quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:12 schreef xsaskiax het volgende:
ik moet stoppen met kijken bij die leuke smileys, maak van mezelf nu al een [ afbeelding ]
Ik heb nog niet van ze allemaal het geslacht gecheckt, maar het zijn wel enginesquote:
ik weet het... je hebt kippen!!!quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb nog niet van ze allemaal het geslacht gecheckt, maar het zijn wel engines
Die kan ik woord voor woord meezingenquote:
Hmmquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb nog niet van ze allemaal het geslacht gecheckt, maar het zijn wel engines
wij allemaalquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:15 schreef engine het volgende:
[..]
Die kan ik woord voor woord meezingen![]()
yeeah, that's mequote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:17 schreef xsaskiax het volgende:
Lekker met dit weer, ik moest gelijk aan jou denken Aardbei.... lekker spetteren
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:17 schreef xsaskiax het volgende:
Lekker met dit weer, ik moest gelijk aan jou denken Aardbei.... lekker spetteren
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:18 schreef xsaskiax het volgende:
Rabbit heeft vast een tuinhuisje met een kelder.... vraag me niet waarom....
Als er maar een zwembad isquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:18 schreef xsaskiax het volgende:
Snode plannen en zulksquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:18 schreef xsaskiax het volgende:
wij staan (nog) niet op de gastenlijst , dus denk dat je gelijk hebtquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:20 schreef xsaskiax het volgende:
Sjuchttttttt ik zal het nooit weten, het zal altijd gissen blijven......
ohhhhhh alleen maar plannen, dat is goed te doen.......quote:
ooh als dat alles is en anders neem ik stiekem mijn man mee en die is heul sterkquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:21 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ohhhhhh alleen maar plannen, dat is goed te doen.......
Aardbei, ontgroenen is no problem hoor, hij heeft alleen plannen
Onderschat jezelf niet Aardbei, jij bent lief, zoet, smakelijk en je spettert graag in het zwembad, dat zijn pluspunten hoor!!!quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
wij staan (nog) niet op de gastenlijst , dus denk dat je gelijk hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |