quote:Op zondag 25 juni 2023 03:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
@:ettovanbelgie kun je uitleggen hoe de sekspositie "vlinderstrik" precies werkt?
mjah, na niet onwijs grappig....quote:Op zondag 25 juni 2023 03:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat zei je moeder ook toen ze het nog met je vader deed.
Nou bij toeval kwam ik daar dus achter.quote:
Je hebt ze hier ook, maar ze gedragen zich iets minder extreem.quote:Op zondag 25 juni 2023 03:46 schreef kree het volgende:
[..]
Nou bij toeval kwam ik daar dus achter.
Geen idee? maar is ding in USA of hoe moet ik dat zien?
Jaquote:Op zondag 25 juni 2023 03:46 schreef kree het volgende:
[..]
Nou bij toeval kwam ik daar dus achter.
Geen idee? maar is ding in USA of hoe moet ik dat zien?
Zullen we er een orgie van maken met de Kliek?quote:Op zondag 25 juni 2023 04:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik was al bang dat je het nooit zou vragen
Ik betwijfel of Mario daar zo blij mee zal zijn, hij kan nu al niet delenquote:Op zondag 25 juni 2023 04:51 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zullen we er een orgie van maken met de Kliek?
Wie behoort tot de kliek?quote:Op zondag 25 juni 2023 04:51 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Mario mag fluffer zijn.quote:Op zondag 25 juni 2023 04:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik betwijfel of Mario daar zo blij mee zal zijn, hij kan nu al niet delen
Goed gifje. Real housewives of orange countyquote:
In dit geval real houseman of austriaquote:Op zondag 25 juni 2023 05:16 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Goed gifje. Real housewives of orange county
Of gewoon after partyquote:Op zondag 25 juni 2023 04:51 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ook hier is wandelen het main doel hoor. Heb vanaf het begin geroepen dat ik een deel van de müllerthal trail wilde doen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:29 schreef Dotteke het volgende: [..] O ben je daar ook voor het wandelen, dacht dat jullie gewoon voor een vakantie daar waren samen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |