De man in vorm Raza staat er nog wel. Die was net bijna uit door een mislukte makkelijke vangbal.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 13:44 schreef bartrid het volgende:
En 37-4. Geweldig bowlen van Sole. Het is mogelijk
Yep dat was een gemiste kans. Deze beide batters zijn normaal gesproken erg goed.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 13:48 schreef BobW het volgende:
[..]
De man in vorm Raza staat er nog wel. Die was net bijna uit door een mislukte makkelijke vangbal.
Yep ik geloof dat ze ongeveer hetzelfde resultaat als vandaag moeten evenaren om te kwalificeren. Leuk!quote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:13 schreef BobW het volgende:
Wat een toernooi
Er zal nog precies gerekend moeten worden maar Nederland zal met ongeveer 40 runs / 8 overs moeten winnen van Schotland. Eigenlijk was het beter als Zimbabwe nog wat runs extra had
Het gaat in ieder geval een spannende wedstrijd worden donderdag!
quote:
Nogal een collapse van Australie en 5 wickets voor Wood. Als due fit is, is het een geweldige bowler.quote:Op donderdag 6 juli 2023 19:49 schreef Bezsen het volgende:
Stumps day 1:
Australië 263
Engeland 68/3
England trail by 195 runs
Nu nog even Warwickshire - Essex kijken, kwartfinale vitaly blast
Dat gaat mij dan te ver, India staat niet bepaald op mijn bucket list als vakantiebestemming. Misschien wel even op en neer naar Londen om het daar in de kroeg te kijken. Of weet iemand een goeie kroeg in Nederland waar cricket een beetje aandacht krijgt? Ik gok alleen in de binnenstad van Amsterdam?quote:Op donderdag 6 juli 2023 17:52 schreef Bezsen het volgende:
8 november hopelijk naar Engeland - Nederland in Pune.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |