abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 juni 2023 @ 19:19:02 #1
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_209634062
NIET MIJN OP

Deze week is het zover: Pride Month. Althans, in Amerika, want daar staat de hele maand juni in het teken van de LHBTIQAPC+-community. In Nederland hebben we Pride, dat we vroeger Gay Pride noemden. Pride Amsterdam is met een volledige week – 1 augustus tot en met 6 augustus 2023, in Rotterdam begint men al op 1 juni.

Pride is a protest
De officile opening van Rotterdam Pride is op donderdag 1 juni in de Kunsthal. Vanaf 19.00 uur is er een programma met een talk en spoken word. Later op de avond kunnen de voetjes van de vloer tijdens de afterparty. Tegelijkertijd wordt de film ‘Pride from Above’ vertoond in het auditorium.

Op vrijdag 2 juni kun je meelopen met de Pride March 2023. Samen met andere Rotterdammers kom je tijdens de route van 3,5e kilometer in voor gelijke rechten en meer acceptatie van de LGBTIQA+-community. Om mee te gaan met de mars kun je om 19.00 uur verzamelen op het Stationsplein.

Uitgebreide info mbt aanstaande event hier:
https://www.elle.com/nl/lifestyle/g44025992/pride-amsterdam-2023/

https://www.rtlnieuws.nl/(...)ridemaand-achterhoek

Gisteren kwam ik dit tegen, een non binair hen, voorheen:

Daarna:

Heden:

https://youtube.com/shorts/zwdDSZjsOwU?feature=share

De discussie is ongewenst wellicht, maar gezien we dit vieren, vraag ik me af waarom deze discussie zo ongewenst is.
Gialu, hen op de fotos en videos zegt dat ze hiertoe gekomen is nadat ze influencers had gezien, en begreep dat dit was wat hen ook wilde.

Ik vind het verminking, met een hele rits aan fysieke problemen in het verschiet, niet iets om te vieren.

Gay Pride daar kan ik me alles bij voorstellen, maar dit vieren, ik vraag me af of het wel zo'n goed idee is of we van Gay Pride naar LHBTIQAPC+ pride zijn gegaan.

Het is ook een beetje hypocriet dat juist deze hen zo opzienbarend is, vanwege het beeldschoon zijn voorheen. Op zich ziet hen er heden gelukkig uit. YOP
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 24 juni 2023 @ 19:19:12 #2
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_209634065
Laatste post:
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 19:18 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
religie moet daarentegen wel gewoon op school gegeven worden, natuurlijk.

Kinderkopjes volstoppen met hoe slecht en zondig ze zijn en dat ze een eeuwige marteling in de hel mogen verwachten als ze niet voldoen aan de plichten van het heilig boek.

Grappig hoe je het ene kindermishandeling noemt, en het andere als moreel juist.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_209634393
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 19:12 schreef Ali_boo het volgende:
@:Slayage kwam deze tegen op YouTube, dacht wellicht vind je hem leuk

Deze guy is heel droog :Y)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 24 juni 2023 @ 19:39:52 #4
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_209634488
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 19:36 schreef Slayage het volgende:

[..]
Deze guy is heel droog :Y)
Wat vind je ervan dat kinderen geleerd wordt dat er een hel is?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 24 juni 2023 @ 19:44:27 #5
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_209634595
Plaatje uit een kinderboek over hoe je kinderen vanaf 5 jaar kunt leren over de hel:

Religieuzen die het over kindermishandeling durven hebben als er over seksualiteit wordt gesproken in een klas, maar dit soort perversiteiten helemaal goedkeuren zijn totaal ongeloofwaardig.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_209634770
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 19:39 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
onzinnig
  zaterdag 24 juni 2023 @ 19:57:45 #7
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_209634844
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 19:54 schreef Culkin het volgende:

[..]
onzinnig
Ik noem het wat het is: kindermishandeling en psychologische terreur.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_209634923
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 19:39 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Wat jij in je post beschrijft is een ideologische strijd. Wat een realiteit is. Linkse tegen rechts, liberaal tegen sociaal, kapitalist tegen communist. Religieus , areligieus. En kinderen zijn onderdeel van de maatschappij. Als je ouders pro LGBTQ zijn zullen ze tegen hun kinderen zeggen "being gay is okay". Als ze religieus zijn dikke kans dat de ouders zeggen "homoseksualiteit is haram". En beide kampen zullen elkaar beschuldigen dat de ander kinderen mishandelt.

Alleen de manier waarop je het doet hierboven is natuurlijk karikaturaal. Nee bij jonge kinderen is het pedagogisch niet verantwoord om hel en verdoemenis verhalen te vertellen. De ene kerk doet het wel andere niet. Of de ene geeft we meer aandacht aan dat de ander. Bij mijn moskee werd het helemaal geen thema. Ook bij mijn ouders idem.

Dat je je kinderen opvoedt zoals jij vindt dat jij ze moet opvoeden dat is aan jou als ouder zijnde. Die vrijheid moeten we niet aan tornen. Echter wat de LGBTQ ideologie doet is hun moraal opdringen aan kinderen van religieuze families en dat is iets wat niet mag gebeuren. Jij mag jouw moraal aan jouw kinderen aanleren en ik aan de mijne.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_209634941
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 19:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
Plaatje uit een kinderboek over hoe je kinderen vanaf 5 jaar kunt leren over de hel:

[ afbeelding ]

Religieuzen die het over kindermishandeling durven hebben als er over seksualiteit wordt gesproken in een klas, maar dit soort perversiteiten helemaal goedkeuren zijn totaal ongeloofwaardig.
Moet dit een kinderboek voorstellen?
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 24 juni 2023 @ 20:05:34 #10
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_209634987
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 20:03 schreef Slayage het volgende:

[..]
Moet dit een kinderboek voorstellen?
Ja
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 24 juni 2023 @ 20:06:14 #11
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_209635002
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 20:02 schreef Slayage het volgende:

[..]
Wat jij in je post beschrijft is een ideologische strijd. Wat een realiteit is. Linkse tegen rechts, liberaal tegen sociaal, kapitalist tegen communist. Religieus , areligieus. En kinderen zijn onderdeel van de maatschappij. Als je ouders pro LGBTQ zijn zullen ze tegen hun kinderen zeggen "being gay is okay". Als ze religieus zijn dikke kans dat de ouders zeggen "homoseksualiteit is haram". En beide kampen zullen elkaar beschuldigen dat de ander kinderen mishandelt.

Alleen de manier waarop je het doet hierboven is natuurlijk karikaturaal. Nee bij jonge kinderen is het pedagogisch niet verantwoord om hel en verdoemenis verhalen te vertellen. De ene kerk doet het wel andere niet. Of de ene geeft we meer aandacht aan dat de ander. Bij mijn moskee werd het helemaal geen thema. Ook bij mijn ouders idem.

Dat je je kinderen opvoedt zoals jij vindt dat jij ze moet opvoeden dat is aan jou als ouder zijnde. Die vrijheid moeten we niet aan tornen. Echter wat de LGBTQ ideologie doet is hun moraal opdringen aan kinderen van religieuze families en dat is iets wat niet mag gebeuren. Jij mag jouw moraal aan jouw kinderen aanleren en ik aan de mijne.
Dan is het nog steeds absurd om te veronderstellen dat het ene wel en het andere geen kindermishandeling is, of je dat nu op school of thuis doet.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_209635121
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 20:06 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dan is het nog steeds absurd om te veronderstellen dat het ene wel en het andere geen kindermishandeling is, of je dat nu op school of thuis doet.
Maar toch doe jij het ook.
-Rabia Al-Basri
pi_209635157
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 20:05 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ja
Oogt niet als een kinderboek. Deze wel. Ik heb beide delen van dit boek. Geen hel en verdoemenis. https://www.bol.com/nl/nl(...)-1/9200000058338324/
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 24 juni 2023 @ 20:16:22 #14
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_209635178
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 20:14 schreef Slayage het volgende:

[..]
Oogt niet als een kinderboek. Deze wel. Ik heb beide delen van dit boek. Geen hel en verdoemenis. https://www.bol.com/nl/nl(...)-1/9200000058338324/
https://www.wonkette.com/(...)rens-book-about-hell
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_209635272
quote:
That's fucked up, maar zoals ik zei, het is karikaturaal. "Sundays With The Christianists: Here's A Delightful Children's Book About Hell" :')
-Rabia Al-Basri
pi_209636990
twitter
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 24 juni 2023 @ 22:39:02 #17
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_209637065
dacht dat pride vorige maand was en de maand daarvoor en daarvoor

is het elke maand pride ofzo wat een poppenkast
graag op anoniem
pi_209639161
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 20:02 schreef Slayage het volgende:

[..]

LGBTQ Is geen ideologie, maar iets waarmee je geboren wordt. Net als bijvoorbeeld haar-of huidskleur. Of denk jij serieus dat mensen wakker worden en denken “Weet je wat, ik word gewoon homo.”

[ Bericht 9% gewijzigd door Morrigan op 25-06-2023 03:21:33 ]
ROBODEMONS..................|:(
  zondag 25 juni 2023 @ 08:39:39 #19
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_209639663
quote:
15s.gif Op zondag 25 juni 2023 03:09 schreef Morrigan het volgende:

[..]
LGBTQ Is geen ideologie, maar iets waarmee je geboren wordt. Net als bijvoorbeeld haar-of huidskleur. Of denk jij serieus dat mensen wakker worden en denken “Weet je wat, ik word gewoon homo.”

haal de TQ en Q maar weg , LBG word je idd mee geboren en gaat over seksualiteit die andere letters niet.
Ik ben inmiddels overleden
pi_209639732
quote:
15s.gif Op zondag 25 juni 2023 03:09 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Wiki:

"Een ideologie is het geheel van ideen over de mens, menselijke relaties en de inrichting van een maatschappij, dat leeft binnen een bepaalde maatschappelijke groep, met name een politieke partij, een denkstroming of een sociale klasse."

"Liefde is liefde" is een slogan van een politieke ideologie. De regenboog vlag is de vlag van een politieke ideologie. "Pride" is de heilige maand van de gemeenschap om hun ideologie extra te propageren.

Het wordt gebruikt om traditionele waarden te vernietigen door ze op te dringen aan de gehele bevolking als zijnde universele waarden.

De seculieren klagen over het gepreek van de kerk, maar omhelzen het gepreek van de LGBTQ kerk.

Mensen zijn in staat om van alles een ideologie te maken en als wapen in te zetten. Zelfs hun huidskleur als seksuele orintatie.
-Rabia Al-Basri
pi_209641507
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2023 08:52 schreef Slayage het volgende:

[..]
Wiki:

"Een ideologie is het geheel van ideen over de mens, menselijke relaties en de inrichting van een maatschappij, dat leeft binnen een bepaalde maatschappelijke groep, met name een politieke partij, een denkstroming of een sociale klasse."

"Liefde is liefde" is een slogan van een politieke ideologie. De regenboog vlag is de vlag van een politieke ideologie. "Pride" is de heilige maand van de gemeenschap om hun ideologie extra te propageren.

Het wordt gebruikt om traditionele waarden te vernietigen door ze op te dringen aan de gehele bevolking als zijnde universele waarden.

De seculieren klagen over het gepreek van de kerk, maar omhelzen het gepreek van de LGBTQ kerk.

Mensen zijn in staat om van alles een ideologie te maken en als wapen in te zetten. Zelfs hun huidskleur als seksuele orintatie.
En nu met bron (inclusief link) erbij.
ROBODEMONS..................|:(
pi_209642296
Amsterdamse Solange Dekker is Miss Trans World w/ *O* w/

quote:
Nederlandse wint grootste missverkiezing voor trans vrouwen: 'Blijf altijd in jezelf geloven'
De Nederlandse Solange Dekker is in Thailand gekroond tot Miss International Queen 2023. De 27-jarige Amsterdamse versloeg meer dan 20 trans vrouwen uit andere landen. "De boodschap die ik de wereld wil laten zien, is dat je nooit moet stoppen met in jezelf te geloven."
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-2023-solange-dekker
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_209642362
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2023 13:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]

Proficiat kerel!
pi_209650226
Zelf een Pride vlag breien ^O^

https://fb.watch/loVxYpqWAo/
pi_209650281
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2023 13:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]

Thailand ^O^ Stevige competitie van de lokale Ladyboys, en toch winnen _O_ :D

quote:
De verkiezing werd 17 jaar geleden in het leven geroepen om de acceptatie van trans vrouwen in de samenleving te bevorderen.
En? Hoe staat het met de acceptatie in 'de samenleving'?

Alvast 1 Trans voor dit deel van de topicreeks:

M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')