Films enzo heb ik o.a. met een groepje FOKkers en ook andere er ook vaker gekeken en sommige race series kijk ik daar met vrienden samen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wij gebruiken het met gamen, maar ook wel eens om films of streams van e,o.a. te delen met iemand
Wij deden het vaak met ESPN, voetbal delenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Films enzo heb ik o.a. met een groepje FOKkers en ook andere er ook vaker gekeken en sommige race series kijk ik daar met vrienden samen.
dat is toch nog he?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb een tijd fanatiek in wat Fok Discord groepen gezeten, zodanig zelfs dat ik nauwelijks nog op Fok kwam
Ja, die tijd heb ik ook gehad. Maar tegenwoordig zit ik nog maar in 1 FOK discord server die eigenlijk meer aanvulling is op FOK en een plek om met een select gezelschap spelletjes te doen, films te kijken en beetje auwehoeren over dingen waar op FOK eigenlijk geen tot nauwelijks ruimte/animo voor is.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb een tijd fanatiek in wat Fok Discord groepen gezeten, zodanig zelfs dat ik nauwelijks nog op Fok kwam
spiegelneuronenquote:Op zondag 25 juni 2023 00:01 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
hahaha weet je wat erg is..... ik ga geeuwen van jouw smiley hahahaha
hahahaha geweldig!!quote:Op zondag 25 juni 2023 00:02 schreef Monique___ het volgende:
[..]
die is lief
[ afbeelding ] is mijn favo
geen idee, maanden geleden dat ik eens aangelogd hebquote:
zie dat er ook van het muziek topic zittenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ligt er sterk aan wie er op dat moment zijn
dacht ik..quote:Op zondag 25 juni 2023 00:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen idee, maanden geleden dat ik eens aangelogd heb
jaa die is ook leukquote:Op zondag 25 juni 2023 00:03 schreef engine het volgende:
Mijn favoriete: [ afbeelding ]
Maar die is niet zo vaak toepasselijk.
wordt je wel dizzy vanquote:Op zondag 25 juni 2023 00:03 schreef engine het volgende:
wow die is heftig hoor!quote:Op zondag 25 juni 2023 00:03 schreef engine het volgende:
wanneer is die toepasselijklquote:Op zondag 25 juni 2023 00:03 schreef engine het volgende:
voorheen kwam ik in MUZ ook nog wel in het Radio49 topic maar da's ook al lang geleden weerquote:Op zondag 25 juni 2023 00:03 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zie dat er ook van het muziek topic zitten
![]()
Rule 1 of het keldertje: you don't talk about het keldertjequote:Op zondag 25 juni 2023 00:00 schreef xsaskiax het volgende:
En toch..... blijf ik wel denken over dat tuinhuis met of zonder kelder waar Rabbit zijn 'bijeenkomsten' heeft......met lui die een speciale uitnodiging gekregen hebben......
ik weet het..... je gaat illegaal pokeren![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |