Omdat ik FOK eigenlijk alleen kende via de COS van Utopia, heel stom, maar ik heb me echt nooit gerealiseerd dat al die gekleurde hokjes bovenin allemaal 'afdelingen' zijn waar je ook nog eens -tig verschillende boxen hebt (hoop dat ik het een beetje goed uitleg). Alleen die ene COS stond bij m'n favorieten.quote:
Waarom zou dat raar klinken? Ik heb in het begin van mijn FOK! tijd ook heel veel in 2 sub fora gepost.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:48 schreef xsaskiax het volgende:
H
[..]
Het klinkt waarschijnlijk heel raar in jullie oren/ogen, maar ik ben er sinds vandaag achter dat je niet echt aan 1 box gebonden bent hier, het is zo, je kunt gaan en staan waar je wilt
hahahhaa hoe bedoel je dat dan?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:48 schreef xsaskiax het volgende:
H
[..]
Het klinkt waarschijnlijk heel raar in jullie oren/ogen, maar ik ben er sinds vandaag achter dat je niet echt aan 1 box gebonden bent hier, het is zo, je kunt gaan en staan waar je wilt
Ik heb 2 Discord accounts. Eentje voor FOK gerelateerde servers en eentje voor werk/vrienden gerelateerde.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Op Discord heet ik weer heel anders, gebruik deze nick alleen hier
ja Rabbit ik begin het ook te begrijpen... dat ik me dat nooit afgevraagd heb... vroeger was ik altijd een 'vlinder' die in de rondte huppelde.... ooit bij msn chat, Lycos chat....quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom zou dat raar klinken? Ik heb in het begin van mijn FOK! tijd ook heel veel in 2 sub fora gepost.
Sinds een jaar of 10/15 zwerf ik gewoon beetje rond waar het gezellig is. Soms veranderd de dynamic van een sub of SC en als ik het dan niet meer leuk vind of geen klik meer heb met mensen die daar vaak posten ga ik een andere SC opzoeken.
Oh dat doe ik niet, ben heel loyaal en ben hier na een kleine zwerftocht terecht gekomen, dankzij Puzzie en geen tijd en zin om verder rond te zwervenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:51 schreef Koen66 het volgende:
als ik op m'n laptop zit zoals nu zit ik vaak in meerdere chats tegelijk zelfs
die houden niet zo van nieuwkomers denk ikquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:52 schreef Koen66 het volgende:
hier post ik nu ook (in hetzelfde subforum GC)
Koen66 in GC / [KSC #16188] Pek en veren
Tov Koen zijn het nieuwe vaste kliekje juist nieuwkomersquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
die houden niet zo van nieuwkomers denk ik
hoezo datquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
die houden niet zo van nieuwkomers denk ik
ja echt, ik was al blij dat ik van jaa de cos gevonden had en stond er echt niet bij stil om verder te gaan kijken... dat is pas sinds een week (dankzij jullie, daar ben ik heel eerlijk in)quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
hahahhaa hoe bedoel je dat dan?
Dat wist je toch wel?
Je kwam toch eerst bijvoorbeeld in cos?
ik ga maar niet vragen wat dit zijn, dat komt ooit misschien nog welquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb 2 Discord accounts. Eentje voor FOK gerelateerde servers en eentje voor werk/vrienden gerelateerde.
keer gelezen wat er werd gezegd/ hoe er werd gereageerd op een nieuwkomer, iemand stuurde linkje.quote:
Bijzonder verhaal.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Deze nickname wat ik nu heb komt van een knuffel waar ik toen ik nog een klein konijntje was heel veel mee rond gesleept heb. Even voor ik dit account maakte ben ik op zolder van mijn grootouders wezen neuzen naar spullen die daar nog lagen van mij en toen kwam ik die knuffel tegen. Vandaar dat ik voor iets met konijn in de titel ben gegaan.
Deze Nick gebruik ik alleen op FOK! en op een paar FOK! discord servers.
schattigquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:54 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja echt, ik was al blij dat ik van jaa de cos gevonden had en stond er echt niet bij stil om verder te gaan kijken... dat is pas sinds een week (dankzij jullie, daar ben ik heel eerlijk in)
waaronder ik dus, maar vind wel dat jullie ons liefdevol hebben opgenomen, alsof we al lang samen Slowchattenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tov Koen zijn het nieuwe vaste kliekje juist nieuwkomers
Edit: zelfs voor koen ben ik daar een nieuwkomer en ik post er al bijna 3 jaar nauwelijks![]()
Soort whatsapp groepen wat ooit is opgericht voor gamers maar tegenwoordig een redelijk groot publiek aantrekt.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:54 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik ga maar niet vragen wat dit zijn, dat komt ooit misschien nog wel
ligt er sterk aan wie er op dat moment zijnquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
keer gelezen wat er werd gezegd/ hoe er werd gereageerd op een nieuwkomer, iemand stuurde linkje.
daar ga ik dus maar niet heen...
Wij gebruiken het met gamen, maar ook wel eens om films of streams van e,o.a. te delen met iemandquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Soort whatsapp groepen wat ooit is opgericht voor gamers maar tegenwoordig een redelijk groot publiek aantrekt.
okequote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Soort whatsapp groepen wat ooit is opgericht voor gamers maar tegenwoordig een redelijk groot publiek aantrekt.
heb een tijd fanatiek in wat Fok Discord groepen gezeten, zodanig zelfs dat ik nauwelijks nog op Fok kwamquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kan er met elkaar praten of chatten, maar meestal praten, bijv. tijdens het gamen, soort, skype, zeg maar, maar dan met heel veel mensen tegelijk (kan)quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:54 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik ga maar niet vragen wat dit zijn, dat komt ooit misschien nog wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |