quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:47 schreef Madhouse11 het volgende:
Torstein Træen van Uno-X ga ik deze tour extra volgen.

Akkoordquote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:00 schreef Sabata het volgende:
Ik ga voor Matthew Dinham (DSM-Firmenich)

Mag James Shaw dan ook? Dan neem ik diequote:Op maandag 26 juni 2023 19:55 schreef Momo het volgende:
Akkoord voor allemaal. Past nog in dit concept (al hebben Dion Smith en Lawson Craddock in het verleden wat best dingetjes laten zien en is Wærenskjold is seizoen echt lekker bezig), de mensen die enkel de tour volgen zullen deze namen niet veel zeggen.

Ja Shaw en Zingle akkoordquote:Op dinsdag 27 juni 2023 21:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
Mag James Shaw dan ook? Dan neem ik die

De tweelingbroer van Alaphilippe is akkoordquote:Op dinsdag 27 juni 2023 21:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mathieu Burgaudeau verdient wel zijn aandacht.

Jahoorquote:Op woensdag 28 juni 2023 10:48 schreef skysherrif het volgende:
Keuren we van gils goed voor TDF begrippen?
[ afbeelding ]
is natuurlijk dit seizoen wel echt enorm goed bezig.

@WAvanBuren is al reeds adoptievader van deze geblokte Noorquote:Op woensdag 28 juni 2023 10:58 schreef Coppi het volgende:
Ik ga voor Søren Wærenskjold, een prachtige geblokte noor.

Dan wordt het Anthon Charmig, een geblokte Deen.quote:Op woensdag 28 juni 2023 11:28 schreef Momo het volgende:
[..]
@:WAvanBuren is al reeds adoptievader van deze geblokte Noor

Lees het topic en OP even, die is ook al geadopteerd.quote:Op woensdag 28 juni 2023 11:49 schreef Coppi het volgende:
[..]
Dan wordt het Anthon Charmig, een geblokte Deen.

En geblokte Deen bestaat helemaal niet, alleen Noren zijn gebloktquote:Op woensdag 28 juni 2023 11:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Lees het topic en OP even, die is ook al geadopteerd.

Net zoals zijn naamgenoten Eddie Lawson en Liam Lawson. Dat het hier om een (tweede) voornaam gaat, zien we maar door de vingers.
 Net zoals zijn naamgenoten Eddie Lawson en Liam Lawson. Dat het hier om een (tweede) voornaam gaat, zien we maar door de vingers. 

quote:Op woensdag 28 juni 2023 22:51 schreef AllesKaputt het volgende:
Phil Bauhaus, mag dat? Geen onbekende, al best het één en ander gewonnen, maar dit wordt wel zijn eerste Tour.
Ik ga er niet over, maar ik zou allebei eigenlijk net iets te bekend vinden. Bauhaus is al een tijdje een gevestigde sprinter en na de etappezege en het mooie verhaal eromheen zou ik Houle nu ook niet meer echt onbekend willen noemen.quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:33 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hugo Houle, is dat nog oke?
Rijdt vrij onbekend in de rondte maar vorig jaar wel een etappe gepakt...

Mee eens. Alleen wil ik er wel bij zeggen dat de categorie "onbekende renner" in deze tour met grote snelheid erg klein wordt.quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:36 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
[..]
Ik ga er niet over, maar ik zou allebei eigenlijk net iets te bekend vinden. Bauhaus is al een tijdje een gevestigde sprinter en na de etappezege en het mooie verhaal eromheen zou ik Houle nu ook niet meer echt onbekend willen noemen.

Nou idd, klik er net alweer 3 aan die al gepickt zijn.quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
Mee eens. Alleen wil ik er wel bij zeggen dat de categorie "onbekende renner" in deze tour met grote snelheid erg klein wordt.

Hele mooie baard!quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:42 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Nou idd, klik er net alweer 3 aan die al gepickt zijn.
Quentin Pacher dan?

Ja eens, voor beide renners denk ik dat ze een beetje te bekend zijn en/of resultaten hebben behaald zoals meerdere world tour overwinningen. Je moet wel ergens de grens trekken. Deze beide zitten net boven de grens.quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:36 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
[..]
Ik ga er niet over, maar ik zou allebei eigenlijk net iets te bekend vinden. Bauhaus is al een tijdje een gevestigde sprinter en na de etappezege en het mooie verhaal eromheen zou ik Houle nu ook niet meer echt onbekend willen noemen.

Primaquote:Op donderdag 29 juni 2023 13:42 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Nou idd, klik er net alweer 3 aan die al gepickt zijn.
Quentin Pacher dan?

Akkoordquote:Op donderdag 29 juni 2023 15:56 schreef Felagund het volgende:
Jonas Gregaard zou ik graag willen adopteren.

En heeft nog geen enkele world tour overwinning! Maar heeft natuurlijk wel een soort anti helden cult status ondertussen bij iedereen.quote:Op donderdag 29 juni 2023 14:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wilco Kelderman, die is zo onbekend dat er mensen zijn die zijn hele bestaan ontkennen.

Nou, dan nietquote:Op donderdag 29 juni 2023 16:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja eens, voor beide renners denk ik dat ze een beetje te bekend zijn en/of resultaten hebben behaald zoals meerdere world tour overwinningen. Je moet wel ergens de grens trekken. Deze beide zitten net boven de grens.

Akkoordquote:Op donderdag 29 juni 2023 18:24 schreef silverhill het volgende:
Alex Edmondson.
Die ik vooral als een kanshebber zie voor meest onopvallende renner. Ook omdat er geen proloog is waar ie misschien top 10 had kunnen rijden als ie uit z'n slof was geschoten.

Dan is ie voor mij!quote:

Renard voor jou!quote:Op donderdag 29 juni 2023 21:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
Alexis Renard graag. Na zijn hartproblemen vorig jaar loopt het dit jaar best lekker. Er ligt een aardige motor en hij is snel genoeg om een sprint aan te trekken.

Dan moet Welsford niet in de problemen komen want die kan nog best eens naar P10 sprinten.quote:Op donderdag 29 juni 2023 18:24 schreef silverhill het volgende:
Alex Edmondson.
Die ik vooral als een kanshebber zie voor meest onopvallende renner. Ook omdat er geen proloog is waar ie misschien top 10 had kunnen rijden als ie uit z'n slof was geschoten.

Akkoordquote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:06 schreef Jeminem het volgende:
Ik ga voor Simon Guglielmi rijdend voor Arkea-Samsic. Hij trekt geregeld mee ten aanval in de heuvels en bergen, dus volop kansen voor hem deze ronde!

Mooi moment om hem te introduceren. Jonas Gregaard Wilsly werd op 30 juli 1996 geboren in het Deense Herlev, wat tegen de Deense hoofdstad aan ligt. Voor hij bij de knakworstenbrigade ging fietsen, heeft hij o.a. voor het Deense Riwal cycling team gereden. Als junior en belofte was Jonas niet extreem succesvol, maar hij wist wel twee keer achter elkaar als dertiende in de Tour de Avenir te eindigen. Zijn enige overwinningen tot nu toe zijn de Himmerland Rundt (net voor onze Dion Beukeboom, en voor Tobias Foss die daar als vierde eindigde) in 2016 en het eindklassement in de 2.2 wedstrijd Kreiz Breizh Elites.
 Mooi moment om hem te introduceren. Jonas Gregaard Wilsly werd op 30 juli 1996 geboren in het Deense Herlev, wat tegen de Deense hoofdstad aan ligt. Voor hij bij de knakworstenbrigade ging fietsen, heeft hij o.a. voor het Deense Riwal cycling team gereden. Als junior en belofte was Jonas niet extreem succesvol, maar hij wist wel twee keer achter elkaar als dertiende in de Tour de Avenir te eindigen. Zijn enige overwinningen tot nu toe zijn de Himmerland Rundt (net voor onze Dion Beukeboom, en voor Tobias Foss die daar als vierde eindigde) in 2016 en het eindklassement in de 2.2 wedstrijd Kreiz Breizh Elites.  

Nou, het waren twee leuke dagenquote:Op donderdag 29 juni 2023 18:24 schreef silverhill het volgende:
Alex Edmondson.

11e in de etappe, 15e in het algemeen klassement. Crasbak.
 11e in de etappe, 15e in het algemeen klassement. Crasbak. 

Gregaard ook.quote:Op zondag 9 juli 2023 18:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Burgaudeau pakt gewoon even een top 10 notering.

.
. 

Bij Pogi was het zijn pols.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ach Alexis RenardHopelijk hersteld z'n elleboog net zo goed als de van Pogi

Oh jaquote:
 Ook nog slecht voor mijn FPCL
 Ook nog slecht voor mijn FPCL 
 Een taaie die redelijk snel is. Maar was nu sowieso volledig in dienst van Coquard.
  Een taaie die redelijk snel is. Maar was nu sowieso volledig in dienst van Coquard.

En Mühlberger ist dabei! Dit wordt de dag!quote:Op woensdag 19 juli 2023 14:06 schreef Sabata het volgende:
oef, na dagen anoniem rondrijden is Matt Dinham mee in de grote ontsnapping richting Courchevel. Go Matt

Ik zal het erbij zettenquote:Op maandag 24 juli 2023 16:44 schreef UIO_AMS het volgende:
Kunnen we aan de OP een categorie toevoegen?
Adoptierenners die gekozen worden tot meest onopvallende renner in de tour

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |