Nieuwsgierigheid is wel vervelend danquote:
Soms wel jaquote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:20 schreef Canopus het volgende:
[..]
Nieuwsgierigheid is wel vervelend dan
Je bent niet zo interessant gevondenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:20 schreef Canopus het volgende:
[..]
Nieuwsgierigheid is wel vervelend dan
Hoeft ook niet. Ik ben ook niet interessant.quote:
Niet, ook niets interessants te vertellen?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:23 schreef Canopus het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Ik ben ook niet interessant.
wien donauinselfeestquote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet, ook niets interessants te vertellen?
Momenteel niet. Het is weekend en danquote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet, ook niets interessants te vertellen?
Ken ik niet maar ziet er wel gaaf uit.quote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:54 schreef maily het volgende:
[..]
Je moet even gaan lezen in FB.
Daar staat de waarheid.
Ik vertrouw Facebook niet.quote:
Er staat niks in de 40+ feedback dus dan zal fb wel voor facebook staan.quote:
Jaquote:
Ik weet niet wat het is maar wat doe je hier.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Er staat niks in de 40+ feedback dus dan zal fb wel voor facebook staan.
jou bolkenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is maar wat doe je hier.
Jij bent toch die jankerd die 's nachts lastig gevallen wordt. Terwijl het allemaal wel mee valt.quote:
mario je bent een prima gozer maar zeg niet dat Soury de schuld heeft vd ban van FF. Dat is niet waar.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:01 schreef mario390 het volgende:
als het niet zo is goed
maar uitgescheld bij komen will ik
niet werden
Achterlijke schnitzelquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:01 schreef mario390 het volgende:
als het niet zo is goed
maar uitgescheld bij komen will ik
niet werden
Het is momenteel weer zeer gezellig hier, welkomquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:02 schreef Ebinas het volgende:
Goedenavond, zo eindelijk weer ff tijd om te 40+'n
Bolken?quote:
Negeer, niet om vragen.quote:
de 2 hadden ruziequote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
mario je bent een prima gozer maar zeg niet dat Soury de schuld heeft vd ban van FF. Dat is niet waar.
Je wil het niet wetenquote:
Dat weet ik maar dat FF een ban heeft gekregen is de beslissing van een admin geweest en niet omdat Soury dat wou. Je moet haar niet beschuldigen van wel.quote:
Maar maar ik kreeg van jou te horen dat "ze " "we" het wel wisten of niet?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
mario je bent een prima gozer maar zeg niet dat Soury de schuld heeft vd ban van FF. Dat is niet waar.
In FB daar is er genoeg over getikt.quote:
Ik hoef Mario hier niet meer te zien eik maar daar ga ik niet overquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:08 schreef Ebinas het volgende:
[..]
In FB daar is er genoeg over getikt.
En daar staat ook dat er geen ban is aangesmeerd.
Dus gewoon stoppen lijkt mij met dit aan te halen.
En als je het toch wilt doen, doe het dan daar.
Snap het wel, maar als hij gewoon tikt kan je hem negerenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoef Mario hier niet meer te zien eik maar daar ga ik niet over
Zekersquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:11 schreef Superbadeendje het volgende:
Iedereen is hier welkom en iedereen moet normaal doen.
Ik ben ook nog een pc in elkaar aan het zetten.quote:
Ik zag het. Je hebt eindelijk alles binnenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben ook nog een pc in elkaar aan het zetten.
Ik lees een boek, die is spannender dan FOK!quote:
Het is een heel bouwpakket dus het is soms even goed opletten.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:17 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik zag het. Je hebt eindelijk alles binnen![]()
Je hoeft je ff niet te vervelen.
Ik zit me een beetje in te lezen in Nws ivm dat gedoe in Rusland.
Kreeg wel wat mee, maar heb nu pas tijd om mee te krijgen wat er nu echt gaande is.
Lekker hoor, vind het ook heerlijk om te lezen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik lees een boek, die is spannender dan FOK!
Vooral met kleine doosjes toch?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is een heel bouwpakket dus het is soms even goed opletten.
Vind ik ook.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:11 schreef Superbadeendje het volgende:
Iedereen is hier welkom en iedereen moet normaal doen.
Werkt je nieuwe pc al?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is een heel bouwpakket dus het is soms even goed opletten.
Idd.quote:
Wss het meest spannende op dit momentquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd.
Geld een handleiding ook als een boek?
Ik moet nog de ventilator van de processor monteren en dan de bekabeling nog aansluiten en de kaarten nog inbouwen.quote:
Het is vooral uitzoeken hoe ik het juist doe. Beetje het nieuwste war te krijgen was en er is een hoop veranderd.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:22 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Wss het meest spannende op dit moment![]()
Maar pfoeiheey beste klus
Püschen?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:18 schreef Paul het volgende:
Ich kum mario390 halen fur DTS ich habe dar mooien plaatjes in spoilers fur hum gezet
Ben jij zo'n pietje precies met al je kabeltjes? Voor de optimale luchtstroom etc.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet nog de ventilator van de processor monteren en dan de bekabeling nog aansluiten en de kaarten nog inbouwen.
Die verandering gaan ook zo snel tegenwoordig.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is vooral uitzoeken hoe ik het juist doe. Beetje het nieuwste war te krijgen was en er is een hoop veranderd.
Maar dat vind ik wel leuk om te doen.
Bijna klaarquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet nog de ventilator van de processor monteren en dan de bekabeling nog aansluiten en de kaarten nog inbouwen.
Zeker niet zolang het maar niet voor de ventilators zit vind ik het best. Ik moest ook een normale kast hebben zonder raampje en lampjes. mijn pc is geen discotent.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Ben jij zo'n pietje precies met al je kabeltjes? Voor de optimale luchtstroom etc.
Ik nietzip tie zodat het niet in de weg zit, maar niet moeilijk over doen
Overjarig?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:32 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ga je een overjarige PC in elkaar schroeven?
Het geheugen bedoel je of het moederbord?quote:
Laat het gaan vriendquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:34 schreef mario390 het volgende:
ik heb en domheit gezegd maar ik werd de hele
dag in dts gepest van somige
daar slaapt de mod
Ga daar dan ook even weg en blijf gezellig hier.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:34 schreef mario390 het volgende:
daar slaapt de mod
Het X299 moederbord.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het geheugen bedoel je of het moederbord?
spelt en mod met en botquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ga daar dan ook even weg en blijf gezellig hier.
Nou ja, wel netjes dat je erop terugkomt.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:34 schreef mario390 het volgende:
daar slaapt de mod
Hij wordt helemaal niet gepest in DTSquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ga daar dan ook even weg en blijf gezellig hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |