Klopt en 3d rendering kost gewoon tijd. Ik heb het wel eens op mijn werk moeten doen. En het renderen liet ik na werktijd over. Kom ik de volgende dag op mijn werk om er achter te komen dat de bewaking mijn pc heeft uitgezet.quote:Op zondag 25 juni 2023 00:18 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Voor CAD is veel geheugen wel belangrijk, gebruik mijn PC's voornamelijk voor 3D rendering en 4K video bewerking.
In de 2 nieuwste zit 64 en 128GB
repeat knopjequote:Op zondag 25 juni 2023 00:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klopt en 3d rendering kost gewoon tijd. Ik heb het wel eens op mijn werk moeten doen. En het renderen liet ik na werktijd over. Kom ik de volgende dag op mijn werk om er achter te komen dat de bewaking mijn pc heeft uitgezet.
Tja het was gewoonweg kut want die plaatjes waren nodig voor een beurs.quote:
Ja, nu plak je een geeltje met "Do not touch" want je weet inmiddels beterquote:Op zondag 25 juni 2023 00:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja het was gewoonweg kut want die plaatjes waren nodig voor een beurs.
Tutti Fruttiquote:
Over een week. En ik denk dat ze het niet leuk vinden als ik zo'n briefje op een trein plak.quote:Op zondag 25 juni 2023 00:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja, nu plak je een geeltje met "Do not touch" want je weet inmiddels beter
Daar mocht thuis niet naar gekeken worden, dus dat maakte het wel extra spannend.quote:Op zondag 25 juni 2023 00:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was vele jaren later moest ik zelfs googlen
Er was ook een Western serie op de Duitse se zender en ik kan hem niet achter halen.quote:
Alias Smith & Jones nagesynchroniseerd?quote:Op zondag 25 juni 2023 00:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er was ook een Western serie op de Duitse se zender en ik kan hem niet achter halen.![]()
En een Robin hood serie gespeeld door kinderen
Met Hey Monique S.quote:Op zondag 25 juni 2023 00:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daar mocht thuis niet naar gekeken worden, dus dat maakte het wel extra spannend.
Misschien dat @mario390 die weetquote:Op zondag 25 juni 2023 00:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er was ook een Western serie op de Duitse se zender en ik kan hem niet achter halen.![]()
Jij kentquote:Op zondag 25 juni 2023 00:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Alias Smith & Jones nagesynchroniseerd?
Bonanza dan ?quote:Op zondag 25 juni 2023 00:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij kentMaar die bedoel ik niet, High Chaperal is het ook niet.
Nope, het draaide om een sheriff. Ik heb bijna alles kunnen achterhalen maar deze en de kinder Robin Hood niet..Frustratie.quote:
Was het niet gewoon Silas ?quote:Op zondag 25 juni 2023 01:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nope, het draaide om een sheriff. Ik heb bijna alles kunnen achterhalen maar deze en de kinder Robin Hood niet..Frustratie.
quote:Op zondag 25 juni 2023 01:20 schreef mario390 het volgende:
grappige film kijk glam girls
met rebel wilson
Alfred Jodocus Kwak gok ik.quote:Op zondag 25 juni 2023 02:03 schreef chufi het volgende:
Maar nu weten we nog steeds niet welke serie SBE bedoelt.. Ik scheel een generatie dus dat wordt lastig
Was die ook in het Duits?quote:Op zondag 25 juni 2023 02:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen maar hoe ging die in het Duits ...
Dat moet 'm zijn dan.quote:
Lekker ☕️quote:
quote:
Dat vraag ik mij al jaren af waarom kan ik nooit lang slapenquote:
Morguh Pullup, mooi beeste weerquote:
Hey Chanel ben je op de camping?quote:
Heb ik ook. Maar ik lig wel bijna de hele dag in bed momenteel.quote:
Maakt geen verschil of t zomer of winter is, of ik om 22:00 het bed in duik of om 01:00 ... om 08:00 ben ik wakker.quote:Op zondag 25 juni 2023 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij al jaren af waarom kan ik nooit lang slapen
Nu denk ik dat het door de warmte komt
Wel de handen boven de dekens!quote:Op zondag 25 juni 2023 08:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ik ook. Maar ik lig wel bijna de hele dag in bed momenteel.
Goeiemorgen.
Ik word dat altijdquote:Op zondag 25 juni 2023 09:36 schreef Sodeknetters het volgende:
De mooiste tijd om wakker te worden is die tijd dat je uit jezelf wakker wordt.
Dan heb je je slaap dus uit. Heb ik zelf ook altijd heel vroeg, het gevolg van heel lang tussen 3 en 4 s’ochtends op moeten.quote:Op zondag 25 juni 2023 09:42 schreef Canopus het volgende:
[..]
Ik word dat altijd![]()
Wel veel te vroeg meestal.
Balen, maar nog een mooie tijd toch, ik zit vaak om 4 uur al aan de eerste bak koffie en dan ben ik al gedoucht en aangekleed en wel.quote:Op zondag 25 juni 2023 09:32 schreef SwJ het volgende:
[..]
Maakt geen verschil of t zomer of winter is, of ik om 22:00 het bed in duik of om 01:00 ... om 08:00 ben ik wakker.
Morguh Canopusquote:
Meneerquote:Op zondag 25 juni 2023 08:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ik ook. Maar ik lig wel bijna de hele dag in bed momenteel.
Goeiemorgen.
Daar ben ik het niet helemaal mee eensquote:Op zondag 25 juni 2023 09:36 schreef Sodeknetters het volgende:
De mooiste tijd om wakker te worden is die tijd dat je uit jezelf wakker wordt.
FLUCHT MIT LUZIFER (1987) misschien?quote:Op zondag 25 juni 2023 00:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met deze hitte is het ook fijner om thuis te zijn of niet?quote:
Caravan ligt vol in de zon, hier thuis meer mogelijkheden. Kan er ook minder goed tegen.quote:Op zondag 25 juni 2023 10:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met deze hitte is het ook fijner om thuis te zijn of niet?
Of kan je goed tegen?
Ja dan is het niet te harde natuurlijk als je er in moet zitten/slapenquote:Op zondag 25 juni 2023 10:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Caravan ligt vol in de zon, hier thuis meer mogelijkheden. Kan er ook minder goed tegen.
Volgende week wat normalere temperaturen.
Morguh Marcbquote:
Door de schrikquote:Op zondag 25 juni 2023 11:43 schreef marcb1974 het volgende:
En zo gebeuren ongelukken dus
[ afbeelding ]
Hij ziet er wat depressief uitquote:
Maar hij heeft wel een echte beer om mee te spelenquote:
Die kleine wel jaquote:Op zondag 25 juni 2023 11:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel een echte beer om mee te spelen
Ik heb een kwartetspel van een bekende Duitse westernserie. Jeugdsentimentquote:Op zondag 25 juni 2023 00:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Was dat niet ook een strip vroeger?quote:Op zondag 25 juni 2023 12:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb een kwartetspel van een bekende Duitse westernserie. Jeugdsentiment![]()
[ afbeelding ]
Was die het?
Boeken van Karl May,quote:
Dat is een bekende naam inderdaad.quote:Op zondag 25 juni 2023 12:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Boeken van Karl May,
Winnetou & Old Shatterhand
Waarom dat? Omdat je je daar de tering zweet?quote:Op zondag 25 juni 2023 13:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ga op de evenaar wonen. Dat scheelt weer een paar onsjes
Even naar het toilet ookquote:Op zondag 25 juni 2023 13:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ga op de evenaar wonen. Dat scheelt weer een paar onsjes
Ik kan na een heel goede sportsessie zomaar 2 a 3 kilo lichter zijn.quote:
Dat doe ik hier ookquote:Op zondag 25 juni 2023 13:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom dat? Omdat je je daar de tering zweet?
Kanniewachtenquote:Op zondag 25 juni 2023 13:35 schreef marcb1974 het volgende:
Vanaf morgen eindelijk weer betere temperaturen
Even luchten dan. Momenteel niet te doen buitenquote:Op zondag 25 juni 2023 13:35 schreef marcb1974 het volgende:
Vanaf morgen eindelijk weer betere temperaturen
Een kind van 16 maanden, kan je nooit alleen laten.quote:Op zondag 25 juni 2023 16:10 schreef marcb1974 het volgende:
Wat denken jullie, hoe lang kan je een kind van 16 maanden alleen thuislaten voordat het fout gaat?
10 dagen is blijkbaar te lang
Wat leuk, die had ik nog nooit gezienquote:
Je bent aan het lijnen? Netjes hoorquote:
En dan de moeder op vakantie gaan en je kind dood vinden als je terug komtquote:Op zondag 25 juni 2023 16:10 schreef marcb1974 het volgende:
Wat denken jullie, hoe lang kan je een kind van 16 maanden alleen thuislaten voordat het fout gaat?
10 dagen is blijkbaar te lang
Niet waarschijnlijk, wel zeker ziek in het hoofd anders doe je zoiets nietquote:Op zondag 25 juni 2023 17:14 schreef Canopus het volgende:
Naar verhaal wel ja. Wat gaat er in zo'n mens om, waarschijnlijk ziek in het hoofd.
Ga je nooit op pad met je tv onder je arm?quote:Op zondag 25 juni 2023 18:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Mijn jeugdliefde![]()
Heb alleen geen tv helaas bij de hand.
Beetje te groot welquote:Op zondag 25 juni 2023 18:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga je nooit op pad met je tv onder je arm?
Dat is toch geen excuus.quote:
Ik hem bijna proberen, nog een paar kabels aansluiten.quote:
Heb je geen app van je tv provider op je telefoon/tablet?quote:
Straks ga je zo snel dat je Fok voorbij surftquote:Op zondag 25 juni 2023 18:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hem bijna proberen, nog een paar kabels aansluiten.
Maar dat werkt via wifi geloof ik.quote:Op zondag 25 juni 2023 18:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb je geen app van je tv provider op je telefoon/tablet?
SBE on steroids.quote:Op zondag 25 juni 2023 18:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Straks ga je zo snel dat je Fok voorbij surft
Brandblusser bij de handquote:Op zondag 25 juni 2023 18:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb er genoeg.quote:Op zondag 25 juni 2023 19:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Het werkt als je dat wilt en je nog wat GB's kunt verbruiken ...
Spannend momentje wel.quote:Op zondag 25 juni 2023 18:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tuurlijk als je niet op WiFi zit te internetten kost dat je dataquote:
Snap ik ja.quote:Op zondag 25 juni 2023 19:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tuurlijk als je niet op WiFi zit te internetten kost dat je data
HOe was de verjaardag?quote:Op zondag 25 juni 2023 19:07 schreef Lovely het volgende:
Je tegoed wat je hebt op je mobiel bijv 5gb heb ik
Gelukkig maar, ben in ieder geval blij dat ik niet buiten hoefde te zitten\``zie dat het op Max zijn verjaardag 23 graden wordtquote:Op zondag 25 juni 2023 19:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Leuk, was wel uit te houden in de schaduw
Ah dat is wel te doen danquote:Op zondag 25 juni 2023 19:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ben in ieder geval blij dat ik niet buiten hoefde te zitten\``zie dat het op Max zijn verjaardag 23 graden wordten eendagsvlieg later een BBQ maar nog niet te zien hoe warm het dan is
Ja is het ook, beter als dit.quote:
Ja dit is gewoon te warmquote:
Ja en we moeten het er mee doen het is niet anders.quote:Op zondag 25 juni 2023 19:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja dit is gewoon te warm![]()
Maar we krijgen vaker heet weer
En de warmte blijft daar ook langer hangen of niet?quote:
Sweetquote:
Als hij die snoertjes maar uit de buurt laatquote:
quote:Op zondag 25 juni 2023 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Als hij die snoertjes maar uit de buurt laat
Nee.quote:
Jij zal haar wel kennen.quote:
Als ze voor me zit in de bioscoop haal ik mijn aansteker tevoorschijn.quote:
quote:Op zondag 25 juni 2023 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ze voor me zit in de bioscoop haal ik mijn aansteker tevoorschijn.
Ja, echt wel.quote:Op zondag 25 juni 2023 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ze voor me zit in de bioscoop haal ik mijn aansteker tevoorschijn.
Waarom zou je ook rekening houden met anderen.quote:Op zondag 25 juni 2023 20:48 schreef Soury het volgende:
De Oscars met zo'n muts [ link | afbeelding ]
Genieten gewoon. Ik doe wat gezond en vleesloos door de week en in het weekend ach dat hele varken past wel nuquote:Op zondag 25 juni 2023 20:48 schreef D. het volgende:
[..]
Net met een bbq alles weer ongedaan gemaakt
Is dat nu?quote:Op zondag 25 juni 2023 20:48 schreef Soury het volgende:
De Oscars met zo'n muts [ link | afbeelding ]
Zo is het!quote:Op zondag 25 juni 2023 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Genieten gewoon. Ik doe wat gezond en vleesloos door de week en in het weekend ach dat hele varken past wel nu
Op school hadden we een donkere gozer (zeg maar) maar die had een enorme afro echt rond en groot. Als we naar de bios gingen waren we wel eens bang dat hij voor ons ging zitten gniffelende tieners. We hadden besloten om er dan een raampje in te knippen.quote:Op zondag 25 juni 2023 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Genieten gewoon. Ik doe wat gezond en vleesloos door de week en in het weekend ach dat hele varken past wel nu
Nee hoezo? Had je erbij willen zijn.quote:
Dat zou wel een stunt geweest zijn.quote:Op zondag 25 juni 2023 20:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Op school hadden we een donkere gozer (zeg maar) maar die had een enorme afro echt rond en groot. Als we naar de bios gingen waren we wel eens bang dat hij voor ons ging zitten gniffelende tieners. We hadden besloten om er dan een raampje in te knippen.
Het is wat warmquote:
Sukkel, nu moet je 7 kg extra eraf trainenquote:Op zondag 25 juni 2023 20:48 schreef D. het volgende:
[..]
Vanaf morgen ga ik er weer tegenaanquote:Op zondag 25 juni 2023 21:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sukkel, nu moet je 7 kg extra eraf trainen
Ooit de cheatdays van Vin Diesel gezien?quote:
Nee, ik heb nog geen uitnodiging gehadquote:Op zondag 25 juni 2023 21:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ooit de cheatdays van Vin Diesel gezien?
Van die perfecte mensen die je aanpraten wat je moet doenquote:Op zondag 25 juni 2023 21:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ooit de cheatdays van Vin Diesel gezien?
Perfect?quote:Op zondag 25 juni 2023 21:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Van die perfecte mensen die je aanpraten wat je moet doenGewoon lekker leven en ouder worden
Wees blij, dat was echt bizar wat daar allemaal inging danquote:
Ziet er voor mij wel prima uit maar ik heb nooit zo verdiept in Mr. Dieselquote:
Maandag?quote:
Voor wat ik me kan herinneren ben je prima. En je heb de movesquote:Op zondag 25 juni 2023 21:13 schreef D. het volgende:
Ik speel met het idee om een fotoshoot als stok achter de deur te nemen
`O dat is jammer, maar was het wel lekkerquote:Op zondag 25 juni 2023 20:48 schreef D. het volgende:
[..]
Met dit warme weer moet je ook niet te veel doenquote:Op zondag 25 juni 2023 21:07 schreef Soury het volgende:
Ik heb 2692 stappen gemaakt vandaag. 2691 te veel
Ik wilde ook liever 0quote:Op zondag 25 juni 2023 21:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met dit warme weer moet je ook niet te veel doen
Klopt. Naar de auto lopen was ver genoeg.quote:Op zondag 25 juni 2023 21:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met dit warme weer moet je ook niet te veel doen
Snap ik. Maar zal wel moeten geweest zijn zo te lezen.quote:
Ik was 'redelijk'quote:Op zondag 25 juni 2023 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Voor wat ik me kan herinneren ben je prima.
Ja, dat dan weer welquote:En je heb de moves [ afbeelding ]
Ja zondag he? Moedersquote:Op zondag 25 juni 2023 21:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik. Maar zal wel moeten geweest zijn zo te lezen.
Ja, anders had ik spijt, nu nietquote:Op zondag 25 juni 2023 21:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
`O dat is jammer, maar was het wel lekker
Ik heb net de planten in de tuin water gegeven het lijkt wel of ik mij zelf besproeit heb het zweet druipt van mij hoofd. En uitzweten dan maar weer onder de douchequote:Op zondag 25 juni 2023 21:17 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Klopt. Naar de auto lopen was ver genoeg.
O dat is vaste prik op zondag?quote:
Ja meestal wel.quote:
Het is ook nog echt bloedheet. Ik zit hier heel rustig op de bank zonder me al te druk te maken. Hopelijk kan er zo wat open.quote:Op zondag 25 juni 2023 21:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb net de planten in de tuin water gegeven het lijkt wel of ik mij zelf besproeit heb het zweet druipt van mij hoofd. En uitzweten dan maar weer onder de douche
Af en toe een keertje over de scheef gaan is toch ook niets zo erg. `het is alleen zo jammer dat het er weer eerder op zit dan dat het er weer af is.quote:
Ik maak me meer zorgen over de vakantiequote:Op zondag 25 juni 2023 21:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Af en toe een keertje over de scheef gaan is toch ook niets zo erg. `het is alleen zo jammer dat het er weer eerder op zit dan dat het er weer af is.
Pas je niet in de duikbootquote:
Ja die komt toch elke keer weer voorbij. Hekel aan je werk?quote:
Die rekken tot op zekere hoogte wel meequote:Op zondag 25 juni 2023 21:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ik pas na afloop niet meer in mijn gympakje
Omg ik heb beeldquote:Op zondag 25 juni 2023 21:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ik pas na afloop niet meer in mijn gympakje
Iedereen weet nu wat imploderen isquote:
Neh. Laat maar verder.quote:Op zondag 25 juni 2023 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die komt toch elke keer weer voorbij. Hekel aan je werk?
Ik wist niet dat dat ook met hoge temperaturen gepaard ging. Dus ploep gekookt vlees in een nano secondequote:
De vrijdag komt ook weerquote:
Kan je dan niet beter na je vakantie beginnenquote:
Nee, nog even hard aan het werk voor de vakantie, en dan hopelijk blijft de schade beperktquote:Op zondag 25 juni 2023 21:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter na je vakantie beginnen
Succes in ieder gevalquote:Op zondag 25 juni 2023 21:33 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, nog even hard aan het werk voor de vakantie, en dan hopelijk blijft de schade beperkt
Hangt ook van je vakantie af. Ga je een berg beklimmen of aan het strand met een drankjequote:Op zondag 25 juni 2023 21:33 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, nog even hard aan het werk voor de vakantie, en dan hopelijk blijft de schade beperkt
Jij had toch al vakantie?quote:Op zondag 25 juni 2023 21:33 schreef D. het volgende:
[..]
Toevallig kijk ik klimmen nuquote:Op zondag 25 juni 2023 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Hangt ook van je vakantie af. Ga je een berg beklimmen of aan het strand met een drankje
Overdag veel rijden, 's avonds terrasjes, en tussendoor wat eten uiteraardquote:Op zondag 25 juni 2023 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Hangt ook van je vakantie af. Ga je een berg beklimmen of aan het strand met een drankje
Is dat wat dan om te gluren.quote:
Ah, das nog wel even dus.quote:
Tis hier nog te warm buiten de zon is net van het huis af.quote:
Ja, die welquote:Op zondag 25 juni 2023 21:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, das nog wel even dus.
Mogen die dan wel heel hard gaan?
Zou lekker zijn als er wat wind staatquote:Op zondag 25 juni 2023 21:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tis hier nog te warm buiten de zon is net van het huis af.
Ja dat zeker, nog even doorbijten morgen betere temperaturen gelukkigquote:Op zondag 25 juni 2023 21:42 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zou lekker zijn als er wat wind staat
Gelukkig wel ja.quote:Op zondag 25 juni 2023 21:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat zeker, nog even doorbijten morgen betere temperaturen gelukkig
Doet deze het wel? https://pirk.nl/smilies/quote:Op zondag 25 juni 2023 21:42 schreef Soury het volgende:
Van wie is pirk.nl met die smiley's ik heb wel een vermoeden omdat die van mij er is afgeflikkert
Ja ik bedoel dat mijn eigen smiley is verwijderdquote:Op zondag 25 juni 2023 21:49 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Doet deze het wel? https://pirk.nl/smilies/
Oh okequote:Op zondag 25 juni 2023 21:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik bedoel dat mijn eigen smiley is verwijderd
Die heb ik ergensquote:
Ja die welquote:
Anders heb ik ze nog wel.quote:
Dat zou wel tof zijn ik mis er maar één die pompomquote:
Die was leuk jaquote:Op zondag 25 juni 2023 22:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zou wel tof zijn ik mis er maar één die pompom
quote:Op zondag 25 juni 2023 22:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zou wel tof zijn ik mis er maar één die pompom
3e plek voor de skiffeur, dieheeft er zowaar wat prijzengeld door gekregen ( komt verder nooit voor bij roeien)quote:
Heldquote:
Nieuwe pc werkt maar ik krijg windows niet geïnstalleerd. PC voldoet niet aan de min systeemeisen.quote:
quote:Op zondag 25 juni 2023 22:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nieuwe pc werkt maar ik krijg windows niet geïnstalleerd. PC voldoet niet aan de min systeemeisen.
quote:Op zondag 25 juni 2023 22:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nieuwe pc werkt maar ik krijg windows niet geïnstalleerd. PC voldoet niet aan de min systeemeisen.
Oops ... 2018 las ik ergens en W11 ?quote:Op zondag 25 juni 2023 22:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Is wat anders dan windows dan niet beter. Ik heb 11 nu maar verlang naar windows 95quote:Op zondag 25 juni 2023 22:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nieuwe c werkt maar ik krijg windows niet geïnstalleerd. PC voldoet niet aan de min systeemeisen.
Ik denk dat microsoft wel een stiekem dingetje heeft waar je eerst moet aanmelden en een boel gedoequote:Op zondag 25 juni 2023 22:16 schreef pullup het volgende:
Verdeurie, je had hem nog wel zelf samengesteld
Oh daar heb ik geen kaas van gegetenquote:Op zondag 25 juni 2023 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Had ik al een keer voorgesteld maar dan werken die CAD-programas niet
Ik denk dat ik dat ding al had teruggestuurd nuquote:Op zondag 25 juni 2023 22:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat microsoft wel een stiekem dingetje heeft waar je eerst moet aanmelden en een boel gedoe
Zijn laatste optreden toch ook?quote:Op zondag 25 juni 2023 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ... zn eerste keer daar ... Live op BBC1
Leuk dat zelfbouwen ... Misschien ff Piet bellenquote:Op zondag 25 juni 2023 22:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat ding al had teruggestuurd nu
Nou mijn windows 11 laptop was echt een gezeik. Echt met aanmelden en captions die in een loop zaten. Echt een compleet drama. Het is fucking mijn apparaat stelletje losers maar dat vergt watquote:Op zondag 25 juni 2023 22:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Na 4 weken wachten?quote:Op zondag 25 juni 2023 22:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Zelfbouw dus terug sturen is een no go.quote:
Uhh dat is gesoldeerd en met pasta ingevet. Het zijn losse onderdelen Plus dat ding doet het toch?quote:
35 diskettes voor 3.1quote:Op zondag 25 juni 2023 22:29 schreef chufi het volgende:
Maar ligt die ouwe Win7 installatie cd niet nog ergens ? Oh wacht geen cd-player in het systeem
Tis volgens mij net Zalando ... past niet dus terugsturen .. zoietsquote:Op zondag 25 juni 2023 22:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhh dat is gesoldeerd en met pasta ingevet. Het zijn losse onderdelen Plus dat ding doet het toch?
Het past prima het is software niet hardware.quote:Op zondag 25 juni 2023 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis volgens mij net Zalando ... past niet dus terugsturen .. zoiets
Die heb ik overgezet van mijn vorige systeem.quote:Op zondag 25 juni 2023 22:29 schreef chufi het volgende:
Maar ligt die ouwe Win7 installatie cd niet nog ergens ? Oh wacht geen cd-player in het systeem
Gelukkig had ik die al op cd rom.quote:
Wat heb je nodig dan? Ja een operating systeem maar wat zegt googel?quote:Op zondag 25 juni 2023 22:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die heb ik overgezet van mijn vorige systeem.
Ik had geen cd rom toenquote:Op zondag 25 juni 2023 22:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gelukkig had ik die al op cd rom.
Mar je hebt dus wel ook een harddiskquote:Op zondag 25 juni 2023 22:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gelukkig had ik die al op cd rom.
LOLquote:
Goffer zou dat het zijn?quote:
Ja das maar een klein iets tegenwoordig ..quote:Op zondag 25 juni 2023 22:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goffer zou dat het zijn?
Ik heb ook een ssd mee besteld. Stoer ding, die moet in het mb gemonteerd worden.
JOHquote:Op zondag 25 juni 2023 22:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goffer zou dat het zijn?
Ik heb ook een ssd mee besteld. Stoer ding, die moet in het mb gemonteerd worden.
Een kleine stap voor Badeend maar een grote voor (ja weet ik veel)quote:Op zondag 25 juni 2023 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja das maar een klein iets tegenwoordig ..
Dus.............quote:Op zondag 25 juni 2023 22:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goffer zou dat het zijn?
Soms moet je beseffen om te stoppen.quote:
Ik heb geen idee, alles zou met win11 moeten werken.quote:
Oh echt nou dat doet ze dan nog goed.quote:Op zondag 25 juni 2023 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
denk ook dat dit haar laatste keer is77 is ze al
Ik had het ook wel leuk gevondenquote:Op zondag 25 juni 2023 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn nogal wat oudjes daar dit weekend ..
Ja zekerquote:
Maar waar zet je W11 op dan?quote:Op zondag 25 juni 2023 23:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, alles zou met win11 moeten werken.
Zou jij gaan luisteren?quote:
Ik ken nog iets met over de regenboog...quote:
Ik heb daar niets mee te makenquote:Op zondag 25 juni 2023 23:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ken nog iets met over de regenboog...
Elton zingt net Crocodile Rock AAAAAyyyyy nananannnanaaaaaaaaaquote:Op zondag 25 juni 2023 23:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ken nog iets met over de regenboog...
Was die niet gestopt met optredenquote:Op zondag 25 juni 2023 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Elton zingt net Crocodile Rock AAAAAyyyyy nananannnanaaaaaaaaa
Toen gingen we snel buiten roken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |