Klopt en 3d rendering kost gewoon tijd. Ik heb het wel eens op mijn werk moeten doen. En het renderen liet ik na werktijd over. Kom ik de volgende dag op mijn werk om er achter te komen dat de bewaking mijn pc heeft uitgezet.quote:Op zondag 25 juni 2023 00:18 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Voor CAD is veel geheugen wel belangrijk, gebruik mijn PC's voornamelijk voor 3D rendering en 4K video bewerking.
In de 2 nieuwste zit 64 en 128GB
repeat knopjequote:Op zondag 25 juni 2023 00:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klopt en 3d rendering kost gewoon tijd. Ik heb het wel eens op mijn werk moeten doen. En het renderen liet ik na werktijd over. Kom ik de volgende dag op mijn werk om er achter te komen dat de bewaking mijn pc heeft uitgezet.
Tja het was gewoonweg kut want die plaatjes waren nodig voor een beurs.quote:
Ja, nu plak je een geeltje met "Do not touch" want je weet inmiddels beterquote:Op zondag 25 juni 2023 00:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja het was gewoonweg kut want die plaatjes waren nodig voor een beurs.
Tutti Fruttiquote:
Over een week. En ik denk dat ze het niet leuk vinden als ik zo'n briefje op een trein plak.quote:Op zondag 25 juni 2023 00:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja, nu plak je een geeltje met "Do not touch" want je weet inmiddels beter
Daar mocht thuis niet naar gekeken worden, dus dat maakte het wel extra spannend.quote:Op zondag 25 juni 2023 00:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was vele jaren later moest ik zelfs googlen
Er was ook een Western serie op de Duitse se zender en ik kan hem niet achter halen.quote:
Alias Smith & Jones nagesynchroniseerd?quote:Op zondag 25 juni 2023 00:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er was ook een Western serie op de Duitse se zender en ik kan hem niet achter halen.![]()
En een Robin hood serie gespeeld door kinderen
Met Hey Monique S.quote:Op zondag 25 juni 2023 00:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daar mocht thuis niet naar gekeken worden, dus dat maakte het wel extra spannend.
Misschien dat @mario390 die weetquote:Op zondag 25 juni 2023 00:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er was ook een Western serie op de Duitse se zender en ik kan hem niet achter halen.![]()
En een Robin hood serie gespeeld door kinderen
Jij kentquote:Op zondag 25 juni 2023 00:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Alias Smith & Jones nagesynchroniseerd?
Bonanza dan ?quote:Op zondag 25 juni 2023 00:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij kentMaar die bedoel ik niet, High Chaperal is het ook niet.
Nope, het draaide om een sheriff. Ik heb bijna alles kunnen achterhalen maar deze en de kinder Robin Hood niet..Frustratie.quote:
Was het niet gewoon Silas ?quote:Op zondag 25 juni 2023 01:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nope, het draaide om een sheriff. Ik heb bijna alles kunnen achterhalen maar deze en de kinder Robin Hood niet..Frustratie.
quote:Op zondag 25 juni 2023 01:20 schreef mario390 het volgende:
grappige film kijk glam girls
met rebel wilson
Alfred Jodocus Kwak gok ik.quote:Op zondag 25 juni 2023 02:03 schreef chufi het volgende:
Maar nu weten we nog steeds niet welke serie SBE bedoelt.. Ik scheel een generatie dus dat wordt lastig
Was die ook in het Duits?quote:Op zondag 25 juni 2023 02:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen maar hoe ging die in het Duits ...
Dat moet 'm zijn dan.quote:
Lekker ☕️quote:
quote:
Dat vraag ik mij al jaren af waarom kan ik nooit lang slapenquote:
Morguh Pullup, mooi beeste weerquote:
Hey Chanel ben je op de camping?quote:
Heb ik ook. Maar ik lig wel bijna de hele dag in bed momenteel.quote:
Maakt geen verschil of t zomer of winter is, of ik om 22:00 het bed in duik of om 01:00 ... om 08:00 ben ik wakker.quote:Op zondag 25 juni 2023 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij al jaren af waarom kan ik nooit lang slapen
Nu denk ik dat het door de warmte komt
Wel de handen boven de dekens!quote:Op zondag 25 juni 2023 08:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ik ook. Maar ik lig wel bijna de hele dag in bed momenteel.
Goeiemorgen.
Ik word dat altijdquote:Op zondag 25 juni 2023 09:36 schreef Sodeknetters het volgende:
De mooiste tijd om wakker te worden is die tijd dat je uit jezelf wakker wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |