abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 27 juni 2023 @ 07:02:08 #201
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_209661989
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 04:38 schreef sirdanilot het volgende:
@:Gehrman ik heb een dergelijke baan helemaal niet gevonden. Remote kan vaak enkel binnen het land waar de baan is bijvoorbeeld Ierland Nederland Portugal etc.

Banen die accepteren dat je in een derde wereld land gaat wonen heb ik niet gevonden waar vind jij die dan ?
https://www.google.nl/sea(...)20europe&htivrt=jobs
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_209661993
@Irri-tante ik woon al 15 jaar van mijn leven op kamers het is op een gegeven moment wel klaar. Als dat betekent dat ik in de bijstand moet en handje moet ophouden voor een sociale huurwoning zij dat zo. Je kan niet je hele leven op kamers blijven wonen zeker niet als men verwacht dat ik een moeilijke kantoorbaan doe.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_209662004
@Rene dank voor de tip ik ga kijken of er een geschikte functie tussen zit voor mijn ervaring
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  Moderator dinsdag 27 juni 2023 @ 07:07:01 #204
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_209662008
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 07:05 schreef sirdanilot het volgende:
@:Rene dank voor de tip ik ga kijken of er een geschikte functie tussen zit voor mijn ervaring
Vooral veel werk in data entry en dergelijke. Het is niet prachtig maar biedt de mogelijkheden om in azie te blijven bijvoorbeeld.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  dinsdag 27 juni 2023 @ 07:14:18 #205
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_209662032
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 07:03 schreef sirdanilot het volgende:
ik woon al 15 jaar van mijn leven op kamers het is op een gegeven moment wel klaar.
Dat is met een inkomen van 53k+ dan toch vooral je eigen keus geweest. Prima verder, alleen nu niet komen zeuren dat het gevolg van die keuze niet zo goed beviel.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_209662037
quote:
@:Irri-tante ik woon al 15 jaar van mijn leven op kamers het is op een gegeven moment wel klaar. Als dat betekent dat ik in de bijstand moet en handje moet ophouden voor een sociale huurwoning zij dat zo. Je kan niet je hele leven op kamers blijven wonen zeker niet als men verwacht dat ik een moeilijke kantoorbaan doe.
Ha ja bijstand en een sociale huurwoning , heb je uberhaubt ergens bij een sociale huisvester inschrijvingstijd, zo niet dan mag je de komende jaren onder een brug je bijstand ontvangen. :D
  Official ESF Kreviewer dinsdag 27 juni 2023 @ 07:19:33 #207
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_209662061
Geen rijbewijs, geen baan, geen huis. Ergens in Azië rondhangen in de hoop dat het allemaal wel beter wordt en verwachten dat je wel ergens 50k per jaar gaat verdienen. Je geld opmaken in plaats investeren in een huis.

Mooi man, dat realistische wereldbeeld. Ik hoop dat het UWV meeleest.
pi_209662082
@Janneke141 Hoezo is dat een keuze ? Ik werkte in het centrum er was dichterbij niks betaalbaars voor mijn loon dat ik in mijn eentje kon huren. Elke dag anderhalf uur enkele reis is ook geen doen qua pendelen.
pi_209662095
@Kreator ik heb geen geld om te investeren in een huis. De tijden dat je door 30 k ergens een woning kon krijgen die ook bewoonbaar is zijn voorbij.

En ik probeer al 6 maanden lang mijn rijbewijs te halen in Ierland maar ik krijg maar geen examen datum omdat het zo'n kutland is. Ik wil niets liever dan weg uit Ierland.
pi_209662098
@Basp1 ik heb 11 wacht jaren in Leiden e.o.
pi_209662102
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 07:25 schreef sirdanilot het volgende:
@:Janneke141 Hoezo is dat een keuze ? Ik werkte in het centrum er was dichterbij niks betaalbaars voor mijn loon dat ik in mijn eentje kon huren. Elke dag anderhalf uur enkele reis is ook geen doen qua pendelen.
Dus het was wel degelijk een keuze, de keuze voor niet willen forenzen. :D

Ben jij een prins op de erwt of zo?
  Moderator dinsdag 27 juni 2023 @ 07:35:48 #212
446930 crew  ESF1Gamer
pi_209662123
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 07:01 schreef sirdanilot het volgende:
@:Hexagon ik kan het nog wel een jaar uitzingen. Plan is voorlopig om mijn rijbewijs te halen. Daar heb ik een apart topic voor in het auto forum. Dan maak ik meer kans op een baan namelijk met een rijbewijs.
Ik heb geen rijbewijs en ik verdien 40k+. Alleen jij wil er geen moeite doen of je zegt dat je het niet kan.

Wil niet en kan niet liggen op het kerkhof.

Ga gewoon solliciteren en ga aan het werk.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator dinsdag 27 juni 2023 @ 07:36:37 #213
446930 crew  ESF1Gamer
pi_209662125
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 07:15 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Ha ja bijstand en een sociale huurwoning , heb je uberhaubt ergens bij een sociale huisvester inschrijvingstijd, zo niet dan mag je de komende jaren onder een brug je bijstand ontvangen. :D
Dan krijg je geeneens bijstand, omdat je geen woonadres hebt
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_209662137
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 07:29 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Dus het was wel degelijk een keuze, de keuze voor niet willen forenzen. :D

Ben jij een prins op de erwt of zo?
Elke dag anderhalf uur enkele reis is 3 uur per dag. Dat maal 5 is 15 uur extra per week in de bus . Dat is nogal veel vind je niet ? Ik moet ook nog koken, afwassen, sporten , ik wil ook nog een leven hebben.

Ik reis dus maximaal een uur en dat vind ik voor enkele reis al veel.

Whats next moet ik van jou in Appingedam wonen onder een brug en dagelijks met de trein naar de Zuidas voor minimum loon ? :')
  dinsdag 27 juni 2023 @ 07:40:18 #215
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_209662140
quote:
Qualifications:

Here's what you'll need
Interest in compliance, know your customer (KYC), and anti-money laundering regulations

Excellent written and oral communication skills both in Dutch and English

Willing to travel within The Netherlands

Computer skills, especially Microsoft Word and Excel

Accuracy and a keen attention to detail

Solid organizational and time management skills

Flexibility and a team player

Bonus points if you have
Excellent document drafting skills

(Good) understanding of Dutch Law & Regulation

Excellent aptitude for research and familiarity with online research tools

Yup, dat gaat het hem worden voor TS
Dum de dum
pi_209662175
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 07:40 schreef Fe2O3 het volgende:

[..]
Qualifications:

Here's what you'll need
Interest in compliance, know your customer (KYC), and anti-money laundering regulations

Excellent written and oral communication skills both in Dutch and English

Willing to travel within The Netherlands

Computer skills, especially Microsoft Word and Excel

Accuracy and a keen attention to detail

Solid organizational and time management skills

Flexibility and a team player

Bonus points if you have
Excellent document drafting skills

(Good) understanding of Dutch Law & Regulation

Excellent aptitude for research and familiarity with online research tools

Yup, dat gaat het hem worden voor TS
Als men mij een opleiding geeft kan het wel maar ik heb helaas geen opleiding rechten gedaan dus als dat vereist is gaat het feest niet door helaas.
pi_209662181
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 07:36 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Dan krijg je geeneens bijstand, omdat je geen woonadres hebt
Daklozenloket
pi_209662184
quote:
@:Irri-tante ik woon al 15 jaar van mijn leven op kamers het is op een gegeven moment wel klaar. Als dat betekent dat ik in de bijstand moet en handje moet ophouden voor een sociale huurwoning zij dat zo. Je kan niet je hele leven op kamers blijven wonen zeker niet als men verwacht dat ik een moeilijke kantoorbaan doe.
Ik snap dat dat klaar is voor je, maar zo werkt het leven niet. Helaas. Je zal er toch echt iets in moeten investeren. Je zit nu je 40.000 op te eten aan de andere kant van de wereld. Je had het ook op een spaarrekening kunnen laten staan en dan een huis/ werk zoeken.

Het komt je allemaal niet aanwaaien, je zal er iets voor moeten doen.

Alsof een huis en de bijstand je komen aanwaaien. Good luck!

Ik ga nu naar mijn werk: dat zorgt voor een dak voor mijn hoofd, eten, de mogelijkheid om leuke dingen te doen in het leven. Ja, af en toe heb ik ook geen zin, maar de dag gaat weer voorbij en dan is er weer een nieuwe dag!

En ja, ook ik heb keuzes gemaakt voor bijv minder inkomen, maar inmiddels is dat allang weer veranderd en doe ik werk dat jnleuk vindt.
pi_209662185
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 07:35 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ik heb geen rijbewijs en ik verdien 40k+. Alleen jij wil er geen moeite doen of je zegt dat je het niet kan.

Wil niet en kan niet liggen op het kerkhof.

Ga gewoon solliciteren en ga aan het werk.
Waar werk jij dan dan solliciteer ik daar ook
  dinsdag 27 juni 2023 @ 07:46:48 #220
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_209662186
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 07:39 schreef sirdanilot het volgende:

Whats next moet ik van jou in Appingedam wonen onder een brug en dagelijks met de trein naar de Zuidas voor minimum loon ? :')
Niemand vraagt dat

Maar wellicht een tijdje een wat minder salaris of woonruimte accepteren en vanuit die positie rustig verder kijken is wellicht een wat verstandiger idee dan je geld verbrassen aan vakantie en daarna onder de brug belanden.
pi_209662195
quote:

[..]
Elke dag anderhalf uur enkele reis is 3 uur per dag. Dat maal 5 is 15 uur extra per week in de bus . Dat is nogal veel vind je niet ? Ik moet ook nog koken, afwassen, sporten , ik wil ook nog een leven hebben.

Is dit een grote troll of denk je echt zo? In dat laatste geval wordt het tijd dat je hulp gaat zoeken.
  Moderator dinsdag 27 juni 2023 @ 07:48:14 #222
446930 crew  ESF1Gamer
pi_209662198
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 07:46 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Waar werk jij dan dan solliciteer ik daar ook
Ga ik niet noemen, want ik weet zeker met jouw motivatie toch niet wordt aangenomen en ten tweede je hebt de skills niet die nodig is voor het werk wat ik doe.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  dinsdag 27 juni 2023 @ 07:50:16 #223
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_209662213
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 07:45 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Als men mij een opleiding geeft kan het wel maar ik heb helaas geen opleiding rechten gedaan dus als dat vereist is gaat het feest niet door helaas.
Wat kan je dan wel? Afgeronde courante opleidingen, of, concrete werkervaring?
Dum de dum
  Moderator / Redactie FP dinsdag 27 juni 2023 @ 07:55:51 #224
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_209662245
quote:

[..]

Dat heb ik gedaan. 2 jaar lang. En ik had nog tijd genoeg over voor mijn leven. Dus je punt?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP dinsdag 27 juni 2023 @ 07:56:15 #225
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_209662246
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 07:48 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ga ik niet noemen, want ik weet zeker met jouw motivatie toch niet wordt aangenomen en ten tweede je hebt de skills niet die nodig is voor het werk wat ik doe.
Maar ik wou een poging wagen ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')