quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
religie moet daarentegen wel gewoon op school gegeven worden, natuurlijk.
Kinderkopjes volstoppen met hoe slecht en zondig ze zijn en dat ze een eeuwige marteling in de hel mogen verwachten als ze niet voldoen aan de plichten van het heilig boek.
Grappig hoe je het ene kindermishandeling noemt, en het andere als moreel juist.
Deze guy is heel droogquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:12 schreef Ali_boo het volgende:
@:Slayage kwam deze tegen op YouTube, dacht wellicht vind je hem leuk
Wat vind je ervan dat kinderen geleerd wordt dat er een hel is?quote:
onzinnigquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat vind je ervan dat kinderen geleerd wordt dat er een hel is?
Ik noem het wat het is: kindermishandeling en psychologische terreur.quote:
Wat jij in je post beschrijft is een ideologische strijd. Wat een realiteit is. Linkse tegen rechts, liberaal tegen sociaal, kapitalist tegen communist. Religieus , areligieus. En kinderen zijn onderdeel van de maatschappij. Als je ouders pro LGBTQ zijn zullen ze tegen hun kinderen zeggen "being gay is okay". Als ze religieus zijn dikke kans dat de ouders zeggen "homoseksualiteit is haram". En beide kampen zullen elkaar beschuldigen dat de ander kinderen mishandelt.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat vind je ervan dat kinderen geleerd wordt dat er een hel is?
Moet dit een kinderboek voorstellen?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
Plaatje uit een kinderboek over hoe je kinderen vanaf 5 jaar kunt leren over de hel:
[ afbeelding ]
Religieuzen die het over kindermishandeling durven hebben als er over seksualiteit wordt gesproken in een klas, maar dit soort perversiteiten helemaal goedkeuren zijn totaal ongeloofwaardig.
Jaquote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:03 schreef Slayage het volgende:
[..]
Moet dit een kinderboek voorstellen?
Dan is het nog steeds absurd om te veronderstellen dat het ene wel en het andere geen kindermishandeling is, of je dat nu op school of thuis doet.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:02 schreef Slayage het volgende:
[..]
Wat jij in je post beschrijft is een ideologische strijd. Wat een realiteit is. Linkse tegen rechts, liberaal tegen sociaal, kapitalist tegen communist. Religieus , areligieus. En kinderen zijn onderdeel van de maatschappij. Als je ouders pro LGBTQ zijn zullen ze tegen hun kinderen zeggen "being gay is okay". Als ze religieus zijn dikke kans dat de ouders zeggen "homoseksualiteit is haram". En beide kampen zullen elkaar beschuldigen dat de ander kinderen mishandelt.
Alleen de manier waarop je het doet hierboven is natuurlijk karikaturaal. Nee bij jonge kinderen is het pedagogisch niet verantwoord om hel en verdoemenis verhalen te vertellen. De ene kerk doet het wel andere niet. Of de ene geeft we meer aandacht aan dat de ander. Bij mijn moskee werd het helemaal geen thema. Ook bij mijn ouders idem.
Dat je je kinderen opvoedt zoals jij vindt dat jij ze moet opvoeden dat is aan jou als ouder zijnde. Die vrijheid moeten we niet aan tornen. Echter wat de LGBTQ ideologie doet is hun moraal opdringen aan kinderen van religieuze families en dat is iets wat niet mag gebeuren. Jij mag jouw moraal aan jouw kinderen aanleren en ik aan de mijne.
Maar toch doe jij het ook.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds absurd om te veronderstellen dat het ene wel en het andere geen kindermishandeling is, of je dat nu op school of thuis doet.
Oogt niet als een kinderboek. Deze wel. Ik heb beide delen van dit boek. Geen hel en verdoemenis. https://www.bol.com/nl/nl(...)-1/9200000058338324/quote:
https://www.wonkette.com/(...)rens-book-about-hellquote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:14 schreef Slayage het volgende:
[..]
Oogt niet als een kinderboek. Deze wel. Ik heb beide delen van dit boek. Geen hel en verdoemenis. https://www.bol.com/nl/nl(...)-1/9200000058338324/
That's fucked up, maar zoals ik zei, het is karikaturaal. "Sundays With The Christianists: Here's A Delightful Children's Book About Hell"quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
https://www.wonkette.com/(...)rens-book-about-hell
LGBTQ Is geen ideologie, maar iets waarmee je geboren wordt. Net als bijvoorbeeld haar-of huidskleur. Of denk jij serieus dat mensen wakker worden en denken “Weet je wat, ik word gewoon homo.”quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:02 schreef Slayage het volgende:
[..]
Wat jij in je post beschrijft is een ideologische strijd. Wat een realiteit is. Linkse tegen rechts, liberaal tegen sociaal, kapitalist tegen communist. Religieus , areligieus. En kinderen zijn onderdeel van de maatschappij. Als je ouders pro LGBTQ zijn zullen ze tegen hun kinderen zeggen "being gay is okay". Als ze religieus zijn dikke kans dat de ouders zeggen "homoseksualiteit is haram". En beide kampen zullen elkaar beschuldigen dat de ander kinderen mishandelt.
Alleen de manier waarop je het doet hierboven is natuurlijk karikaturaal. Nee bij jonge kinderen is het pedagogisch niet verantwoord om hel en verdoemenis verhalen te vertellen. De ene kerk doet het wel andere niet. Of de ene geeft we meer aandacht aan dat de ander. Bij mijn moskee werd het helemaal geen thema. Ook bij mijn ouders idem.
Dat je je kinderen opvoedt zoals jij vindt dat jij ze moet opvoeden dat is aan jou als ouder zijnde. Die vrijheid moeten we niet aan tornen. Echter wat de LGBTQ ideologie doet is hun moraal opdringen aan kinderen van religieuze families en dat is iets wat niet mag gebeuren. Jij mag jouw moraal aan jouw kinderen aanleren en ik aan de mijne.
haal de TQ en Q maar weg , LBG word je idd mee geboren en gaat over seksualiteit die andere letters niet.quote:Op zondag 25 juni 2023 03:09 schreef Morrigan het volgende:
[..]
LGBTQ Is geen ideologie, maar iets waarmee je geboren wordt. Net als bijvoorbeeld haar-of huidskleur. Of denk jij serieus dat mensen wakker worden en denken “Weet je wat, ik word gewoon homo.”
Wiki:quote:Op zondag 25 juni 2023 03:09 schreef Morrigan het volgende:
[..]
LGBTQ Is geen ideologie, maar iets waarmee je geboren wordt. Net als bijvoorbeeld haar-of huidskleur. Of denk jij serieus dat mensen wakker worden en denken “Weet je wat, ik word gewoon homo.”
En nu met bron (inclusief link) erbij.quote:Op zondag 25 juni 2023 08:52 schreef Slayage het volgende:
[..]
Wiki:
"Een ideologie is het geheel van ideen over de mens, menselijke relaties en de inrichting van een maatschappij, dat leeft binnen een bepaalde maatschappelijke groep, met name een politieke partij, een denkstroming of een sociale klasse."
"Liefde is liefde" is een slogan van een politieke ideologie. De regenboog vlag is de vlag van een politieke ideologie. "Pride" is de heilige maand van de gemeenschap om hun ideologie extra te propageren.
Het wordt gebruikt om traditionele waarden te vernietigen door ze op te dringen aan de gehele bevolking als zijnde universele waarden.
De seculieren klagen over het gepreek van de kerk, maar omhelzen het gepreek van de LGBTQ kerk.
Mensen zijn in staat om van alles een ideologie te maken en als wapen in te zetten. Zelfs hun huidskleur als seksuele orintatie.
quote:Nederlandse wint grootste missverkiezing voor trans vrouwen: 'Blijf altijd in jezelf geloven'
De Nederlandse Solange Dekker is in Thailand gekroond tot Miss International Queen 2023. De 27-jarige Amsterdamse versloeg meer dan 20 trans vrouwen uit andere landen. "De boodschap die ik de wereld wil laten zien, is dat je nooit moet stoppen met in jezelf te geloven."
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-2023-solange-dekker
Proficiat kerel!quote:Op zondag 25 juni 2023 13:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Amsterdamse Solange Dekker is Miss Trans World![]()
![]()
[..]
Thailandquote:Op zondag 25 juni 2023 13:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Amsterdamse Solange Dekker is Miss Trans World![]()
![]()
[..]
En? Hoe staat het met de acceptatie in 'de samenleving'?quote:De verkiezing werd 17 jaar geleden in het leven geroepen om de acceptatie van trans vrouwen in de samenleving te bevorderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |