In Amerika doen ze niet aan maximale arbeidstijden.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:54 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Btw, Steve heeft blijkbaar 17 uur lang gestreamed
Dat Rusland een raket op hun eigen hoofdkantoor in Rostov (nu bezet door Wagner) heeft afgeschoten.quote:
Kan vanalles zijn.quote:
Gewaagde uitspraak.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:56 schreef Seven. het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat Prigozhin aan de macht komt in Rusland, hij is echt knettergek.
Vreemd genoeg hebben ze in deze oorlog ook een werkweek en een weekend waar er wat minder gebeurt. Het is mij opgevallen dat er maandagochtend altijd actie is. Dus ik gok op pas maandag.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:55 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet voorstellen dat Oekraïne hier niet van geweten heeft. Die krijgen gewoon NATO intel natuurlijk. En die 'operationele pauze' kon ook wel eens toevallig vandaag afgelopen zijn
Russische leger wellicht? Die het net door wagner ingenomen hoofdkantoor daar aanvalt?quote:
Sjerry is een lul , met zijn reptielen regeren de wereldquote:
Marokkanen ?quote:
Die zal wel huilen dat de Russen broedermoord plegen en zal hopen dat de schermutselingen snel stoppen in het belang van Rusland.quote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:58 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Sjerry is een lul , met zijn reptielen regeren de wereld, die moet van de cook afblijven
Marokko heeft niet expliciet de kant van Oekraïne gekozen, proberen neutraal te blijven. En dus zul je ook gewoon toeristen, zakenlui en studenten over en weer hebben.quote:
En van Oekraïne natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:00 schreef Slayage het volgende:
[..]
Die zal wel huilen dat de Russen broedermoord plegen en zal hopen dat de schermutselingen snel stoppen in het belang van Rusland.
Dan heb je zo'n groot land en dan ga je naar Kazachstan. Korreltje zout dit dat.quote:
Ik denk dat dat uiteindelijk ook niet gaat gebeuren, maar de vraag is wie dan wel...quote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:56 schreef Seven. het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat Prigozhin aan de macht komt in Rusland, hij is echt knettergek.
Kijk maar het filmpje waar allemaal mensen wegrennen na een explosie.quote:
Nee, afsluiten met voertuigen met zandladers.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:02 schreef phpmystyle het volgende:
Wat moeten die voertuigen met zandladers voorstellen? Ze gaan moskou afsluiten met hopen zand ofzo?
Momentje hoor; is dit vluchtverhaal van Poetin al officieel bevestigd ergens? Of vanuit een betrouwbare bron?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:01 schreef slashdotter3 het volgende:
Kan me niet voorstellen dat Putin naar Kazachstan vlucht ipv z'n bunker
[ twitter ]
[ twitter ]
Daarmee heeft ie een logistiek knooppunt in handen, en Poetin bij de edele delen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:04 schreef ETA het volgende:
Wagner is van plan om nog even te blijven in Rostov, ze zijn bezig met mijnen te leggen...
[ twitter ]
Dan eet 'ie vanavond nog een lekker hamburgertje, die ooit is uitgevonden door de vader van die papzak die daar nu de scepter zwaait.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:04 schreef slashdotter3 het volgende:
Wat zou er nou gebeuren als Putin naar NoordKorea vlucht? 🤔
Ergens verderop in die tweet staat dat Poetin's eigen vliegtuig het luchtruim van Kazhakstan wilde binnenvliegen, maar dat het de toegang geweigerd is. Kunnen we hier uit concluderen dat Poetin op de vlucht geslagen is?quote:
Ik hoop dat ze Rostov lang bezet houden. Lijkt me desastreus voor de Russische verdediging in Oekraïne.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:04 schreef ETA het volgende:
Wagner is van plan om nog even te blijven in Rostov, ze zijn bezig met mijnen te leggen...
[ twitter ]
Om nog maar te zwijgen over wat dit met het moreel onder Russische troepen aan het front doet, naarmate dit langer duurt en hoe verder de cateraar komt.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe verder die klootzak komt, hoe groter de chaos in Rusland en hoe groter de kans dat er troepen uit Oekraïne moeten worden gehaald. Dus voor nu ben ik #teamWagner.
Moeten soldaten bij ons in het land eigenlijk een eed oid afleggen o.i.d.?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:04 schreef ETA het volgende:
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |