ohquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:29 schreef hemarookworst het volgende:
Ferry Corsten is ook geen knal DJHij heeft wel wat stevigere tracks maar het zal niet zoals gisteren zijn.
Straks Key4050 wel stevigere trance
jij kan die shiitakie in je oor doenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:32 schreef hemarookworst het volgende:
Ik wil even naar buiten maar wil dit ook niet missen
kost ook data en zo en kan ook niet op achtergrond laten draaien terwijl ik andere dingen doequote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:33 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jij kan die shiitakie in je oor doen
lamequote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kost ook data en zo en kan ook niet op achtergrond laten draaien terwijl ik andere dingen doe
dan maar op je balkon zitten!quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:36 schreef hemarookworst het volgende:
ik heb die shiitake ook nooit buitenshuis in, bang dat ik het laat vallen
jaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:51 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
maily! fijn weekendquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:53 schreef maily het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaa!
weekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeend!
goed bezig schakel!!quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:03 schreef Schakeltopia het volgende:
ik niet, lekker gezond hier
[ afbeelding ]
iets met broccoli?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:03 schreef Schakeltopia het volgende:
ik niet, lekker gezond hier
[ afbeelding ]
toen je hier wegbleef van de pozza afgebleven?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:06 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik heb dat 65 dagen elke dag gegeten![]()
nu enorme fitboy
zeker komt goed!quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:09 schreef hemarookworst het volgende:
Wel blijven vasthouden en af en toe een pozzaatje is geen probleem
zijn er plekken die je graag wil zien?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:15 schreef Schakeltopia het volgende:
heb daar serieus ook overna zitten denken, is mooie prijs man 35e ofzo. als je het idd gebruikt is het echt top deal!
nee daarom heb ik het abonnement niet genomequote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zijn er plekken die je graag wil zien?
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:16 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee daarom heb ik het abonnement niet genome
doe je ook aan extra beweging? of richt je vooral op gezondere voeding?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:16 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee daarom heb ik het abonnement niet genome
enkel voeding aangepast, vooral minder snoepe en kleinere porties. en dus gezondquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
doe je ook aan extra beweging? of richt je vooral op gezondere voeding?
ja dat scheelt al heel veelquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:21 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
enkel voeding aangepast, vooral minder snoepe en kleinere porties. en dus gezond
erg mooi allemaal
die track van net, weet de naam nietquote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:22 schreef hemarookworst het volgende:
Deze track is de track die mij verslaafd heeft gemaakt aan trance muziek
System F - Out of the Blue
Ik ook niet meer, weet alleen System Fquote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:25 schreef Monique___ het volgende:
[..]
die track van net, weet de naam nietvind ik mooi
kreeg net al te horen hier , puberzoon, ik kan niet goed de tv horenquote:
Was het met zang?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:25 schreef Monique___ het volgende:
[..]
die track van net, weet de naam nietvind ik mooi
Geef hem muzikale opvoeding danquote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:31 schreef Monique___ het volgende:
[..]
kreeg net al te horen hier , puberzoon, ik kan niet goed de tv horen![]()
(koptelefoon op)
echt genot deze muziek
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geef hem muzikale opvoeding dan
zijn het ook shiitakes, of opzetborstels?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:43 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ben geschakeld naar bluetooth doppe, al wiebelend in de keuke genot!
shiitakies he!quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zijn het ook shiitakes, of opzetborstels?
Mario wiebelt meequote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
hier deze
https://www.twitch.tv/luminosityevents
die hebben niet zo'n paddestoelvorm als de mijnequote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:48 schreef Schakeltopia het volgende:
galaxy buds geloof ik, vallen redelijk mee kwa omvang.
eens!!! dit klinkt goedquote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:02 schreef hemarookworst het volgende:
Al zijn het wel lekker harde tracks
Ik word er wel een beetje moe van, ik kom morgen nog weleens kijkenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:24 schreef Schakeltopia het volgende:
ik vind het heel gaaf. man zo hard aan het wiebelen hele tijd al!
owja dat is wel jammer, ik ken dit allemaal nog niet echtquote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:25 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb dubbelgevoel, zijn geweldige tracks als je ze voor het eerst hoort. Maar heb al eerder sets van hun gehoord en zijn nu zelfde tracks
jaaaa met pozza oleee oleeee!quote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:25 schreef maily het volgende:
[..]
Ik word er wel een beetje moe van, ik kom morgen nog weleens kijken![]()
niet zo'n fan vanquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
check de stream:D:D die van defqon
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en op de andere stream is daar wel nog wat leuks voor je?quote:
Jup ze draaien volgens mij nu tracks die ik nog niet ken. Voor mij is toch die melodieen en opbouw van trance wat ik zo fijn vindquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:22 schreef Monique___ het volgende:
[..]
en op de andere stream is daar wel nog wat leuks voor je?
ik vind beide fijn,maar meestal toch wat sneller..... dit dus
Ja ik herken wat je zegt.. die opbouw.. het subtiele..quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jup ze draaien volgens mij nu tracks die ik nog niet ken. Voor mij is toch die melodieen en opbouw van trance wat ik zo fijn vind
Mooi om te horenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:32 schreef Schakeltopia het volgende:
man man man hemaatje als jij had gezegd dat het zo toffe stream zou worde vandaag had ik kaartje gekocht. man wat een genot
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Mooi om te horenDan staan we daar lekker te wiebelen dat zou moooi zijn
Volgend jaar weer hequote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:37 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
en dan zijn er nog twee dagen he, waaronder 3 uur Paul van Dykquote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:46 schreef Schakeltopia het volgende:
maar vandaag was echt groots genieten in ieder geval
poaah we stay connected!quote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en dan zijn er nog twee dagen he, waaronder 3 uur Paul van Dyk
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hij heeft idd een track die Connected heet
Hij speelde ook in een reclame met Motorola klapmobieltje met die track volgens mijquote:
wanneer is dat danquote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:51 schreef hemarookworst het volgende:
Suzi wil wel Paul van Dyk zien denk ik
https://festivalfans.nl/event/luminosity-beach-festival/quote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:53 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
wanneer is dat dan
dan ga ik dat doorgeven!
toppiequote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
https://festivalfans.nl/event/luminosity-beach-festival/
aha!quote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:54 schreef hemarookworst het volgende:
Bryan Kearney is trouwens van Key4050
volgend jaar in februari naar ASOT in mijn achtertuin gaan dan in Ahoyquote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:57 schreef Schakeltopia het volgende:
jammer dat het maar een uurtje met lichtjes is he, mooie sfeer in het donker
woow dat is mooi!quote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
volgend jaar in februari naar ASOT in mijn achtertuin gaan dan in Ahoy
omdat jij morgen middag naar het strand in zandvoort gaat?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:59 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ben morgenmiddag niet thuis dus ga denk ik de stream grotendeels missen
Nee met een maat afgesproken naar een museum. Misschien kan ik hem overtuigen in zijn huis te crashen en dat te knallen. Al woont ie in een studentenflat en moet je wel beetje oppassen met geluidquote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:00 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
omdat jij morgen middag naar het strand in zandvoort gaat?
ooh nouja, wie weet! zolang ze hem maar snel voor je uploade danquote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee met een maat afgesproken naar een museum. Misschien kan ik hem overtuigen in zijn huis te crashen en dat te knallen. Al woont ie in een studentenflat en moet je wel beetje oppassen met geluid
Waar was hij eigenlijk?quote:Op maandag 26 juni 2023 17:17 schreef Lovely het volgende:
Hé waarom wordt mij niet gemeld dat @:schakeltopia weer terug was
quote:Op maandag 26 juni 2023 17:17 schreef Lovely het volgende:
Hé waarom wordt mij niet gemeld dat @:schakeltopia weer terug was
Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:16 schreef Monique___ het volgende:
[..]
haha aloa........ dit behoeft geen uitleg he
Denk lekker verder danquote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dacht dat jij en die wbwb dezelfde persoon zijn. met mij denken nog een paar dat
wie zijn die paar dan?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dacht dat jij en die wbwb dezelfde persoon zijn. met mij denken nog een paar dat
Wist je dat je een ban kan krijgen vanwege dit soort uitspraken?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Technoquote:
Nee? dat wist ik niet.. aangezien ik dit soort dingen vaker leesquote:Op vrijdag 30 juni 2023 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wist je dat je een ban kan krijgen vanwege dit soort uitspraken?
Nee? Dan weet je het nu, dus stop ermee.
Eerste vrije training vrijdag 7 juli 13:30 - 14:30quote:
Die van 17 uur haal ik nog wel, denk ik.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eerste vrije training vrijdag 7 juli 13:30 - 14:30
Tweede vrije training vrijdag 7 juli 17:00 - 18:00
Derde vrije training zaterdag 8 juli 12:30 - 13:30
Kwalificatie zaterdag 8 juli 16:00 - 17:00
Race zondag 9 juli 16:00 - 18:00
ik ook nietquote:Op zaterdag 9 september 2023 21:26 schreef NotSourButSweet het volgende:
[..]
ikke niet
te warm daar nu
Veel te warmquote:Op zaterdag 9 september 2023 21:28 schreef NotSourButSweet het volgende:
* NotSourButSweet wil @:aloa wel op zolder zetten
Heel raar idd.quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:31 schreef maily het volgende:
[..]
Stom he, soms is het hier weken stil en dan weer een topic vol in twee dagen
Bij dezequote:Op dinsdag 31 oktober 2023 14:07 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Hihi
Ja ging checken of er een sc was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |