GENOT om te lezenquote:Op zondag 25 juni 2023 00:36 schreef Nattekat het volgende:
Het is godverdomme 26 graden in mijn slaapkamer
Ik ben er alquote:Op zondag 25 juni 2023 00:36 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja je stoort hem hc..
natte is er bijna bijna................... hij komt bijna..............
Zoek dekking!quote:Op zondag 25 juni 2023 00:36 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja je stoort hem hc..
natte is er bijna bijna................... hij komt bijna..............
quote:Op zondag 25 juni 2023 00:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben er al
Ik had er nog 1 nodig bij dat bericht.
Ik wacht heel even tot het slaapbaar is hierquote:Op zondag 25 juni 2023 00:38 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
yes maar er kan nog meer bij of zeg je morgen weer een dag..
heb je hem nu wel vol aan??? jaaa.. jou keus hequote:Op zondag 25 juni 2023 00:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wacht heel even tot het slaapbaar is hier
vastquote:Op zondag 25 juni 2023 00:42 schreef HappyCharly het volgende:
Maar @:Mario390 komt vannacht toch wel weer bolken?
Toen ging ik weg, scoorde ik 8 van de 9 benodigde punten, om vervolgens om middernacht thuis aan te komen.quote:
Ach, dan haal ik laforest wel in voor plek 11. Ik heb lekker gelachen vandaag.quote:Op zondag 25 juni 2023 00:42 schreef HappyCharly het volgende:
Maar @:Mario390 komt vannacht toch wel weer bolken?
dat moet geen probleem zijn aangezien die is gesrtoptquote:Op zondag 25 juni 2023 00:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ach, dan haal ik laforest wel in voor plek 11. Ik heb lekker gelachen vandaag.
quote:Op zondag 25 juni 2023 00:42 schreef gebrokenglas het volgende:
In de woonkamer is het 22.6, slaapkamer 24.1, zolder gek genoeg lager, 23.3 en in het schuurtje is het 29.7.
quote:Op zondag 25 juni 2023 00:46 schreef kree het volgende:
Ik heb net nog optreden gehad, het was zwaar warm in een wijkgebouwtje enzo. Maar wel lekker gespeeld opzich.
Verbazingwekkend trouwens wat ik net hoorde want er was denk 50 man ofzo, maar dat de collecte dan 1500 oplevert. Dit alles gaat trouwens naar goeie doelen enzo, wij als bandje doen dat gratis.
Wel hamburgers en patat gehad
quote:Op zondag 25 juni 2023 00:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ach, dan haal ik laforest wel in voor plek 11. Ik heb lekker gelachen vandaag.
Ik dacht al, daar komt vast een vraag over. Het is een smarthome gebeuren hiero. Automatische lampen enzo, en op elke kamer oa zo'n temperatuursensor.quote:Op zondag 25 juni 2023 00:46 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
GG heb jij een weerstation? dat je de temp nog in je schuur weet en op zolder..
Hij heeft dit in zijn zolderkamertjequote:Op zondag 25 juni 2023 00:46 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
GG heb jij een weerstation? dat je de temp nog in je schuur weet en op zolder..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |