Tijdens die toch is er geen dode gevallen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 21:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij denkt dat de doden niet dood zijn? Of "opgeofferd" zijn voor een "toneelstukje"?. Ok.
Waarvoor zou Poetin dit nodig hebben? Welk van zijn fundamentele belangen is hiermee gediend?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 21:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Niet als prigo en Poetin dit vooraf al bedacht hadden.
Als de poging serieus was waren ze na 50km al tot as gebombadeerd. Dat mag toch hopelijk duidelijk zijn?
Er zijn zeker wél doden gevallen. 12 zelfs.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 21:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tijdens die toch is er geen dode gevallen.
Die neergeschoten heli’s is ook niet zeker wie wie nou neerschoot.
Die neergeschoten helikopters werden bestuurd door honden?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 21:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee, het was van voor tot achter georchestreerd.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je denkt nog steeds dat die hele tocht en poging serieus waren?
Nou als er helikopters van het Russische leger zijn neergeschoten en daarbij 12 doden zijn gevallen....quote:Op zaterdag 24 juni 2023 21:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En of Shoigu dan nog op vakantie is.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:59 schreef Momo het volgende:
Ben benieuwd Prigozjin over 2 maanden nog leeft...
Ahahaha, maar ok man. Niks aan de hand, alles is okquote:
Waar, door wie, welke plaats was dat, welke toestellen ?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 21:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er zijn zeker wél doden gevallen.
Op vakantie naar raamtopiaquote:Op zaterdag 24 juni 2023 21:03 schreef capricia het volgende:
[..]
En of Shoigu dan nog op vakantie is.
Jij trekt nu juist die beelden in twijfel terwijl juist van beide kanten dat is bevestigd ?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 21:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waar, door wie, welke plaats was dat, welke toestellen ?
Het antwoord hierop is:quote:Op zaterdag 24 juni 2023 21:02 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Waarvoor zou Poetin dit nodig hebben? Welk van zijn fundamentele belangen is hiermee gediend?
Want zijn aanzien en geloofwaardigheid heeft vandaag forse schade opgelopen. Dat doe je alleen als daar een heel groot belang tegenover staat. Dat zie ik niet.
Nou, ik zie het ook niet moet ik zeggen. Maar we zagen het aankomen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 21:02 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Waarvoor zou Poetin dit nodig hebben? Welk van zijn fundamentele belangen is hiermee gediend?
Want zijn aanzien en geloofwaardigheid heeft vandaag forse schade opgelopen. Dat doe je alleen als daar een heel groot belang tegenover staat. Dat zie ik niet.
Ik ga Pregozhin vragen voor ons landbouwakkoord.quote:
Welke beelden, in welke plaats, welke toestellen. En wie schoot wie?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 21:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Jij trekt nu juist die beelden in twijfel terwijl juist van beide kanten dat is bevestigd ?
Uitstekend staaltje logica weer..quote:Op zaterdag 24 juni 2023 21:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou, ik zie het ook niet moet ik zeggen. Maar we zagen het aankomen.
Ik geloof niet in de toneelstuktheorie, maar áls dat het was, dan kan ik me voorstellen dat Putin er 0,0 problemen mee zou hebben om 12 man op te offeren.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 21:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Er zijn zeker wél doden gevallen. 12 zelfs.
Edit: en helicopters verliezen is ook geen feestje voor Poetin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |