Preciesquote:Op woensdag 12 juli 2023 10:23 schreef SV-tje het volgende:
[..]
In de toekomst de carport dichtmaken en je hebt een slaapkamer beneden (met een stukje van de garage erbij) ingang vanuit de achterste hal/bijkeuken of toilet verplaatsen naar achterste hal en ingang via de voorste hal.
Oef, dat duurt nog lang! Beginnen de bezichtigingen pas later of kunnen jullie niet eerder?quote:
Leuk gedaan, beetje te gladjes soms.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:18 schreef Morgane89 het volgende:
Wauw, dat filmpje van de makelaarzoiets heb ik nog nooit gezien.
Even hardop nadenkend:quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:34 schreef Seven. het volgende:
[..]
Precies. En er moet wel iets gebeuren aan de flow beneden, keuken aan de andere kant van de hal is niet ons ding (dus de trap moet eigenlijk een andere richting op).
Leuk huis, als je die in de toekomst uitbouwt wordt ie helemaal mooi.quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:56 schreef Seven. het volgende:
[..]
Deze tweekapper is wél interessant:
https://www.funda.nl/koop/ugchelen/huis-42270761-ugchelseweg-227/
Volop potentie, mooie buitenruimte en alleen op zolder zo'n smalle kamer.
Bezichtigingen beginnen volgende week.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:11 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Oef, dat duurt nog lang! Beginnen de bezichtigingen pas later of kunnen jullie niet eerder?
Echt een onwijs sfeervol huis.
Denk dat hier het makkelijkst is om nog verder uit te bouwen op termijn. En dan een stukje van de carport bij de garage trekken, daar slaapkamer met eigen badkamer. Carport aan de voorkant dicht maken, hou je nog een schuurtje over.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:30 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Even hardop nadenkend:
- Als je de deur van het toilet verplaatst naar de hal bij de achterdeur, past er misschien nog wel een douche bij?
- Hal bij de achterdeur een stukje uitbreiden naar de carport, trap evt. dichtmaken met een deur en de oude entree bij de woonkamer betrekken en de keuken openmaken? Dan wordt het iets meer een geheel en hoeft de keuken en trap niet verplaatst. Alleen zit dan de trap nog wel tussen woonkamer en keuken.
Wat een mooie aanbouw hebben ze samen met de buren laten maken, erg goed gedaan, out of box maar zo onopvallend dat het in box lijkt.quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:56 schreef Seven. het volgende:
[..]
Deze tweekapper is wél interessant:
https://www.funda.nl/koop/ugchelen/huis-42270761-ugchelseweg-227/
Volop potentie, mooie buitenruimte en alleen op zolder zo'n smalle kamer.
Als we deze kopen, dan trekken we er voorlopig in 'as is' dus wat betreft uitvoering duurt het allemaal nog wel even danquote:Op woensdag 12 juli 2023 12:24 schreef Morgane89 het volgende:
Wauw, grootste plannen. Ik denk zelf nooit zo rigoureus en vond een badkamer en keuken laten vernieuwen al vrij heftig
Dat zou kunnen maar ik wil wel een betere ruimte als ik er hele dagen in moet werkenquote:Op woensdag 12 juli 2023 12:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat een mooie aanbouw hebben ze samen met de buren laten maken, erg goed gedaan, out of box maar zo onopvallend dat het in box lijkt.
Mooi huis verder ook, likje verf en nieuwe keuken erin en je bent voorlopig klaar.
Op zolder op de overloop kun je je kantoor maken (lijkt nu ook al zo te zijn).
Je kan ook een slaapkamer opofferen voor een kantoorquote:Op woensdag 12 juli 2023 12:42 schreef Seven. het volgende:
[..]
Als we deze kopen, dan trekken we er voorlopig in 'as is' dus wat betreft uitvoering duurt het allemaal nog wel even dan.
[..]
Dat zou kunnen maar ik wil wel een betere ruimte als ik er hele dagen in moet werken. Dus dat zou hier wel een serieuze concessie zijn.
Ik denk dat de overloop op de slaapverdieping al geschikter is, maar dan zit je wel out in the open te werken (meer dan op zolder).quote:Op woensdag 12 juli 2023 12:42 schreef Seven. het volgende:
[..]
Als we deze kopen, dan trekken we er voorlopig in 'as is' dus wat betreft uitvoering duurt het allemaal nog wel even dan.
[..]
Dat zou kunnen maar ik wil wel een betere ruimte als ik er hele dagen in moet werken. Dus dat zou hier wel een serieuze concessie zijn.
quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:18 schreef Morgane89 het volgende:
Wauw, dat filmpje van de makelaarzoiets heb ik nog nooit gezien.
Yes, dat is het plan. Als de uitbouw er staat en de garage omgebouwd is. Maar dat gaat wel een paar jaar duren.quote:Op woensdag 12 juli 2023 12:57 schreef Managarm het volgende:
[..]
Je kan ook een slaapkamer opofferen voor een kantoor.
Of als je het laat verwilderenquote:Op woensdag 12 juli 2023 13:16 schreef NedKelly het volgende:
Erg mooi huis.
De symmetrie van de voortuin viel me wel gelijk op. Ben benieuwd hoe de buren het zien als je aan je eigen kant wat andere beplanting zou willen zetten.....
Eerst nog even bekijken en een bouwtechnische keuring laten doen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 13:37 schreef Seven. het volgende:
[..]
Yes, dat is het plan. Als de uitbouw er staat en de garage omgebouwd is. Maar dat gaat wel een paar jaar duren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |