SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
doen wij wel voor jouquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:17 schreef Sodeknetters het volgende:
Jammer dat ik niet de hele nacht kan blijven bolken![]()
![]()
Ja was hele avond acclimatiseren op een terras net thuisUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Goed weer ervoorquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:23 schreef hemarookworst het volgende:
Ja was hele avond acclimatiseren op een terras net thuis'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Was Paul van Dyk en Bryan Kearney niks of had je die niet gezien?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:35 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jaa maar vond hem gister mooier.....Uw ADH vitamine Worst
Paul van Dyk hebben ze niet laten zien op de stream..quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Was Paul van Dyk en Bryan Kearney niks of had je die niet gezien?
bryan Kearney niet gezien
paar keer aan en uit gedaan. vond het gister mooier![]()
![]()
oh das jammerquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:37 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Paul van Dyk hebben ze niet laten zien op de stream..
bryan Kearney niet gezien
paar keer aan en uit gedaan. vond het gister mooierUw ADH vitamine Worst
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Zo, mijn enorme trek na een hele avond terras weer gestildUw ADH vitamine Worst
GENOT om te lezenquote:Op zondag 25 juni 2023 00:36 schreef Nattekat het volgende:
Het is godverdomme 26 graden in mijn slaapkamer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben er alquote:Op zondag 25 juni 2023 00:36 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja je stoort hem hc..
natte is er bijna bijna................... hij komt bijna..............
Ik had er nog 1 nodig bij dat bericht.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Zoek dekking!quote:Op zondag 25 juni 2023 00:36 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja je stoort hem hc..
natte is er bijna bijna................... hij komt bijna..............![]()
quote:Op zondag 25 juni 2023 00:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben er al
Ik had er nog 1 nodig bij dat bericht.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
yes maar er kan nog meer bij of zeg je morgen weer een dag..![]()
Ik wacht heel even tot het slaapbaar is hierquote:Op zondag 25 juni 2023 00:38 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
yes maar er kan nog meer bij of zeg je morgen weer een dag..
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: