whahahaha en jij kunt hard lopen (mocht het nodig zijn)quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ooh als dat alles is en anders neem ik stiekem mijn man mee en die is heul sterk
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:18 schreef xsaskiax het volgende:
Rabbit heeft vast een tuinhuisje met een kelder.... vraag me niet waarom....
Dat is waar, maar ik heb denk ik weinig te vrezen, ik ben al tot moes gestamptquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:22 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Onderschat jezelf niet Aardbei, jij bent lief, zoet, smakelijk en je spettert graag in het zwembad, dat zijn pluspunten hoor!!!
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik heb denk ik weinig te vrezen, ik ben al tot moes gestampt![]()
Door wiequote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik heb denk ik weinig te vrezen, ik ben al tot moes gestampt![]()
Hij vreet je op met pitjes en al!!!quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Niet zelf verzonnen?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat is mij niet verteld toen ik deze naam kreeg![]()
Gezelligquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ooh als dat alles is en anders neem ik stiekem mijn man mee en die is heul sterk
ahhhhh heb je niet eens zelf mogen kiezen????quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat is mij niet verteld toen ik deze naam kreeg![]()
Volgens mij zit jij te grinniken achter je pcquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gezellig![]()
![]()
Hoe meer zielen hoe meer vreugd![]()
eeuh ja en nee.. het was ooit een wachtwoord van iets van mijn vader, bedacht door de accountant en vond het wel grappigquote:
Hij heet ook Rabbit, al een jaar of 30quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gezellig![]()
![]()
Hoe meer zielen hoe meer vreugd![]()
Weet je dat dit de meest originele manier is die ik ooit gehoord/gelezen heb waarop iemand een chatnaam heeft gekozen/gekregenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
eeuh ja en nee.. het was ooit een wachtwoord van iets van mijn vader, bedacht door de accountant en vond het wel grappig
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
eeuh ja en nee.. het was ooit een wachtwoord van iets van mijn vader, bedacht door de accountant en vond het wel grappig
Dit was niet mijn ww hoor. Ik nam zaken over, toen mijn vader ziek werd en zag dat ww en dacht, hoe kom je er bijquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:28 schreef Koen66 het volgende:
mijn meeste wachtwoorden zijn nog een afgeleide van mijn allereerste wachtwoord uit de jaren 90 van Euronet Internet
ik heb ze pas bijna allemaal gewijzigd, kreeg op m'n donder omdat ze eerst hetzelfde waren (nu maar wel ff ergens genoteerd)quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:28 schreef Koen66 het volgende:
mijn meeste wachtwoorden zijn nog een afgeleide van mijn allereerste wachtwoord uit de jaren 90 van Euronet Internet
allemaal op een Post-it genoteerd?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:29 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik heb ze pas bijna allemaal gewijzigd, kreeg op m'n donder omdat ze eerst hetzelfde waren (nu maar wel ff ergens genoteerd)
Jij eerst, ben superbenieuwdquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:30 schreef xsaskiax het volgende:
Eigenlijk best leuk om eens te weten, hoe iedereen aan zijn/haar chatnaam komt
Wie wil het nog meer vertellen??
Huhquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij heet ook Rabbit, al een jaar of 30![]()
Nu kan ik het ingewikkeld gaan maken, maar ik heet echt al 66 jaar saskiaquote:
help ff.... Rabbit of Aardbeienmoes?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mijn man heet ook zo, nickname met gamen
Rabbitquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:34 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
help ff.... Rabbit of Aardbeienmoes?
66 = bouwjaar, ik heet ook geen Koen maar, ooit op vakantie vonden ze irl naam te ingewikkeld en gingen ze me Koen noemenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:30 schreef xsaskiax het volgende:
Ik begon hier ooit als eNGine10. Zitten mijn voorletters en favoriete getal inquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:30 schreef xsaskiax het volgende:
hahaha leuk!!!quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
66 = bouwjaar, ik heet ook geen Koen maar, ooit op vakantie vonden ze irl naam te ingewikkeld en gingen ze me Koen noemen
wow goed bedacht zeg !! en wat een toeval.... bestaat toeval???quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ik begon hier ooit als eNGine10. Zitten mijn voorletters en favoriete getal in![]()
Toevallig dat ik tegenwoordig met een soort van motoren werk.
En ik gok dat jij Saskia heet?
sinds die vakantie en helemaal sinds Fok meets luister ik ook gewoon naar Koenquote:
zo heette je idd in de TAL tijd nogquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ik begon hier ooit als eNGine10. Zitten mijn voorletters en favoriete getal in![]()
Toevallig dat ik tegenwoordig met een soort van motoren werk.
En ik gok dat jij Saskia heet?
ja dat zal, leuk!quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
sinds die vakantie en helemaal sinds Fok meets luister ik ook gewoon naar Koen
dit meen je niet, dat is nou eens een handige naam gekozenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
sinds die vakantie en helemaal sinds Fok meets luister ik ook gewoon naar Koen
Wellichtquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:26 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Volgens mij zit jij te grinniken achter je pc
ben jij muis?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mijn man heet ook zo, nickname met gamen
Wie? Ik of je man?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij heet ook Rabbit, al een jaar of 30![]()
Jupquote:
Mijn man gebruikt als nickname al een jaar of 30 Rabbit met gamenquote:
GeenKoen is ook best wel ingewikkeldquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
66 = bouwjaar, ik heet ook geen Koen maar, ooit op vakantie vonden ze irl naam te ingewikkeld en gingen ze me Koen noemen
Kletsen we langs elkaar heen?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:38 schreef engine het volgende:
[..]
Jupdenk de eerste 10 jaar op fok! sowieso. Een paar jaar terug laten veranderen. Heb nog wel dezelfde UI denk ik
kloptquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:38 schreef engine het volgende:
[..]
Jupdenk de eerste 10 jaar op fok! sowieso. Een paar jaar terug laten veranderen. Heb nog wel dezelfde UI denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |