Welja ...quote:Op maandag 26 juni 2023 17:19 schreef sirdanilot het volgende:
@:MisChrartin als ik niet genoeg geld krijg dat ik een eigen appartement kan huren hetgeen een volstrekt realistische en basale ejs is dan blijf ik het inderdaad liever uitzingen op mijn spaargeld totdat dit op is inderdaad. Want ik ga niet als een slaaf leven. Een werkgever moet gewoon voldoende betalen en wat ik eis namelijk een klein appartement voor mezelf is absoluut geen luxe product .
Ze zijn er wel hoor; ik maak het elke dag mee.quote:Op maandag 26 juni 2023 12:28 schreef sirdanilot het volgende:
Is het een betaalde traineeship? Dan die ik dat met alle liefde zelfs voor minimumloon. Maar die kan ik vooralsnog niet vinden.
ICT? Banen liggen voor het oprapen en zat bedrijven die remote werkers aannemen.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 04:15 schreef sirdanilot het volgende:
@:Gehrman waar vind ik een baan die 40k verdient en die het toestaat om vanuit Zuidoost Azië te werken ?
Maar wat als dadelijk je geld op is, en je nog geen baan hebt die aan jouw eisen voldoet? Heb je al een plan vor die situatie? Of steek je gewoon je kop in het zand tot het zover is?quote:
Dit is wel een onredelijke eis. De huizenmarkt is geëxplodeerd, de prijzen van levensmiddelen zijn gestegen etc etc en je hebt blijkbaar geen opleiding die ervoor zorgt dat je je miljonair maaktquote:Op maandag 26 juni 2023 13:11 schreef sirdanilot het volgende:
@:El_Thijs ik vind een loon waarmee ik een appartementje met balkonnetje kan huren voor 33% van mijn inkomen geen onredelijke eis. Jij wel ? Ik ben al 30 ik ben klaar met op kamers wonen
https://www.google.nl/sea(...)20europe&htivrt=jobsquote:Op dinsdag 27 juni 2023 04:38 schreef sirdanilot het volgende:
@:Gehrman ik heb een dergelijke baan helemaal niet gevonden. Remote kan vaak enkel binnen het land waar de baan is bijvoorbeeld Ierland Nederland Portugal etc.
Banen die accepteren dat je in een derde wereld land gaat wonen heb ik niet gevonden waar vind jij die dan ?
Vooral veel werk in data entry en dergelijke. Het is niet prachtig maar biedt de mogelijkheden om in azie te blijven bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 07:05 schreef sirdanilot het volgende:
@:Rene dank voor de tip ik ga kijken of er een geschikte functie tussen zit voor mijn ervaring
Dat is met een inkomen van 53k+ dan toch vooral je eigen keus geweest. Prima verder, alleen nu niet komen zeuren dat het gevolg van die keuze niet zo goed beviel.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 07:03 schreef sirdanilot het volgende:
ik woon al 15 jaar van mijn leven op kamers het is op een gegeven moment wel klaar.
Ha ja bijstand en een sociale huurwoning , heb je uberhaubt ergens bij een sociale huisvester inschrijvingstijd, zo niet dan mag je de komende jaren onder een brug je bijstand ontvangen.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 07:03 schreef sirdanilot het volgende:
@:Irri-tante ik woon al 15 jaar van mijn leven op kamers het is op een gegeven moment wel klaar. Als dat betekent dat ik in de bijstand moet en handje moet ophouden voor een sociale huurwoning zij dat zo. Je kan niet je hele leven op kamers blijven wonen zeker niet als men verwacht dat ik een moeilijke kantoorbaan doe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |