https://www.google.nl/sea(...)20europe&htivrt=jobsquote:Op dinsdag 27 juni 2023 04:38 schreef sirdanilot het volgende:
@:Gehrman ik heb een dergelijke baan helemaal niet gevonden. Remote kan vaak enkel binnen het land waar de baan is bijvoorbeeld Ierland Nederland Portugal etc.
Banen die accepteren dat je in een derde wereld land gaat wonen heb ik niet gevonden waar vind jij die dan ?
Vooral veel werk in data entry en dergelijke. Het is niet prachtig maar biedt de mogelijkheden om in azie te blijven bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 07:05 schreef sirdanilot het volgende:
@:Rene dank voor de tip ik ga kijken of er een geschikte functie tussen zit voor mijn ervaring
Dat is met een inkomen van 53k+ dan toch vooral je eigen keus geweest. Prima verder, alleen nu niet komen zeuren dat het gevolg van die keuze niet zo goed beviel.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 07:03 schreef sirdanilot het volgende:
ik woon al 15 jaar van mijn leven op kamers het is op een gegeven moment wel klaar.
Ha ja bijstand en een sociale huurwoning , heb je uberhaubt ergens bij een sociale huisvester inschrijvingstijd, zo niet dan mag je de komende jaren onder een brug je bijstand ontvangen.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 07:03 schreef sirdanilot het volgende:
@:Irri-tante ik woon al 15 jaar van mijn leven op kamers het is op een gegeven moment wel klaar. Als dat betekent dat ik in de bijstand moet en handje moet ophouden voor een sociale huurwoning zij dat zo. Je kan niet je hele leven op kamers blijven wonen zeker niet als men verwacht dat ik een moeilijke kantoorbaan doe.
Dus het was wel degelijk een keuze, de keuze voor niet willen forenzen.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 07:25 schreef sirdanilot het volgende:
@:Janneke141 Hoezo is dat een keuze ? Ik werkte in het centrum er was dichterbij niks betaalbaars voor mijn loon dat ik in mijn eentje kon huren. Elke dag anderhalf uur enkele reis is ook geen doen qua pendelen.
Ik heb geen rijbewijs en ik verdien 40k+. Alleen jij wil er geen moeite doen of je zegt dat je het niet kan.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 07:01 schreef sirdanilot het volgende:
@:Hexagon ik kan het nog wel een jaar uitzingen. Plan is voorlopig om mijn rijbewijs te halen. Daar heb ik een apart topic voor in het auto forum. Dan maak ik meer kans op een baan namelijk met een rijbewijs.
Dan krijg je geeneens bijstand, omdat je geen woonadres hebtquote:Op dinsdag 27 juni 2023 07:15 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ha ja bijstand en een sociale huurwoning , heb je uberhaubt ergens bij een sociale huisvester inschrijvingstijd, zo niet dan mag je de komende jaren onder een brug je bijstand ontvangen.
Elke dag anderhalf uur enkele reis is 3 uur per dag. Dat maal 5 is 15 uur extra per week in de bus . Dat is nogal veel vind je niet ? Ik moet ook nog koken, afwassen, sporten , ik wil ook nog een leven hebben.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 07:29 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dus het was wel degelijk een keuze, de keuze voor niet willen forenzen.![]()
Ben jij een prins op de erwt of zo?
Qualifications:quote:Op dinsdag 27 juni 2023 07:02 schreef Rene het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)20europe&htivrt=jobs
Als men mij een opleiding geeft kan het wel maar ik heb helaas geen opleiding rechten gedaan dus als dat vereist is gaat het feest niet door helaas.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 07:40 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Qualifications:
Here's what you'll need
Interest in compliance, know your customer (KYC), and anti-money laundering regulations
Excellent written and oral communication skills both in Dutch and English
Willing to travel within The Netherlands
Computer skills, especially Microsoft Word and Excel
Accuracy and a keen attention to detail
Solid organizational and time management skills
Flexibility and a team player
Bonus points if you have
Excellent document drafting skills
(Good) understanding of Dutch Law & Regulation
Excellent aptitude for research and familiarity with online research tools
Yup, dat gaat het hem worden voor TS
Daklozenloketquote:Op dinsdag 27 juni 2023 07:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan krijg je geeneens bijstand, omdat je geen woonadres hebt
Ik snap dat dat klaar is voor je, maar zo werkt het leven niet. Helaas. Je zal er toch echt iets in moeten investeren. Je zit nu je 40.000 op te eten aan de andere kant van de wereld. Je had het ook op een spaarrekening kunnen laten staan en dan een huis/ werk zoeken.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 07:03 schreef sirdanilot het volgende:
@:Irri-tante ik woon al 15 jaar van mijn leven op kamers het is op een gegeven moment wel klaar. Als dat betekent dat ik in de bijstand moet en handje moet ophouden voor een sociale huurwoning zij dat zo. Je kan niet je hele leven op kamers blijven wonen zeker niet als men verwacht dat ik een moeilijke kantoorbaan doe.
Waar werk jij dan dan solliciteer ik daar ookquote:Op dinsdag 27 juni 2023 07:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb geen rijbewijs en ik verdien 40k+. Alleen jij wil er geen moeite doen of je zegt dat je het niet kan.
Wil niet en kan niet liggen op het kerkhof.
Ga gewoon solliciteren en ga aan het werk.
Niemand vraagt datquote:Op dinsdag 27 juni 2023 07:39 schreef sirdanilot het volgende:
Whats next moet ik van jou in Appingedam wonen onder een brug en dagelijks met de trein naar de Zuidas voor minimum loon ?
Is dit een grote troll of denk je echt zo? In dat laatste geval wordt het tijd dat je hulp gaat zoeken.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 07:39 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Elke dag anderhalf uur enkele reis is 3 uur per dag. Dat maal 5 is 15 uur extra per week in de bus . Dat is nogal veel vind je niet ? Ik moet ook nog koken, afwassen, sporten , ik wil ook nog een leven hebben.
Ik reis dus maximaal een uur en dat vind ik voor enkele reis al veel.
Whats next moet ik van jou in Appingedam wonen onder een brug en dagelijks met de trein naar de Zuidas voor minimum loon ?
Ga ik niet noemen, want ik weet zeker met jouw motivatie toch niet wordt aangenomen en ten tweede je hebt de skills niet die nodig is voor het werk wat ik doe.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 07:46 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Waar werk jij dan dan solliciteer ik daar ook
Wat kan je dan wel? Afgeronde courante opleidingen, of, concrete werkervaring?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 07:45 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Als men mij een opleiding geeft kan het wel maar ik heb helaas geen opleiding rechten gedaan dus als dat vereist is gaat het feest niet door helaas.
Dat heb ik gedaan. 2 jaar lang. En ik had nog tijd genoeg over voor mijn leven. Dus je punt?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 07:39 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Elke dag anderhalf uur enkele reis is 3 uur per dag. Dat maal 5 is 15 uur extra per week in de bus . Dat is nogal veel vind je niet ? Ik moet ook nog koken, afwassen, sporten , ik wil ook nog een leven hebben.
Ik reis dus maximaal een uur en dat vind ik voor enkele reis al veel.
Maar ik wou een poging wagenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 07:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ga ik niet noemen, want ik weet zeker met jouw motivatie toch niet wordt aangenomen en ten tweede je hebt de skills niet die nodig is voor het werk wat ik doe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |