mssn met de voornaam te makenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
wat is dat met mannen en konijnennamen?
ohja jij had je naam tijdje terug vertekd... die ik weer ben vergetenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ik begon hier ooit als eNGine10. Zitten mijn voorletters en favoriete getal in![]()
Toevallig dat ik tegenwoordig met een soort van motoren werk.
En ik gok dat jij Saskia heet?
subforum dat een paar jaar terug werd opgedoekt. TALentenjachtenquote:
Goedzoquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ohja jij had je naam tijdje terug vertekd... die ik weer ben vergeten
oh oke, denk dat ik het nu begrijpquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
subforum dat een paar jaar terug werd opgedoekt. TALentenjachten
Ja we kletsen langs elkaar heenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:40 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Kletsen we langs elkaar heen?
Heb jij het over mijn naam???
(serieus he, ik probeer het te volgen, zit te verzinnen wat TAL zou moeten betekenen en ik chat hier op FOK sinds Utopia)
Je hebt nog gelijk ookquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ja we kletsen langs elkaar heen
Dat is waarschijnlijk zeker 10 jaar terug en daar kwam ik @:koen66 al tegen in een SC. Maar er zijn nog veel meer slowchats waar ik hem tegen gekomen ben. Ga er niet aan beginnen om een lijstje te maken
Deze nickname wat ik nu heb komt van een knuffel waar ik toen ik nog een klein konijntje was heel veel mee rond gesleept heb. Even voor ik dit account maakte ben ik op zolder van mijn grootouders wezen neuzen naar spullen die daar nog lagen van mij en toen kwam ik die knuffel tegen. Vandaar dat ik voor iets met konijn in de titel ben gegaan.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:30 schreef xsaskiax het volgende:
Eigenlijk best leuk om eens te weten, hoe iedereen aan zijn/haar chatnaam komt
Wie wil het nog meer vertellen??
Ik las het al iddquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mijn man gebruikt als nickname al een jaar of 30 Rabbit met gamen
ik stel me voor dat ze Charly heet maar dat zal ook wel een naief idee zijnquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jij hebt ook nog niet verteld hoe jij aan je nickname komt
Goh..... dat is een heel waardevolle nickname, niet zomaar ietsquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Deze nickname wat ik nu heb komt van een knuffel waar ik toen ik nog een klein konijntje was heel veel mee rond gesleept heb. Even voor ik dit account maakte ben ik op zolder van mijn grootouders wezen neuzen naar spullen die daar nog lagen van mij en toen kwam ik die knuffel tegen. Vandaar dat ik voor iets met konijn in de titel ben gegaan.
Deze Nick gebruik ik alleen op FOK! en op een paar FOK! discord servers.
Koen en jij ben ik ook al in meerdere SC's tegen gekomen. Ik heb er ook een handje van beetje over heel FOK! rond te zwerven net als julliequote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ja we kletsen langs elkaar heen
Dat is waarschijnlijk zeker 10 jaar terug en daar kwam ik @:koen66 al tegen in een SC. Maar er zijn nog veel meer slowchats waar ik hem tegen gekomen ben. Ga er niet aan beginnen om een lijstje te maken
omdat ik meestal een happycharly ben...quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jij hebt ook nog niet verteld hoe jij aan je nickname komt
Zwervers Unitedquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Koen en jij ben ik ook al in meerdere SC's tegen gekomen. Ik heb er ook een handje van beetje over heel FOK! rond te zwerven net als jullie
Ja klopt ookquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Koen en jij ben ik ook al in meerdere SC's tegen gekomen. Ik heb er ook een handje van beetje over heel FOK! rond te zwerven net als jullie
quote:
Gezelligheidszoekers/brengersquote:
Het klinkt waarschijnlijk heel raar in jullie oren/ogen, maar ik ben er sinds vandaag achter dat je niet echt aan 1 box gebonden bent hier, het is zo, je kunt gaan en staan waar je wiltquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Op Discord heet ik weer heel anders, gebruik deze nick alleen hierquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Deze nickname wat ik nu heb komt van een knuffel waar ik toen ik nog een klein konijntje was heel veel mee rond gesleept heb. Even voor ik dit account maakte ben ik op zolder van mijn grootouders wezen neuzen naar spullen die daar nog lagen van mij en toen kwam ik die knuffel tegen. Vandaar dat ik voor iets met konijn in de titel ben gegaan.
Deze Nick gebruik ik alleen op FOK! en op een paar FOK! discord servers.
huh waarom zou dat zo zijn?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:48 schreef xsaskiax het volgende:
H
[..]
Het klinkt waarschijnlijk heel raar in jullie oren/ogen, maar ik ben er sinds vandaag achter dat je niet echt aan 1 box gebonden bent hier, het is zo, je kunt gaan en staan waar je wilt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |