Ierland is kut, maar je pakte maar wel mooi hun uitkeringquote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:33 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Inmiddels is dit inkomen gezakt naar 860 euro per maand Ierse uitkering en ook dat krijg ik niet doordat ik nu niet in Ierland ben (eigen keuze want dat geld zet geen zoden aan de dijk )
Ga vloggen op YouTubequote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:48 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ik heb gepolst of men hier interesse heeft in een podcast of zo maar vooralsnog krijg ik weinig reacties
Terecht dat de Ierse overheid dit zo doet. Zouden ze in Nederland ook moeten doen met die luie flikkers.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:33 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Inmiddels is dit inkomen gezakt naar 860 euro per maand Ierse uitkering en ook dat krijg ik niet doordat ik nu niet in Ierland ben (eigen keuze want dat geld zet geen zoden aan de dijk )
Dat staat in die post. "Onrecht"quote:Op dinsdag 27 juni 2023 04:15 schreef sirdanilot het volgende:
@:Beldewouten ik woon ook met zn tweeën. Waar dacht je dat ik anders woonde onder de brug ?
Hoezo word je kwaad van iemand die zich uitspreekt tegen dit onrecht ?
quote:Op zondag 25 juni 2023 13:18 schreef sirdanilot het volgende:
Ik wil niet de Nibud norm van "huur moet niet meer zijn dan 33% van het inkomen" overschrijden.
Heb vele malen meer PRSI belasting betaald dan wat ik nu krijg hoor dus die vlieger gaat mooi niet op.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:40 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ierland is kut, maar je pakte maar wel mooi hun uitkering
Dwangarbeid we moeten je te werk laten stellen in Nederland van onze belastingcenten gestudeerd en op kamers gewoond. Het gelul wat je betaald hebt hoeveel heb je in je leven gekregen?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:59 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Heb vele malen meer PRSI belasting betaald dan wat ik nu krijg hoor dus die vlieger gaat mooi niet op.
Je vergeet zijn DUO lening die TS ontduikt en niet afbetaalt.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:03 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dwangarbeid we moeten je te werk laten stellen in Nederland van onze belastingcenten gestudeerd en op kamers gewoond. Het gelul wat je betaald hebt hoeveel heb je in je leven gekregen?
Daar moet je dan voor in KLB of VER of GC of zo zijn, want dat geklaag heeft met WGR verder niets van doen en dus komen die vervolgtopics niet hier.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:10 schreef Lienekien het volgende:
Ik zie de vervolgtopics met spanning tegemoet.
Kun jij het topic dan niet meteen door naar klb zetten en reeksen.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:07 schreef CoolGuy het volgende:
Ah dit is weer oude wijn in nieuwe zakken. Mooi, dan komt er geen vervolg als dit topic vol is, want dat past dan beter in KLB dan in WGR.
Weet je (ik heb het wellicht al eerder genoemd), toen ik studeerde, had ik studiegenoten met jouw mentaliteit: 8 jaar studeren en steeds de beurs verlengen, na afstuderen eerst zo lang mogelijk bijstand om rijbewijs te halen en daarna met zo min mogelijk moeite een AIO-baan invullen.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 07:03 schreef sirdanilot het volgende:
@:Irri-tante ik woon al 15 jaar van mijn leven op kamers het is op een gegeven moment wel klaar. Als dat betekent dat ik in de bijstand moet en handje moet ophouden voor een sociale huurwoning zij dat zo. Je kan niet je hele leven op kamers blijven wonen zeker niet als men verwacht dat ik een moeilijke kantoorbaan doe.
Ook zo wat: mijn studiegenoten, waren radicaal links en schimpten op het kapitalisme. Maar wel van de uitkering leven.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:40 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ierland is kut, maar je pakte maar wel mooi hun uitkering
Wat lijkt je dan wel nuttig? Je kraakt alles af en hebt nergens zin in, maar heb je al iets van een plan waar je je wel voor wil inzetten, voordat je geld op is en je onder een brug moet gaan slapen?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:44 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Maar dit doe ik al 5 jaar, fulltime werken en op kamers wonen. In die tijd is mijn loon meer dan verdubbeld. Maar dan moet ik nu weer naar terug bij af en gaan werken voor de helft van mijn laatste loon ? Dat lijkt me volstrekt nutteloos.
Die norm is niet van toepassing in Ierland.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:33 schreef sirdanilot het volgende:
Dat voldeed dus nog aan de Nibud norm die voorschrijft dat je niet meer dan een derde van je inkomen moet uitgeven aan de huur.
"Mijn Thaise vriend heeft m'n bankrekening geplunderd"quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:10 schreef Lienekien het volgende:
Korte samenvatting.
“Ik wil een hoog loon, ik wil een appartement. Maar ik weet niet wat ik wil qua werk en ik doe ook geen moeite om daar achter te komen.”
Ik zie de vervolgtopics met spanning tegemoet.
Ook in Nederland niet heel reëel als jong beginnend werkende, markt begint een beetje bij 1000 euro. Heel kut, veel mensen die in gunstige tijd hebben kunnen kopen weten niet hoe kut het nu is, maar goed nu hopen op betere tijden, veel anders kun je niet doen. Maar deze mentaliteit van TS brengt hem ook nergens. Gewoon doorwerken en hopen dat je een keer een kans krijgt op promotie ofzo. Geen zin om te werken of neerkijken op salaris brengt je nergens.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:21 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Die norm is niet van toepassing in Ierland.
Ik hoop voor je dat je wel serieus spaargeld hebt dan, want 650 per maand gaat hard als je geen inkomen hebt. Bijna 8.000 euro per jaar, bijna 40.000 euro over 5 jaar.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:33 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Woonlasten zijn 1200 kale huur min 550 die mijn huisgenoot betaalt dus dat is 650 kale huur.
Zou me niks verbazen als TS dat heeft opgezegd, maar TS reageert niet zo op de wat structurele vragen.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je wel serieus spaargeld hebt dan, want 650 per maand gaat hard als je geen inkomen hebt. Bijna 8.000 euro per jaar, bijna 40.000 euro over 5 jaar.
Hij schrijft wel dat hij nog steeds zijn rijbewijs wil halen in Ierland, dus ik denk niet dat hij zijn huur daar heeft opgezegd.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:28 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als TS dat heeft opgezegd, maar TS reageert niet zo op de wat structurele vragen.
Ja, terwijl hij OOK gezegd heeft dat zijn ogen achteruit gaan en hij dus binnen afzienbare tijd niet meer auto kán rijden als hij zijn rijbewijs al haalt. Maar blijkbaar ging dat ook het ene oor in en het andere oor uit, zoals altijd het geval is.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij schrijft wel dat hij nog steeds zijn rijbewijs wil halen in Ierland, dus ik denk niet dat hij zijn huur daar heeft opgezegd.
In een ander topic had hij het over 40k spaargeld. Dat gaat rap, ook in Thailand.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je wel serieus spaargeld hebt dan, want 650 per maand gaat hard als je geen inkomen hebt. Bijna 8.000 euro per jaar, bijna 40.000 euro over 5 jaar.
Ik heb er eigenlijk geen woorden voor.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:43 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, terwijl hij OOK gezegd heeft dat zijn ogen achteruit gaan en hij dus binnen afzienbare tijd niet meer auto kán rijden als hij zijn rijbewijs al haalt. Maar blijkbaar ging dat ook het ene oor in en het andere oor uit, zoals altijd het geval is.
Dus hij is nu bakken met geld aan het weg gooien, heeft maar een bepaald bedrag aan spaargeld dus dat is op een gegeven moment op, en dan kan ie en nergens meer wonen en hij heeft geen plan voor de toekomst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |