abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209658515
Deze ts weer :')
Ik zwaai naar dieren.
pi_209658968
Ik heb met stijgende verbazing dit topic gelezen. Wat een mentaliteit :'(
Alius aliud dicit
pi_209659221
Ik stel voor dat je stopt met al dat zelfmedelijden, je Fok! Account laat blokkeren, een vlucht naar Nederland neemt en een van de vele beschikbare banen accepteert. Dan ga je in plaats van het internet bevuilen met 382 huilie huilie topics een paar maanden werken. Pas daarna ga je weer eens kijken of je vanuit die werkende situatie iets leukers voorbij ziet komen.

Alternatief ga je zo door en dan weet je dat het slecht af loopt met je. Jouw keuze verder.
pi_209660581
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2023 17:19 schreef sirdanilot het volgende:
@:MisChrartin als ik niet genoeg geld krijg dat ik een eigen appartement kan huren hetgeen een volstrekt realistische en basale ejs is dan blijf ik het inderdaad liever uitzingen op mijn spaargeld totdat dit op is inderdaad. Want ik ga niet als een slaaf leven. Een werkgever moet gewoon voldoende betalen en wat ik eis namelijk een klein appartement voor mezelf is absoluut geen luxe product .
Welja ... :')

Hopeloos ... :N ):O
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  maandag 26 juni 2023 @ 23:22:37 #185
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_209660731
Dus in plaats van voorlopig even een wat minder betalende baan te accepteren, die je niet belet verder te zoeken, ga je liever op de glijbaan richting zwerver ergens is Thailand. :')

Dan ben je toch wel teringdom te noemen.
pi_209660792
Je eigen te goed voelen voor een bovengemiddeld salaris 😂

Je bent gewoon altijd overbetaald.
pi_209660999
Kan ts niet bij braddie gaan wonen....goede content _O-
Ik zwaai naar dieren.
pi_209661304
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2023 12:28 schreef sirdanilot het volgende:
Is het een betaalde traineeship? Dan die ik dat met alle liefde zelfs voor minimumloon. Maar die kan ik vooralsnog niet vinden.
Ze zijn er wel hoor; ik maak het elke dag mee.
Je zou bij ons overigens niet door de selectie komen. Dus doe geen moeite
pi_209661403
Werkgevers zijn sowieso kut, niets houd je tegen om zelf iets op poten te zetten om knaken te maken.
pi_209661765
@Steven_Stil ik weet niet zo goed welke diensten ik kan verkopen om ZZPer te worden. De tijd dat dit met een simpele webshop lukte is volgens mij wel voorbij
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_209661771
@Cat-astrophe ik kreeg een aantal weken lang een Ierse uitkering. 220 euro per week . Die krijg ik nu niet meer maar dat maakt weinig uit want het is dusdanig weinig dat ik er mijn huur niet van kan betalen.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_209661774
@Queller jullie willen zeker alleen kinderen van rijke ouders die een half jaar lang "stage " doen voor minder dan minimumloon terwijl de stage eigenlijk gewoon werk is. Lekker goedkoop ja. Ik ken wel mensen die dat doen maar dat lukt alleen als je ouders in je levensonderhoud voorzien.
pi_209661777
Ga dan remote werken vanuit ZO Azië. Met 40k kun je daar leven als een god in Frankrijk.
pi_209661782
@Beldewouten ik woon ook met zn tweeën. Waar dacht je dat ik anders woonde onder de brug ?

Hoezo word je kwaad van iemand die zich uitspreekt tegen dit onrecht ?
pi_209661783
@Gehrman waar vind ik een baan die 40k verdient en die het toestaat om vanuit Zuidoost Azië te werken ?
pi_209661787
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 04:15 schreef sirdanilot het volgende:
@:Gehrman waar vind ik een baan die 40k verdient en die het toestaat om vanuit Zuidoost Azië te werken ?
ICT? Banen liggen voor het oprapen en zat bedrijven die remote werkers aannemen.
pi_209661803
@Gehrman ik heb een dergelijke baan helemaal niet gevonden. Remote kan vaak enkel binnen het land waar de baan is bijvoorbeeld Ierland Nederland Portugal etc.

Banen die accepteren dat je in een derde wereld land gaat wonen heb ik niet gevonden waar vind jij die dan ?
  dinsdag 27 juni 2023 @ 06:33:21 #198
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_209661947
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 04:38 schreef sirdanilot het volgende:

Maar wat als dadelijk je geld op is, en je nog geen baan hebt die aan jouw eisen voldoet? Heb je al een plan vor die situatie? Of steek je gewoon je kop in het zand tot het zover is?
pi_209661973
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2023 13:11 schreef sirdanilot het volgende:
@:El_Thijs ik vind een loon waarmee ik een appartementje met balkonnetje kan huren voor 33% van mijn inkomen geen onredelijke eis. Jij wel ? Ik ben al 30 ik ben klaar met op kamers wonen
Dit is wel een onredelijke eis. De huizenmarkt is geëxplodeerd, de prijzen van levensmiddelen zijn gestegen etc etc en je hebt blijkbaar geen opleiding die ervoor zorgt dat je je miljonair maakt

De banen liggen zo goed als voor het oprapen. Er zijn veel vacatures. Dan is het toch apart dat jij geen baan kan vinden?
pi_209661987
@Hexagon ik kan het nog wel een jaar uitzingen. Plan is voorlopig om mijn rijbewijs te halen. Daar heb ik een apart topic voor in het auto forum. Dan maak ik meer kans op een baan namelijk met een rijbewijs.
  Moderator dinsdag 27 juni 2023 @ 07:02:08 #201
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_209661989
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 04:38 schreef sirdanilot het volgende:
@:Gehrman ik heb een dergelijke baan helemaal niet gevonden. Remote kan vaak enkel binnen het land waar de baan is bijvoorbeeld Ierland Nederland Portugal etc.

Banen die accepteren dat je in een derde wereld land gaat wonen heb ik niet gevonden waar vind jij die dan ?
https://www.google.nl/sea(...)20europe&htivrt=jobs
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_209661993
@Irri-tante ik woon al 15 jaar van mijn leven op kamers het is op een gegeven moment wel klaar. Als dat betekent dat ik in de bijstand moet en handje moet ophouden voor een sociale huurwoning zij dat zo. Je kan niet je hele leven op kamers blijven wonen zeker niet als men verwacht dat ik een moeilijke kantoorbaan doe.
pi_209662004
@Rene dank voor de tip ik ga kijken of er een geschikte functie tussen zit voor mijn ervaring
  Moderator dinsdag 27 juni 2023 @ 07:07:01 #204
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_209662008
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 07:05 schreef sirdanilot het volgende:
@:Rene dank voor de tip ik ga kijken of er een geschikte functie tussen zit voor mijn ervaring
Vooral veel werk in data entry en dergelijke. Het is niet prachtig maar biedt de mogelijkheden om in azie te blijven bijvoorbeeld.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  dinsdag 27 juni 2023 @ 07:14:18 #205
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_209662032
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 07:03 schreef sirdanilot het volgende:
ik woon al 15 jaar van mijn leven op kamers het is op een gegeven moment wel klaar.
Dat is met een inkomen van 53k+ dan toch vooral je eigen keus geweest. Prima verder, alleen nu niet komen zeuren dat het gevolg van die keuze niet zo goed beviel.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_209662037
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 07:03 schreef sirdanilot het volgende:
@:Irri-tante ik woon al 15 jaar van mijn leven op kamers het is op een gegeven moment wel klaar. Als dat betekent dat ik in de bijstand moet en handje moet ophouden voor een sociale huurwoning zij dat zo. Je kan niet je hele leven op kamers blijven wonen zeker niet als men verwacht dat ik een moeilijke kantoorbaan doe.
Ha ja bijstand en een sociale huurwoning , heb je uberhaubt ergens bij een sociale huisvester inschrijvingstijd, zo niet dan mag je de komende jaren onder een brug je bijstand ontvangen. :D
  Official ESF Kreviewer dinsdag 27 juni 2023 @ 07:19:33 #207
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_209662061
Geen rijbewijs, geen baan, geen huis. Ergens in Azië rondhangen in de hoop dat het allemaal wel beter wordt en verwachten dat je wel ergens 50k per jaar gaat verdienen. Je geld opmaken in plaats investeren in een huis.

Mooi man, dat realistische wereldbeeld. Ik hoop dat het UWV meeleest.
pi_209662082
@Janneke141 Hoezo is dat een keuze ? Ik werkte in het centrum er was dichterbij niks betaalbaars voor mijn loon dat ik in mijn eentje kon huren. Elke dag anderhalf uur enkele reis is ook geen doen qua pendelen.
pi_209662095
@Kreator ik heb geen geld om te investeren in een huis. De tijden dat je door 30 k ergens een woning kon krijgen die ook bewoonbaar is zijn voorbij.

En ik probeer al 6 maanden lang mijn rijbewijs te halen in Ierland maar ik krijg maar geen examen datum omdat het zo'n kutland is. Ik wil niets liever dan weg uit Ierland.
pi_209662098
@Basp1 ik heb 11 wacht jaren in Leiden e.o.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')