is wel heel erg goed als je Ferrand-Prevot en Neff op zo'n achterstand zet.quote:Op zondag 25 juni 2023 12:36 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
De eerste vraag is wat de oorzaak is. Past de discipline haar minder, is ze fysiek minder of vertekent het omdat Pieterse zo bizar goed is? Interessant ook om in de winter te zien hoe dan de verhoudingen liggen.
Livetiming mist wel vaker iets, maar Mitterwallner rijdt nog steeds op de tweede plaats.quote:Op zondag 25 juni 2023 12:41 schreef Starflyer het volgende:
Meer dan een minuut nu tussen Puck en Frei volgens de live timing. Mitterwallner nog niet door.
Die zit veel dichter, halve minuut of zo. Timing heeft haar denk ik gemistquote:Op zondag 25 juni 2023 12:41 schreef Starflyer het volgende:
Meer dan een minuut nu tussen Puck en Frei volgens de live timing. Mitterwallner nog niet door.
Die zit er nog wel tussen.quote:Op zondag 25 juni 2023 12:41 schreef Starflyer het volgende:
quote:Op zondag 25 juni 2023 12:43 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Livetiming mist wel vaker iets, maar Mitterwallner rijdt nog steeds op de tweede plaats.
quote:Op zondag 25 juni 2023 12:43 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Die zit veel dichter, halve minuut of zo. Timing heeft haar denk ik gemist
Zover was ik inmiddels ookquote:
PuckGodin is erg goed ja en techniek wordt onderschat, zie ook Vos die er niks van bakte op de MTB.quote:Op zondag 25 juni 2023 12:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Puck is technisch beter dan Fem daar zit wel een verschil. Fem rijdt meer op kracht. Al is het verschil wellicht groter dan je zou verwachten maar Puck is wel heel erg goed als je Ferrand-Prevot en Neff op zo'n achterstand zet.
PUSHBERICHTEN!!quote:Op zondag 25 juni 2023 12:52 schreef DiegoFuser het volgende:
Volgens de NOS is Puck net Europees kampioen veldrijden geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |