We krijgen schijnbaar een Super Over.quote:Op maandag 26 juni 2023 17:04 schreef bartrid het volgende:
Mijn god zeg, wat een wedstrijd. Nederland had 1 run nodig om te winnen op de laatste bal, maar helaas werd dat een wicket. Wel geweldig resultaat natuurlijk, de punten gedeeld.
Nope,match tied volgens cricinfo:quote:
Nee, echt een Super Over, via dezelfde linkquote:Op maandag 26 juni 2023 17:11 schreef bartrid het volgende:
[..]
Nope,match tied volgens cricinfo:
https://www.espncricinfo.(...)3/live-cricket-score
Nederland finished op NRR wel boven de Windies.
Ja ik zie het nu ook!quote:Op maandag 26 juni 2023 17:11 schreef BobW het volgende:
[..]
Nee, echt een Super Over, via dezelfde link
en nog een 4 en 6quote:Op maandag 26 juni 2023 17:11 schreef BobW het volgende:
[..]
Nee, echt een Super Over, via dezelfde link
Van Beek begonnen met batten met een 4 en 6.
Yep geweldig. De vorige hoogste ODI socre was net boven de 300 dus dit is geweldig, met name tegen toch geweldige spelers als Holder. Net zo mooi als de T20 overwinnigen tegen Engeland en die geweldige overwinning tegen Zuid Afrika.quote:Op maandag 26 juni 2023 17:28 schreef BobW het volgende:
Wat een overwinning, van zo goed als kansloos naar een van de mooiste overwinningen ooit.
Geweldige startquote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:32 schreef Unquote het volgende:
jongens jongens jongens wat een start. Het zou niet moeten kunnen tegen Sri Lanka maar 3 wickets na 5 overs?
zou onwerkelijk zijn maar zoals het nu gaat niet ondenkbaar.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:06 schreef BobW het volgende:
Sri Lanka 99/6/26 nu
Onder de 200 runs zou heel mooi zijn.
Hij is nog jong en heeft dit toernooi al wel een paar keer goed gescoord. En een ander punt is dat Nederland niet veel andere goede batters heeft.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:25 schreef Unquote het volgende:
Het is toch overduidelijk dat Singh lager moet staan in de batting order? Die gozer kan er echt niks van.
zeldzame blunder van Edwards want volgens mij riep hij dat ze moesten gaan rennen. Ahmad keek nog achterom en wilde terug maar ging toen toch opeens lopen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:21 schreef BobW het volgende:
Twee run outs terwijl de run rate geen enkel probleem is.
quote:Once again, Sri Lanka's well-oiled potent bowling attack bailed them out of trouble and defended a low total successfully
De man in vorm Raza staat er nog wel. Die was net bijna uit door een mislukte makkelijke vangbal.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 13:44 schreef bartrid het volgende:
En 37-4. Geweldig bowlen van Sole. Het is mogelijk
Yep dat was een gemiste kans. Deze beide batters zijn normaal gesproken erg goed.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 13:48 schreef BobW het volgende:
[..]
De man in vorm Raza staat er nog wel. Die was net bijna uit door een mislukte makkelijke vangbal.
Yep ik geloof dat ze ongeveer hetzelfde resultaat als vandaag moeten evenaren om te kwalificeren. Leuk!quote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:13 schreef BobW het volgende:
Wat een toernooi
Er zal nog precies gerekend moeten worden maar Nederland zal met ongeveer 40 runs / 8 overs moeten winnen van Schotland. Eigenlijk was het beter als Zimbabwe nog wat runs extra had
Het gaat in ieder geval een spannende wedstrijd worden donderdag!
quote:
Nogal een collapse van Australie en 5 wickets voor Wood. Als due fit is, is het een geweldige bowler.quote:Op donderdag 6 juli 2023 19:49 schreef Bezsen het volgende:
Stumps day 1:
Australië 263
Engeland 68/3
England trail by 195 runs
Nu nog even Warwickshire - Essex kijken, kwartfinale vitaly blast
Dat gaat mij dan te ver, India staat niet bepaald op mijn bucket list als vakantiebestemming. Misschien wel even op en neer naar Londen om het daar in de kroeg te kijken. Of weet iemand een goeie kroeg in Nederland waar cricket een beetje aandacht krijgt? Ik gok alleen in de binnenstad van Amsterdam?quote:Op donderdag 6 juli 2023 17:52 schreef Bezsen het volgende:
8 november hopelijk naar Engeland - Nederland in Pune.
Als je hoogstpersoonlijk je miniscule cricket land naar het WK slaat EN een century + 5 wicket haul in 1 wedstrijd haalt dan ben je gewoon een legende wat mij betreft.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:21 schreef bartrid het volgende:
https://www.icc-cricket.com/news/3617966?sf180888366=1
En terecht dat Bas genomineerd is.
ECB40quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 23:27 schreef Unquote het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb dit shirt gekocht op ebay, weet iemand wanneer dit gebruikt werd? Ik heb het idee dat het early 2000's is vanwege de fit en hoe het er uit ziet maar dat is een pure gok.
Yep. Gaat lekker voor England. En belachelijk dat Brook niet eens naar India gaat. Wat een talent.quote:
Ik ben nieuw geen idee waar je het over hebt. Heb een video gekeken hoe het allemaal in elkaar zit en denk dat ik her wel een beetje begrijp.quote:Op vrijdag 1 september 2023 20:47 schreef bartrid het volgende:
[..]
Yep. Gaat lekker voor England. En belachelijk dat Brook niet eens naar India gaat. Wat een talent.
ik weet niet zeker of je bat meenemen verplicht is, ik ben ook relatief nieuw als het op cricket aan komt, maar de bat is een verlenging van je arm. Als de punt van je bat achter de lijn is wanneer de wicket valt ben je niet uit. Je bat laten vallen tijdens een run is dan ook zwaar in je eigen nadeel, nog los van of het mag of niet. Je zou het kunnen vergelijken met een keeper in voetbal die zijn handschoenen uit doet. Mag dat? Misschien wel, maar je hebt er alleen jezelf mee. Die handschoenen geven je een extra oppervlakte om de bal mee te stoppen. In cricket geeft de bat je extra ruimte om jezelf niet uit te laten gaan.quote:Op vrijdag 1 september 2023 21:05 schreef xzaz het volgende:
Moeten die slagdingen mee naar de overkant?
Volgens mij ben je veel sneller zonder slagdingen.quote:Op vrijdag 8 september 2023 01:53 schreef Unquote het volgende:
[..]
ik weet niet zeker of je bat meenemen verplicht is, ik ben ook relatief nieuw als het op cricket aan komt, maar de bat is een verlenging van je arm. Als de punt van je bat achter de lijn is wanneer de wicket valt ben je niet uit. Je bat laten vallen tijdens een run is dan ook zwaar in je eigen nadeel, nog los van of het mag of niet. Je zou het kunnen vergelijken met een keeper in voetbal die zijn handschoenen uit doet. Mag dat? Misschien wel, maar je hebt er alleen jezelf mee. Die handschoenen geven je een extra oppervlakte om de bal mee te stoppen. In cricket geeft de bat je extra ruimte om jezelf niet uit te laten gaan.
Niet zo snel om het verlies van een bat te compenserenquote:Op vrijdag 8 september 2023 22:53 schreef xzaz het volgende:
[..]
Volgens mij ben je veel sneller zonder slagdingen.
quote:Runs can be made any time when the ball is in play. However, if the runs are not made with the bat, they do not count as part of the batsman's score. They are called "extras", and count for the side's total, but not the batsman's.
quote:The Netherlands vs Jersey Summary
A perfect start to the tournament as the Dutch chased down 161, recovering well after losing in-form Michael Levitt in the first over. A great all-round performance with key contributions throughout.
🇯🇪 160/7 (20)
🇳🇱 163/6 (19.3)
Top Performers ⭐
• M O'Dowd 62 (48)
• Z Lion-Cachet 50 (43)
• K Klein 3/43 (4)
• B de Leede 2/23 (4)
Er is geen finale, de top 2 plaatst zich voor het WK.quote:Op woensdag 9 juli 2025 19:58 schreef bartrid het volgende:
Tweede wedstrijd van Schotland verloren, maar vandaag dik van Guernsey gewonnen. Vrijdag tegen Italie de laatste wedstrijd, als ze die winnen zijn ze naar de finale meen ik.
Ziet er wel typisch Italiaans uit, die lijst met namen.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 19:11 schreef BobW het volgende:
Scotland 133/7 (20 overs) v Jersey 134/9 (20 overs)
Jersey won by 1 wicket
Italy 134/7 (20 overs) v Netherlands 135/1 (16.2 overs)
Netherlands won by 9 wickets
[ afbeelding ]
Nederlanden Italië
naar het WK 2026.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |