jij vertelt al veel teveelquote:Op zondag 25 juni 2023 00:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Rule 1 of het keldertje: you don't talk about het keldertje
Als mensen over hun favoriete smiley beginnenquote:
Ik heb vorig jaar nog een tijd een groep met alleen mijn zusje gehad zodat zij via daar F1 streams kon kijken. Heb haar uiteindelijk maar de inlog gegevens van mijn account gegeven op F1TV omdat ik op een gegeven moment meer regisseur was dan iets andersquote:Op zondag 25 juni 2023 00:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wij deden het vaak met ESPN, voetbal delen
sinds deze week ontdekt.. en leuk dat er ook gewoon gechat kan wordenquote:Op zondag 25 juni 2023 00:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
voorheen kwam ik in MUZ ook nog wel in het Radio49 topic maar da's ook al lang geleden weer
Radio49quote:Op zondag 25 juni 2023 00:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
voorheen kwam ik in MUZ ook nog wel in het Radio49 topic maar da's ook al lang geleden weer
Herkenbaarquote:Op zondag 25 juni 2023 00:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar nog een tijd een groep met alleen mijn zusje gehad zodat zij via daar F1 streams kon kijken. Heb haar uiteindelijk maar de inlog gegevens van mijn account gegeven op F1TV omdat ik op een gegeven moment meer regisseur was dan iets anders
F1TV is nog niet op jacht naar illegalen?quote:Op zondag 25 juni 2023 00:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar nog een tijd een groep met alleen mijn zusje gehad zodat zij via daar F1 streams kon kijken. Heb haar uiteindelijk maar de inlog gegevens van mijn account gegeven op F1TV omdat ik op een gegeven moment meer regisseur was dan iets anders
oke..........oke......quote:Op zondag 25 juni 2023 00:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Rule 1 of het keldertje: you don't talk about het keldertje
Dat is zo goedkoop, waarom zou je dat illegaal doen?quote:Op zondag 25 juni 2023 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
F1TV is nog niet op jacht naar illegalen?
chatten met muziek iddquote:Op zondag 25 juni 2023 00:05 schreef Monique___ het volgende:
[..]
sinds deze week ontdekt.. en leuk dat er ook gewoon gechat kan worden
zijn er maar een paar die dat doen.
ja dat vind ik wel leukquote:
Netflix gebruikte ik van m'n zwager, deelden account, ik betaalde de helft, mja hij heeft premium, dus Eur 7.quote:Op zondag 25 juni 2023 00:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat is zo goedkoop, waarom zou je dat illegaal doen?
Wij delen nog steeds met mijn dochter, maar elke keer als zij wil kijken, moet wij bevestigen per mail of sms dat het apparaat waar zij op kijken tot ons huishouden hoort. Irritant, want het is juist bedoeld dat je overal een altijd kan kijken.quote:Op zondag 25 juni 2023 00:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Netflix gebruikte ik van m'n zwager, deelden account, ik betaalde de helft, mja hij heeft premium, dus Eur 7.
Zou ik nu Eur4 extra voor moeten dokken. Lama dan
Schijnt juridisch nogal een dingetje te zijn. Liberty Media (bedrijf dat de commerciële rechten van de F1 heeft) verkoopt de uitzendrechten per land aan een zender/productie huis die daar hun eigen uitzending rond maken. Dus de rechten van de uitzendingen liggen uiteindelijk bij de zenders/productie huizen. Die laatste moeten er achteraan om illegalen uit de lucht te halen en aangezien grotere zenders zoals Sky hun uitzendingen verkopen in meerdere landen en dus in ieder land waar ze aan verkopen in nieuwe regels en zulks gebonden zijn word het lastig om overal bovenop te zitten.quote:Op zondag 25 juni 2023 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
F1TV is nog niet op jacht naar illegalen?
Maar F1TV is toch niet illegaal?quote:Op zondag 25 juni 2023 00:13 schreef DerRabbit het volgende:
De streams die je direct bij F1TV afneemt zijn wel vrij strak afgeschermd. Die kun je bijna alleen delen als je met VPN's werkt aan alle kanten.
Nee, maar ze zitten vrij strak op het delen ervan via illegale kanalen. Dat bedoelde ik.quote:Op zondag 25 juni 2023 00:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maar F1TV is toch niet illegaal?
je bedoeld via die ip kastjes? IPTV?quote:Op zondag 25 juni 2023 00:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, maar ze zitten vrij strak op het delen ervan via illegale kanalen. Dat bedoelde ik.
had vorig jaar paar keer een illegaaltje, zat F1TV ook tussenquote:Op zondag 25 juni 2023 00:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, maar ze zitten vrij strak op het delen ervan via illegale kanalen. Dat bedoelde ik.
Jaquote:Op zondag 25 juni 2023 00:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
je bedoeld via die ip kastjes? IPTV?
Ow nice!quote:Op zondag 25 juni 2023 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
had vorig jaar paar keer een illegaaltje, zat F1TV ook tussen
trusten!quote:Op zondag 25 juni 2023 00:21 schreef xsaskiax het volgende:
Nou lieverds, het was weer gezellig, nog even een serie kijken en we zien elkaar morgen hier vast wel weer.
Slaap lekker voor nu of voor straks![]()
![]()
Slaap lekker!quote:Op zondag 25 juni 2023 00:21 schreef xsaskiax het volgende:
Nou lieverds, het was weer gezellig, nog even een serie kijken en we zien elkaar morgen hier vast wel weer.
Slaap lekker voor nu of voor straks![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |